Rita Behm on älyttömän kaunis!
Rakkaus tekee ihmisestä vielä entistä kauniimman. Hän näyttää kerrassaan todella upealta!
Kommentit (289)
Ei minusta ole erityisen kaunis. Ihan nätti kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vaan millainen on ihmisenä?
Eikö se ole lopulta tärkeintä😇
Niin ja sanoista ei saa mitään selvää, inisee mikkiin ja pääasia on itsensä esittely ja keikistely. Melodiat on kivan tarttuvat mutta voiko joku kertoa saatteko livetilanteessa sen sanoista selvän. TV-esiintymisissäkin antaa jotenkin töksäyttelijän kuvan.
Behm on kaunis ja olen ihaillut hänen tyyliään ja musiikkiaan jo useamman vuoden. Mutta muistakin olisi kiinnostavaa nähdä, miltä näyttää ilman meikkiä ja tälläytymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja sanoista ei saa mitään selvää, inisee mikkiin ja pääasia on itsensä esittely ja keikistely. Melodiat on kivan tarttuvat mutta voiko joku kertoa saatteko livetilanteessa sen sanoista selvän. TV-esiintymisissäkin antaa jotenkin töksäyttelijän kuvan.
Tämä on mielenkiintoinen pointti ettei sanoista saisi selvää, tätä hoetaan säännöllisesti, olen varmaan erilainen kuuntelija kun minulla ei ole ollut minkäänlaisia vaikeuksia saada hänen lauluistaan tai live esiintymisissään sanoista selkoa ( kahdella keikalla viime vuonna). Itsensä esittely... Lopussa viimeistä kappaletta esittäessään taisi sanoa, "minä olen behm ja hän on frida" tanssii paljon, onko se nyt keikistelyä sitten? Hyvä että on liikettä. Loistava lavaesiintyjä.
Haastettelut on muuttuneet viime aikoina rennommiksi ja ehkä treenatuimmiksi, mutta onko se sitten hyvä vai huono asia, itse pidin valtavasti hänen ekoista haastatteluista, ihanan aitoa oli ne.
Muminaan vielä puuttuen, olen huomannut että Bessin laulujen sanoista en hyvällä tahdollakaan saa mitään selvää, semmoista puuroa tulee suusta, esim pimee ja ajatustenlukija, harvoin pitää spotifyn sanoituksiin turvautua, mutta bessin kanssa pakko.
Sekoitetaanko tässä artistit keskenään?
Rita Behmin älytön kauneus on silmiinpistävää!
Vierailija kirjoitti:
Ihan tusina nauta se on, samanlaisia tulee joka päivä kauppareissulla vastaan.
Ei meilläpäin. Missä asut?
Vierailija kirjoitti:
Turvallisemman tilan periaatteisiin kuuluu että ulkonäköä ei kommentoida.
Laulaa hän ei osaa, suhaittelee sanat hampaitten välistä kapealla äänialalla. Musiikin tekijänä keskinkertainen.
Samaa mieltä. En saa mitään selvää Behmin laulujen sanoista, kuin kuiskauksia ja suhahduksia. Miksei hän laula "täysin palkein"? Kauneus ei riitä minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa mitään selvää sanoista, ihme suhahtelua mikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa mitään selvää sanoista, ihme suhahtelua mikkiin.
Annatko esimerkin biisistä mistä et saa selvää?
Miksi a kkutehtaan päästöistä kertovat ketjut poistetaan hetl Vauva.fi-sivustolta? Ihme sensuuria, vaikka kyse on tärkeästä ongelmasta ja ketjut asiallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso iskelmä- tai emmagaalan kuvat. Hän on todella kaunis! Voisi lähettää miss universum kisoihin.
Ei taida pituus riittää kauneuskilpailuihin. Tyylitajua hänellä kyllä on.
Mikä kauppa? Pitää tulla kaljan hakuun sinne hei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso iskelmä- tai emmagaalan kuvat. Hän on todella kaunis! Voisi lähettää miss universum kisoihin.
Ei taida pituus riittää kauneuskilpailuihin. Tyylitajua hänellä kyllä on.
Behm pituus lähteestä riippuen 168cm - 172cm kun esim Viivi Pumpanen on 167cm eli miksei riittäisi?
On kaunis nainen. Onko ottanut kuoret hampaisiin ja ainakin huulia muokattu. S Marinin kanssa ihan saman värisiä ja huulet samalla tavalla pumpattu ja meikattu Emma gaalassa.
Onko juuri näin että suomen kaksi kuunnelluilta suomalaista artistia on Spotifyssä Käärijä ja Behm ( Käärijä 1.5milj ja Behm 630t) kuuntelijaa ja samaan aikaan top 50 on 1 ja 2 sijoilla biisi jossa ovat mukana, mahtava kaksikko kyllä.
Korjatkaa jos olen väärässä
Vierailija kirjoitti:
On kaunis nainen. Onko ottanut kuoret hampaisiin ja ainakin huulia muokattu. S Marinin kanssa ihan saman värisiä ja huulet samalla tavalla pumpattu ja meikattu Emma gaalassa.
Hampaat on laitettu uran alkuvaiheessa selvästikin, huulista vaikea sanoa kun yhdessä kuvassa ovat pumpatun näköiset ja seuraavassa taas ei, ja olleet tuon näköiset uran alusta saakka. Mutta samapa tuo, ihan normaalia nykypäivänä on.
Erittäin miellyttävän näköinen nainen kyllä, ja nykyisellään todella iloisempi kuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Behm on todellakin kaunis. Mutta mielestäni ennenkaikkea tyylikäs. Tai elegantti. Tai mikä nyt olisi oikea sana.....
Kun taas vertaa Behmiä Bessiin. Niin onhan Bessikin ihan nätti, mutta hänestä tulee vahvat white trash- vibat. Bess kiroilee suorissa lähetyksissä ja hokee v*ttua. Tähän verrattuna siis Behm on huomattavasti tyylikkäämpi. Behm on siro ja hoikka, Bess on kookas amatsoni.
Molemmista tulee wt-vibat mutta vähän eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Behm on kaunis ja olen ihaillut hänen tyyliään ja musiikkiaan jo useamman vuoden. Mutta muistakin olisi kiinnostavaa nähdä, miltä näyttää ilman meikkiä ja tälläytymistä.
Hänen ig:ssään on ollut jotain biisin tekovideoita missä hän on ollut pienellä meikillä tai ilman meikkiä, itseasiassa oli minusta freesimpi ja kauniimpi kuin noissa gaalajutuissa ylimeikattuna.
Joskus puoli 7 ohjelmassa kysyttiin meikkaamisesta tjsp niin sanoi että on hyvin luonnollinen ei paljon tuntunut piittaavan sellaisesta olikohan lie sarkasmia vai mitä 😄
Vierailija kirjoitti:
Joskus puoli 7 ohjelmassa kysyttiin meikkaamisesta tjsp niin sanoi että on hyvin luonnollinen ei paljon tuntunut piittaavan sellaisesta olikohan lie sarkasmia vai mitä 😄
No oli, sarkasmia nimenomaan kun oli viimeisen päälle pyntätty siinä tilanteessa, eihän se tietenkään kaikille auennut
En tunne mutta kun skandaaliotsikot loistaa poissa olollaan niin mitä muuta voi päätellä.