EMMA GAALA 2024
Kommentit (290)
Vierailija kirjoitti:
Paljonkohan Miley Cyrusia kiinnostaa Suomen kämäisen gaalan voitto?
Tuskin laisinkaan. Sehän tiedotetaan hänen yhdysvaltalaiselle levy-yhtiölleen jotka kertovat sitten Mileylle. Palkinto kumminkin jäänee Suomeen eikä lennähdä Mileylle. Näin on taidettu toimia aiemminkin näiden palkintojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Paljonkohan Miley Cyrusia kiinnostaa Suomen kämäisen gaalan voitto?
Oho ei Taylor Swith saanutkaan.
Siis, mitäh helv!?! Mainoskatkot tulee Windows95 äijän ja Kuumaa yhtyeen vetojen aikana!?! Ai että rupes ketuttaa. Nyt loppu kattominen...
Mitä!! Jäikö Kuumaa ilman tätä pystiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Behm on kauneinta ja parasta, mitä on vuosiin ollut Suomessa. Timanttisia biisejä vuodesta toiseen.
Eikä kaulaan asti tatuoitu.
Harva nainen on.
Harva on myöskään noin kaunis ja lahjakas.
Vierailija kirjoitti:
Siis, mitäh helv!?! Mainoskatkot tulee Windows95 äijän ja Kuumaa yhtyeen vetojen aikana!?! Ai että rupes ketuttaa. Nyt loppu kattominen...
Eikö Kuumaa esiinny kohta? Vai menikö oikeesti ohi?
Alkaa huvittaan vaan ko samat artistit ravaa lavalla ja keksii kiitospuheita. Niinkö tulis uusinta kokoajan xD
Ei olis voinutkaan mennä muualle kuin cha cha cha:lle
Mitä tuolle Käärijälle on tapahtunut? Eihän sitä kohta tunnista samaksi mieheksi.
Kertokaa mulle mitä lahjakasta Behmissä on? En oikee ymmärrä. Tosi tylsä ja mitäänsanomaton tyyppi
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mulle mitä lahjakasta Behmissä on? En oikee ymmärrä. Tosi tylsä ja mitäänsanomaton tyyppi
No eikai tässä tyypistä ole kyse vaan musiikista :D
Istuiko Bess Jenni Vartiaisen sylissä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuolle Käärijälle on tapahtunut? Eihän sitä kohta tunnista samaksi mieheksi.
Bolero jääny kotiin, ei muuta 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikai tässä tyypistä ole kyse vaan musiikista :D
No sitähän minä kysyinki? Että mitä lahjakasta tuossa musiikissa on? Ihan super huono
En saanut mitään selvää sanoista, jonka Behm lauloi. Kaunis ihminen, mutta jollakin tavalla hengetön.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että on se Häärijä ja ajattelin, että vitsi menee vähän pitkäksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos ollaan näin eri puolilla, niin en jaksa edes selittää. Et pidä, ja sillä hyvä.
Se, että kyseessä on playback ei tarkoita sitä että olisi radiosingle-versio kappaleesta, mikä tulee taustalta.