EMMA GAALA 2024
Kommentit (290)
Tää on vähän kuin Netflix. Kategoriasta riippumatta kaikki samat tulee uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Jes hyvä Kuumaa. Olen niin kyllästynyt Alman ja Behmin naamoihin, joten mukava että voittavat heidän nenänsä edestä vuoden popin.
Mikäs niissä nyt kyllästyttää? Alman musiikista en ole ikinä välittänyt, mutta Behm on kyllä ehdokkuudet ansainnut.
Käärijää jännitti ihan sikana toi Emman vastaanottaminen, näki naamasta <3 ehkä siksi ei myöskään löytänyt sanoja pidempään puheeseen
Vierailija kirjoitti:
Tää on vähän kuin Netflix. Kategoriasta riippumatta kaikki samat tulee uudelleen.
😅
Missä kaikki oikeat laulajat on? Miksei heitä ole gaalassa? Jotain lusuja vain paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Minne katosi Sanna Marin?
Gaalayleisön sekaan musiikista nauttimaan ystävänsä Nasima Razmyarin kanssa. Siitä on kuvia heidän Instassaan.
Vierailija kirjoitti:
Käärijää jännitti ihan sikana toi Emman vastaanottaminen, näki naamasta <3 ehkä siksi ei myöskään löytänyt sanoja pidempään puheeseen
Toi oli jo sen illan kolmas palkinto, et ehkä ei keksinyt enää uutta sanottavaa. Toki aika monta varmaan vielä tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä esitys Vesteriseltä
Vesterinen on kyl ihan best 💕💕
Vierailija kirjoitti:
Hyvä esitys Vesteriseltä
Oli. En erityisemmin pidä Vesterisestä, mutta olihan esityksen, laulun ja musiikin taso ihan huikea edellisiin verrattuna.
Voi niitä aikoja, kun nämä gaalat eivät olleet Sanoman järkkäämiä. Oli kunnon ehdokkaat oikeissa kategorioissa, hyvät esiintyjät.
Tää kestää kyllä todella pitkään. Loppuu vasta 22.35.
Vierailija kirjoitti:
Voi niitä aikoja, kun nämä gaalat eivät olleet Sanoman järkkäämiä. Oli kunnon ehdokkaat oikeissa kategorioissa, hyvät esiintyjät.
Ja voittajat olivat muitakin kuin Sanoman artisteja.
Ibe on vuoden rap. Gaalahan on Suomipop -ja rapgaala. Muuta musiikkia siinä ei arvosteta.
Vierailija kirjoitti:
Ibe on vuoden rap. Gaalahan on Suomipop -ja rapgaala. Muuta musiikkia siinä ei arvosteta.
Miksihän Kuumaa ei ollut vuoden räp?
Nyt hönkii sitten vuorostaan Behm
Tuliko Behmin esitys playbackina? Näytti vähän sille.
Miks mua ärsyttää tän Behmin laulutyyli
Jes hyvä Kuumaa. Olen niin kyllästynyt Alman ja Behmin naamoihin, joten mukava että voittavat heidän nenänsä edestä vuoden popin.