Rita Behm on älyttömän kaunis!
Rakkaus tekee ihmisestä vielä entistä kauniimman. Hän näyttää kerrassaan todella upealta!
Kommentit (289)
No kaunis ja kaunis. Sitä emme tiedä, kun emme tule koskaan Behmiä ilman muokkauksia ja vahvaa ehostusta näkemään.
Luonnollinen hän ei enää ole, harmi. Hampaissa on laminaatit, huulissa täytteet ja poskien aknearvet katoavat paksun meikkimassan alle.
Oliko niin, että hänen nimikin on muokattu ja oikea on Riitta Behm? Mutta lahjakas taiteilija jok. tap.💃
Vierailija kirjoitti:
No kaunis ja kaunis. Sitä emme tiedä, kun emme tule koskaan Behmiä ilman muokkauksia ja vahvaa ehostusta näkemään.
Luonnollinen hän ei enää ole, harmi. Hampaissa on laminaatit, huulissa täytteet ja poskien aknearvet katoavat paksun meikkimassan alle.
Oliko niin, että hänen nimikin on muokattu ja oikea on Riitta Behm? Mutta lahjakas taiteilija jok. tap.💃
Kenet julkkiksen näet ilman meikkiä julkisuudessa? Nimi on aivan oikea, Rita Marketta Behm
Anteeksi mutta mikä on tämän ketjun tarkoitus?
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei liity aiheeseen mutta sanokaapa sopiiko paprikat makkarakeittoon?
Paha kysymys, mutta sipuli ei sovi minnekkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Behm on kaunis ja olen ihaillut hänen tyyliään ja musiikkiaan jo useamman vuoden. Mutta muistakin olisi kiinnostavaa nähdä, miltä näyttää ilman meikkiä ja tälläytymistä.
Hänen ig:ssään on ollut jotain biisin tekovideoita missä hän on ollut pienellä meikillä tai ilman meikkiä, itseasiassa oli minusta freesimpi ja kauniimpi kuin noissa gaalajutuissa ylimeikattuna.
Ainoa kerta, jolloin olen pysähtynyt katsomaan, että onpa Behm nätti, oli kun törmäsin netissä johonkin tämän jutun kuvista: https://www.seiska.fi/kotimaa/glamour-kaukana-laulajakaunotar-behm-roud…
Kuten useimpien kohdalla, meikki kannattaisi pitää hillittynä, näyttää paremmalta. Mielestäni Sanna Marinkin on alkanut näyttää yhä tunkkaisemmalta ihan kaiken värkkäyksen ja entistä vahvemman meikin vuoksi. Iho on myös rusketettu joko solariumissa tai etelänlomalla, kynnet kasvatettu pitkiksi wt-kynsiksi (tai todennäköisemmin tekokynnet) jne.
Toisaalta tärkeinhän se on, että ihminen itse viihtyy nahoissaan. Mutta jos nyt keskustellaan neutraalisti vain siitä, miten itse näkee tyyliseikat ihan esteettiseltä kannalta arvostelematta ihmistä itseään.
Juu onhan ihan nätti ,
mutta kun hän oli ensimmäisen kerran puoli seitsemän ohjelmassa tv 1,
niin ehkä kokemattomuuttaan möläytteli niin tyhmiä, että meni maku neitosesta.
Vierailija kirjoitti:
Juu onhan ihan nätti ,
mutta kun hän oli ensimmäisen kerran puoli seitsemän ohjelmassa tv 1,
niin ehkä kokemattomuuttaan möläytteli niin tyhmiä, että meni maku neitosesta.
Mulla taas juuri päinvastoin, Ihastuin hänen omanlaiseen esiintymiseen siinä, aattelin että Ompas hauska tyyppi, ihan erilainen kuin aattelin. Ja näkihän sen nyt että jännitti kamalasti, ekaa kertaa oikean lailla julkisuudessa Mikin tapauksen jälkeen, oli hiukan eriä kun ne 99/100 sta haastateltavasta jotka ei jää millään lailla mieleen.
Enkä kyllä mitään tyhmiä möläytyksiä kyllä muista, tyhmiä kysymyksiä oli kyllä juontajilla monia.
Nyt tulee mielenkiinnolla katsottua kaikki hänen haastattelut, ne on aina hauskoja.
Lähtevätkö Bee, Bess ja Behm yhteiskiertueelle? Pääartistina Bee Gees?
Vierailija kirjoitti:
Katso iskelmä- tai emmagaalan kuvat. Hän on todella kaunis! Voisi lähettää miss universum kisoihin.
Vanha äiti-ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenet julkkiksen näet ilman meikkiä julkisuudessa? Nimi on aivan oikea, Rita Marketta Behm
Exän nimi tuo Behm kuitenkin, ei oma.
Meikattu aina huolellisesti. Minkä näköinen on ilman meikkiä ?
Vierailija kirjoitti:
Oliko niin, että hänen nimikin on muokattu ja oikea on Riitta Behm? Mutta lahjakas taiteilija jok. tap.
Ai iskelmä musiikkia? Noooooo, no no no.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exän nimi tuo Behm kuitenkin, ei oma.
Ja isäkin otti Ritan exän sukunimen samalla.....
Mä en ymmärrä miks täällä arvostellaan Behmin ulkonäköä. Mitä jos arvosteltaisiin niitä biisejä, sanoituksia tai vokaalista osaamista?
Tavallisen näköinen, pitkä nenäinen ruskeahiuksinen. Ylipukeutuja. Ei hoida lastaan vaan juoksee noiden ukkojen perässä. Uran sai kun pelehti levy yhtiön tuottajan kanssa.
Tavallisen näköinen, pitkä nenäinen, ruskea hiuksinen. Ylipukeutuu mummojen mekkoihin. Ei hoida lastaan, vaan juoksee noiden ukkojen perässä. Levytys sopimuksen sai pelehtimällä levy yhtiön tuottajan kanssa. Lauluääni ei ole hyvä, suuta tulisi avata laulun ajaksi eikö ähkiä mikrofoniin
Ylilaitettu. Teennäinen esiintyjä. Mutta ei mun tartte tykätäkään, kyllä riittää artisteja munkin mieleen.
Omituinen hyypiö mummon koltut päällä, tietty yli 30 ja yksinhuoltaja ei taida olla enää mitään hittikamaa miesten keskuudessa, todennäköisesti kirjoittaa itsestään näitä olen kaunein kaikista kommentteja, jos olisi hyvännäköinen niin ei tarvitsisi kolmea kerrosta pakkelia naamaa peittämään ja tekoripsiä hammaslaminaatteja ym ym luiseva kroppakin. Ei jatkoon
Tämä ei liity aiheeseen mutta sanokaapa sopiiko paprikat makkarakeittoon?