On se Sanna Marin vaan niin kaunis
Kommentit (443)
Vierailija kirjoitti:
Myös MVlehden ns. päätoimittaja Putinin palliennuolijja kyylää edelleen ahkerasti Marinia ja kas kummaa kirjoitustyyli tuntuu tältäkin palstalta kovin tutulta.
Huutonaurua... 😂😂😂
Jos oli jotain epäselvyyksiä, että tuhoutuuko Ukraina, nyt se on ainakin varmistettu. Mitään ei jää jäljelle. Sokkarin kassa hoitaa!
ilmankos täälläkin oli tuolla otsikolla aloitus jossakin vaiheessa,
Viettääkö juoppoputinisti Putkonen päivänsä mammapalstalla? Eikö ole venäläismedioilta tai Kremlistä toimeksiantoja? Stubbista näkyy räksyttävän myös, ylläri ylläri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että jos sitä uraa rakennellaan ulkonäön varaan, pitäisi hioa naiselliseksi myös leuasta alaspäin oleva vartalon osa.👍
Ei naiseus ole välttämättä yhtä kuin runsaat muodot. Myös solakka ja siro voi olla hyvin naisellinen. Enemmän siihen, onko kroppa naisellinen, vaikuttaa mielestäni se, millaiset kehon suhteet muuten ovat, miten liikkuu ja kantaa itsensä sekä miten pukeutuu. Sekä muodokas että sutjakampi nainen voi tehdä itsestään vähemmän naisellisen tyyliltään ihan pelkästään pukeutumisvalinnoilla.
Toistan täällä aiemmin mainitun tapauksen henkilöistä, jotka eivät kelpaisi edes Afrikan ihmissyöjäheimoille; tulisi pelkkää luusoppaa.
En nyt tajua tätä viestiä täysin. Eli sirot naiset eivät kelpaisi luusoppaan? Miten se nyt tähän keskusteluun liittyy
Kännykän puhetoiminto on hyvä, mutta aina pitäisi tarkistaa teksti; tulee toistoa!
Vierailija kirjoitti:
Myös MVlehden ns. päätoimittaja Putinin palliennuolijja kyylää edelleen ahkerasti Marinia ja kas kummaa kirjoitustyyli tuntuu tältäkin palstalta kovin tutulta.
Huutonaurua... 😂😂😂
Jos oli jotain epäselvyyksiä, että tuhoutuuko Ukraina, nyt se on ainakin varmistettu. Mitään ei jää jäljelle. Sokkarin kassa hoitaa!
Ja lopettakaa tuo Sannan haukkuminen kaupan kassaksi. Ensinnäkin arvostan suuresti kaupan kassatyöntekijöitä, vaikka olen akateemisesti koulutettu. Lisäksi olen myös itsestäni hyvin ylpeä, että olen tehnyt jo nuoresta saakka kesätöinä ja opintojen ohessa monenlaisia töitä, joista olen saanut todella arvokasta elämänkokemusta.
Tiedätkö, kaikki eivät ole niin varakkaasta perheestä, että vanhemmat voisivat kustantaa kaiken vaan on jo nuorena mentävä niihin töihin, jolloin silloin pääsee. Vielä opintojen alussakin tein jonkin kesän siivoustöitä ennen kuin sitten sain alan töitä kesätöiksi.
Olen ylpeä kaikesta tästä työkokemuksesta, jota olen oman alani töiden lisäksi tehnyt:
- mansikanpoiminta marjatilalla (jonne ajoin 15-vuotiaana pyörällä 10 km suuntaansa)
- metsänistutusta useana kesänä (tästä kesätyökokemuksesta olen ehkä ylpein - ei ole mitään kevyttä hommaa melko pienikokoiselle hoikalle nuorelle naiselle. No, ei tarvinnut käydä salilla niinä kesinä)
- lasten hoito, olin myös au pairina
- rikkaruohojen kitkentä
- siivous, tätä olen tehnyt paljon. Olen siivonnut mm. marketteja, julkisia rakennuksia ja tehdas-/teollisuusrakennuksia (tauko- ja saniteettitilat). Olen tehnyt myös rakennus-ja loppusiivousta.
T. Arkkitehti
Ps. Hain monesti kaupan kassalle kesätöihin, mutta en koskaan päässyt. Olisi se ollut ehkä vähän fyysisesti keveämpää kuin nuo monet muut työt, joita sitten tein ja säästänyt vähän voimia. Mutta olin aina iloinen, kun jotakin hommia edes löytyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutonaurua... 😂😂😂
Jos oli jotain epäselvyyksiä, että tuhoutuuko Ukraina, nyt se on ainakin varmistettu. Mitään ei jää jäljelle. Sokkarin kassa hoitaa!Ja lopettakaa tuo Sannan haukkuminen kaupan kassaksi. Ensinnäkin arvostan suuresti kaupan kassatyöntekijöitä, vaikka olen akateemisesti koulutettu. Lisäksi olen myös itsestäni hyvin ylpeä, että olen tehnyt jo nuoresta saakka kesätöinä ja opintojen ohessa monenlaisia töitä, joista olen saanut todella arvokasta elämänkokemusta.
Tiedätkö, kaikki eivät ole niin varak
MVlehden päätoimittaja eli kesäteatteriohjaaja Putkonen, joka joutui pakenemaan velkojiaan Suomesta ja hänen Mvlehteä raamattunaan pitävät alamaisensa haukkuvat.
Hän on tehnyt todellisen muodonmuutoksen. Oli ennen aiva tavallinen pullatyttö.
Vierailija kirjoitti:
Ihan totta ex pääministeri kiertelee tuolla gaaloissa keikistelemässä? En osasi kuvitella Sipilää siihen rooliin.
Lesta pääministeri ei ehkä ole ihan paras vertailukohde tässä 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono ryhti, kuin kärsisi jo nyt osteoporoosista. Vetäytyy kasaan. Hampaat sentään valkaistu.
Sannalla la on hyvä ryhti ja liikkuu reippaasti... Purra hiihtää ja pälhilee ympärille.. Hampaat vinot sisään päin.. Hmm.. Mitähän on imenyt kun noin vinoon mennyt spermaturpa... Miksi ei katso ihmisiä silmiin..
Minusta Sanna on upea, mutta en tykkää kehuista, joissa samalla lytätään joku muu ihminen. Mielestäni kenenkään ulkonäöstä ei tarvitsisi kirjoittaa tuolla tavalla mitä puhut Purrasta. Kaipaan välillä niin paljon edes jonkinlaisia peruskäytöstapoja nettikeskusteluunkin.
Tälläkin palstalla on viime aikoina keskusteltu siitä, onko woke jo niin pitkällä, että se on alkanut tuhoamaan yhteiskuntaamme, ihmisten mielenterveyttä ja sekoittamaan liikaa elämän peruspilareita. Olen myös huolissani tästä, mutta samalla olen yhtä huolissani myös siitä ilmiöstä, että käytöstavoilla ei tunnu olevan enää merkitystä ja netissä jopa arvostetaan kovaa, kylmää ja ilkeää kieltä. Mentaliteetti on sellainen, että jos ei ole jonkun kanssa samaa mieltä, henkilöä saa arvostella myös muiden asioiden, kuten ulkonäön takia ikää kuin "kostoksi". Pahaan vastataan kaksinkertaisella pahalla.
Olisikohan mitenkään mahdollista saada keskustelukulttuuriin enemmän asennetta, että arvostellaan asioita, ei ihmisiä henkilökohtaisesti?
Isä oli laulaja, äiti toimittaja, sisko näyttelijä ja pojasta tuli Kremlin pelle. Noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono ryhti, kuin kärsisi jo nyt osteoporoosista. Vetäytyy kasaan. Hampaat sentään valkaistu.
Sannalla la on hyvä ryhti ja liikkuu reippaasti... Purra hiihtää ja pälhilee ympärille.. Hampaat vinot sisään päin.. Hmm.. Mitähän on imenyt kun noin vinoon mennyt spermaturpa... Miksi ei katso ihmisiä silmiin..
Minusta Sanna on upea, mutta en tykkää kehuista, joissa samalla lytätään joku muu ihminen. Mielestäni kenenkään ulkonäöstä ei tarvitsisi kirjoittaa tuolla tavalla mitä puhut Purrasta. Kaipaan välillä niin paljon edes jonkinlaisia peruskäytöstapoja nettikeskusteluunkin.
Tälläkin palstalla on viime aikoina keskusteltu siitä, onko woke jo niin pitkällä, että se on alkanut tuhoamaan yhteiskuntaamme, ihmisten mielenterveyttä ja sekoittamaan liikaa elämän peruspilareita. Olen
Juuri näin. Olet harvinainen helmi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan totta ex pääministeri kiertelee tuolla gaaloissa keikistelemässä? En osasi kuvitella Sipilää siihen rooliin.
Tuo porukka keskittyy rahan haalimiseen, kuten Sipilä lastensa bisneksen edistysreissulla. Miksi heikäläisten yrityksillä on niin huono maine?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lestadiolainen ja koen todella kipeänä sen, että kaikki hermostuivat, kun Haaviston seksuaalisuus nostettiin presidentinvaalien aikaan (hyvin asiallisesti) esiin ja pohdittiin, onko sillä vaikutusta äänestäjiin. Mutta jos henkilö on uskovainen, tätä asiaa saa vapaasti ivata ja sanoa, että hän ei ole kykenevä työhön tällaisten arvojen takia, kun "uskoo satuolentoihin" ja on "hihhuli" jne. Oli hyvin surullista myös tällaisia kommentteja Sara Essayahiin liittyen. Eikä kukaan ole nostanut tästä kohua.
Miksi kukaan ei kohise siitä, että tällainen asia vaikuttaa joillakuilla ihmisillä äänestyspäätökseen? Suomen laissa on kuitenkin edelleen määritelty, että meillä on uskonnonvapaus eikä ketään saa syrjiä seksuaalisuuden mutta ei myöskään uskonnonkaan perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälläkin palstalla on viime aikoina keskusteltu siitä, onko woke jo niin pitkällä, että se on alkanut tuhoamaan yhteiskuntaamme, ihmisten mielenterveyttä j
Tein ilmoituksen Purran haukkumisesta ,Ei politiikkaa hoideta ulkonäöllä. Kauheaa panettelua täällä koskien yhtä ja toista.Epämiellyttävää.
Juu onhan se. Juuri sen takia hän on laisinkaan esillä. EI MISTÄÄN MUUSTA syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutonaurua... 😂😂😂
Jos oli jotain epäselvyyksiä, että tuhoutuuko Ukraina, nyt se on ainakin varmistettu. Mitään ei jää jäljelle. Sokkarin kassa hoitaa!Ja lopettakaa tuo Sannan haukkuminen kaupan kassaksi. Ensinnäkin arvostan suuresti kaupan kassatyöntekijöitä, vaikka olen akateemisesti koulutettu. Lisäksi olen myös itsestäni hyvin ylpeä, että olen tehnyt jo nuoresta saakka kesätöinä ja opintojen ohessa monenlaisia töitä, joista olen saanut todella arvokasta elämänkokemusta
Olihan purrankin mäkkärissä, Jussi huivi päässä tarjoilijana.. Ei ole tänä päivänä merkitystä.. On yritettävä edetä uralla, että saisi mahdollisimman hyvän palkan ja sitä kautta ihanaa elämää.. 👍👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan hän upean näköinen. Muusta voi olla eri mieiltä.
Purra on kauniimpi.
Ei ole virnuileva persereikä kauniimpi. Ennemmin panisin "työmies" Putkosta.
Entä putinisti-Putkosta? Tai homo-Kostia tai karhu-Johania? Kuka roiskauttaisi kunnolla?
Purran naamaa pääsee nyt viiltelemään ihan luvan kanssa.
https://www.savonsanomat.fi/uutissuomalainen/6568810
Vierailija kirjoitti:
Sanna alkoi kaunistua kun sai rahaa eli viittaa vahvasti kirurgin veitseen ja muihin lisuketoimenpiteisiin. Köyhänä puniikkina oli tytön tyllerö. Kyllä kaikista perusterveistä ihmisistä saa ok näköisiä ja puolesta kauniita rahalla.
"Ei ole olemassa rumia ihmisiä. On vain köyhiä ihmisiä."
Rahalla saa kenestä tahansa hyvännäköisen.
Huutonaurua... 😂😂😂
https://t.me/JanusTelegram/4494