Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EMMA GAALA 2024

Vierailija
17.02.2024 |

Tänne keskustelua aiheesta.

Kommentit (290)

Vierailija
261/290 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä muutama vuosi sitten Suomi oli täynnä rokkareita, nyt maa on täynnä räppäreitä.

Vierailija
262/290 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alma vois laihduttaa,aikamoinen läski 🙉🙉

Alma on just hyvä artisti koska ei kumartele sinunlaisiasia ihmisiä. On rehellisesti oma itsensä. Suurin osa näistä artisteista on kunnon nuoleskelijoita joille kirjoitetaan biisit valmiiksi. Alma tekee itse kappaleet ja on kirjoittanut biisejä monille suosituille ulkomaalaisille artisteille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/290 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski mikä läski,Alma siis.....

Vierailija
264/290 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa mulle mitä lahjakasta Behmissä on? En oikee ymmärrä. Tosi tylsä ja mitäänsanomaton tyyppi

Kaunis ulkonäkö on iso osa katsojan/kuulijan nautintoa. (Laulun tasoa en osaa ammattilaisen kannalta arvioida.)

Vierailija
265/290 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveissa vainko oot mun?

Haavi auki kuuntelin ja ällistelin.

Vierailija
266/290 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läski mikä läski,Alma siis.....

Ja se on joidenkin silmissä isoin mahdollinen moka, joka jättää kaiken muun varjoonsa.

Vierailija
267/290 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi uutisoidaan Sanna Marinin "silitelleen miehen poskea", antaen ymmärtää, että Sannalla olisi joku uusi mies kierroksessa ja haettaisiin kohua. Videosta näki, että tämähän oli edelleen se sama kampaajamies-Joni, jonka kanssa Marin ollut yhdessä jo pitkään.

Vierailija
268/290 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkistävää, että tänä vuonna Emma-gaala ei ollut Nelosen artisti -gaala. Yleensähän pystit on menneet omilleen. 

Vierailija
269/290 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virkistävää, että tänä vuonna Emma-gaala ei ollut Nelosen artisti -gaala. Yleensähän pystit on menneet omilleen. 

Ketkä ne nelosen artistit sitten muka on?

Vierailija
270/290 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo on musiikkigaala, niin miksi tuonne kutsutaan instagrampellejä ja muita turhakkeita kekistelemään punaiselle matolle, joilla ole mitään tekemistä musiikin kanssa? Minkä takia joku Marinikin kävi siellä?

Miksei kutsuttaisi? Saahan taviksetki sinne mennä.

Vierailija
271/290 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä homogeenistä touhua nyky-Suomen musiikkikenttä. Samat muutamat tyypit aina kerrallaan piirissä pyörii, eikä muilla ole sijaa. Ja jotenkin puuduttavaa, että joka vuosi yksi ja sama tyyppi saa kaikki palkinnot. Chisu, Sanni, Bess, Behm, Käärijä... Kaikki kunnia heille, mutta onhan Suomi täynnä muusikoita. Jotenkin tuota hommaa pitäisi uudistaa. 

Vierailija
272/290 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden artisti -palkinto, jonka tänä vuonna sai Lauri Haav, vaatii innokkaan faniryhmän. Olen ollut mukana joku vuosi sitten  äänestämässä: kolmella eri sähköpostilla, puhelimella, nettisivulla eli mahdollisilla laillisilla konsteilla (1 krt/laite), ja kun mukana on riittävän monta muutakin hullua fanittajaa, silloin oma suosikki saattaa voittaa. Eli näissäkin vaaleissa kuten muissakin, vain äänestämällä voit vaikuttaa.

Vierailija
273/290 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisen palstan kommenttikentällä jo veikkaillaan onko levy-yhtiö junaillut Haavin voiton. Ei tunnu oikein kenellekään sanovan mitään.

"Kennellekään"? Eli teille plus 50 mammoille. Se ei tarkota sitä ettei kukaan ois kuullu ku teidän mielestä siellä pitäis olla ehdolla edelleen souvarit ja katri helena

Vierailija
274/290 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisen palstan kommenttikentällä jo veikkaillaan onko levy-yhtiö junaillut Haavin voiton. Ei tunnu oikein kenellekään sanovan mitään.

"Kennellekään"? Eli teille plus 50 mammoille. Se ei tarkota sitä ettei kukaan ois kuullu ku teidän mielestä siellä pitäis olla ehdolla edelleen souvarit ja katri helena

Olen kylläkin alle 30, kiitos oletuksesta. Silti en tiedä yleisöäänestyksen voittajaa.

T. Ap

Vierailija
275/290 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tehdään paljon hienoa musiikkia, jota olisi syytä mediassa nostaa enemmän esille. Miksi suomalaisen musiikin palkinto-ohjelmassa ei näytetä monipuolisemmin eri genrejä? Palkintoja oli jaettu monelle musiikkityylille mutta ohjelmassa tilaa on vain niille, jotka muutenkin ovat esillä kaikkialla. 

Vierailija
276/290 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä olen yli 60. Ainoa asia, joka artistipalkinnossa minua haittaa on se, että hävettää tunnustaa, etten vielä ole kuunnellut Haavia. Nimi on tuttu.

Vierailija
277/290 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoden artisti -palkinto, jonka tänä vuonna sai Lauri Haav, vaatii innokkaan faniryhmän. Olen ollut mukana joku vuosi sitten  äänestämässä: kolmella eri sähköpostilla, puhelimella, nettisivulla eli mahdollisilla laillisilla konsteilla (1 krt/laite), ja kun mukana on riittävän monta muutakin hullua fanittajaa, silloin oma suosikki saattaa voittaa. Eli näissäkin vaaleissa kuten muissakin, vain äänestämällä voit vaikuttaa.

Itse ainakin kokisin itseni huijariksi jos mahdollisimman monta ääntä yrittäisin saada annettua. Sama juttu kuin jos presidentinvaaleissa jollakin olisi useampi ääni. Ei olisi rehdit vaalit kyseessä.

En arvostaisi voittoa jota ei saada rehellisin keinoin vaan ääniä haalitaan eri sähköpostiosoitteista yms.

Vierailija
278/290 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa nyt jo päästä yli että ajat muuttuu, vuosikymmenet muuttuu, musiikki muuttuu. Ei siellä kuulu ollakaan joka vuosi samat ulisijat

Vierailija
279/290 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo on musiikkigaala, niin miksi tuonne kutsutaan instagrampellejä ja muita turhakkeita kekistelemään punaiselle matolle, joilla ole mitään tekemistä musiikin kanssa? Minkä takia joku Marinikin kävi siellä?

Tai joku Tinze persettään esittelemässä 😖

ORpo ja Lindtman laittoivat selfieitä gaalasta intaansa. Mitä tekemistä heillä on musiikin kanssa? Paitsi että Orpo leikkaa kulttuurista miljoonia ja sanoo että "kulttuuri on turha luksustuote".

Vierailija
280/290 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna silitti Ilmarin poskea. 

Älä jauha skeidaa. Miehen nimi on Joni Willberg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä