Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jännä kun miehet väittävät aina, että luonnollinen ja meikitön on paras

Vierailija
17.02.2024 |

Mutta sitten eivät kuitenkaan noteeraa millään tavalla meitä luonnollisia ja meikittömiä. Logiikka?

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan sama miten joku keski-ikäinen Sirpa tai Ritva naamaansa ehostaa tai on ehostamatta. Ei ketään kiinnosta. 

No näyttää kiinnostavan kun kirjoitat siitä. Miksi muuten käyttäisitte niin paljon aikaa ja energiaa naisten haukkumiseen täällä?

Onko aloitus miesten käsivalaa jossa he haukkuvat naisia?

Vierailija
82/103 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun nainen on täydessä tällingissä niin se on miehelle signaali siitä että naisella on ns. otti päällä ja häntä kannastaa lähestyä.  Se meikitön ja vähän homssuisen näköinen taas on varmaan vain maitokauppaan piipahtamassa ja korkeintaan kiusaantuu jos lähestyy.

Miksi ajattelet, että meikitön automaattisesti homssuinen? En minä ainakaan ole, vaan hiukset on aina puhtaat ja siistit, ja puen päälleni asialliset vaatteet, missään collegeasuissa mua ei nähdä julkisilla paikoilla.

Ap

Ja toiseen suuntaan: meikattu voi olla samalla homssuinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkitystä miesten mielipiteillä on, kun naiset ovat omasta mielestään onnellisimmillaan yksineläjinä...?

Vierailija
84/103 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemukseni oli se, että kun nuorena en meikannut ollenkaan, ei yksikään mies kiinnostunut minusta.

Ja vain meikittömyys on voinut olla syy?

Ei tietenkään ollut ainoa syy. Mutta kyllähän sekin osasyy varmasti oli. Kyse ei niinkään ollut siitä, tiedostivatko ihmiset sen, että minulla ei ollut meikkiä, vaan siitä, että ilman meikkiä näytin värittömämmältä (vaaleat kulmakarvat jne) ja esim. ihon epätasaisuudet näkyivät. Olin huomaamattoman näköinen, kun juhlissakin olin valjun näköinen. 

Ja käyttäydyit valjun ulkonäkösi mukaisesti, kuin et olisikaan paikalla? Tämän kysyn tiedostaen, että meikkaamalla voi nostaa itsetuntoaan, jolloin käytöskin muuttuu.

Vierailija
85/103 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noteerataan me, mutta me monesti ollaan niitää ujoimpia miehiä. Pelimiehet ja panosonnit ei ehkä noteeraa kun tottunut meikattuihin ja hyvännäköisiin. Meillä kilteillä on vielä silmää luonnollisuudelle.

Höpö höpö. Harvempi mies huomaa edes onko meikkiä vai ei. 

Vierailija
86/103 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän mieleenpainuneempana koskaan saamanani kohteliaisuutena , kun ollessani 36 tai 37-vuotias eräs mies sanoi ruotsiksi minua erittäin kauniiksi... Olin täysin meikittä, hiukset ponnarilla, tyylin farkuissa ja pitkähihaisessa peruspaidassa, ja selvinpäin ruotsinlaivalla. Mies lähti sen sanottuaan pois ja minä olin ihmeissäni, tuli ihan puskista...

Vierailija
87/103 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus. 

Vierailija
88/103 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Khyl mun mies noteerasi mut. En käyttä juuri koskaan meikki'ä. 

Vierailija
89/103 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se vaikuttaa. Mut on huomattu. En käytä meikkiä. 

Luonnostaan tummat ripset ja kulmat?

Mulla on hyvä iho ja ok nätit piirteet. Paljon ei tarvitse puunata, mutta ero kevyellä viiden minuutin pikameikillä ja ilman on huomattava. Ripset ja kulmat kun on luonnostaan vaaleahkot, ja niiden laitolla näyttää jo paljon pirteämmältä. 

En ole tuo edellinen mutta sama juttu kuin hänellä. Ja kyllä, luonnostaan tummat piirteet ja hieman tummempi iho kuin tyypillisellä suomalaisella sekä hyvä iho kasvoissa. Ei ole vain yksi kerta kun on epäilty että mulla on meikkiä, vaikka oikeasti ei ole ollut ollenkaan.

Vierailija
90/103 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sitten eivät kuitenkaan noteeraa millään tavalla meitä luonnollisia ja meikittömiä.

Oletko miettinyt mahdollisuutta, että olet ruma tai/ja ylipainoinen?

Olen ihan tavallisen näköinen ja painoindeksini on 20. Aika harva on mikään superkaunotar ilman meikkiä.

Ap

Entiset oli ihan nättejä ilman meikkiä, vaikka olivatkin ylipainoisia. Mutta sitten olen nähnyt melko kammottavia hoikkia naisia ilman meikkiä, jotka kevyeällä meikillä ovat olleet ihan nättejä. Ei se meikittömyys riitä, jos et ole perusnätti, oli paino mikä tahansa.

Vierailija
91/103 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan sama miten joku keski-ikäinen Sirpa tai Ritva naamaansa ehostaa tai on ehostamatta. Ei ketään kiinnosta. 

No näyttää kiinnostavan kun kirjoitat siitä. Miksi muuten käyttäisitte niin paljon aikaa ja energiaa naisten haukkumiseen täällä?

Onko aloitus miesten käsivalaa jossa he haukkuvat naisia?

En minä aloitukselle vastannut. haloo, opettele ymmärtämään lukemaasi.

Vierailija
92/103 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikki on ihan jees, mutta jonkun viisaan miehen pitäisi keksiä miten filtterit saisi päälle reaalimaailmassa.

Vierailija
93/103 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Khyl mun mies noteerasi mut. En käyttä juuri koskaan meikki'ä. 

Et luultavasti olekaan mikää koukkunokkainen noita-akka, kuten suurin osa kauneina itseään pitävistä narskumammoista

Vierailija
94/103 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemukseni oli se, että kun nuorena en meikannut ollenkaan, ei yksikään mies kiinnostunut minusta.

Ja vain meikittömyys on voinut olla syy?

Ei tietenkään ollut ainoa syy. Mutta kyllähän sekin osasyy varmasti oli. Kyse ei niinkään ollut siitä, tiedostivatko ihmiset sen, että minulla ei ollut meikkiä, vaan siitä, että ilman meikkiä näytin värittömämmältä (vaaleat kulmakarvat jne) ja esim. ihon epätasaisuudet näkyivät. Olin huomaamattoman näköinen, kun juhlissakin olin valjun näköinen. 

Ja käyttäydyit valjun ulkonäkösi mukaisesti, kuin et olisikaan paikalla? Tämän kysyn tiedostaen, että meikkaamalla voi nostaa itsetuntoaan, jolloin käytöskin muuttuu.

Oikeastaan se ei mene noin päin, vaan meikkaamattomuus ja muutenkin se, ettei osannut tai halunnut tuoda itseä esiin tai mitenkään korostaa ulkonäköä, liittyi huonoon itsetuntoon. Vasta sitten aloin panostaa ulkonäköön, kun sain ENSIN itsevarmuutta. Mutta toisaalta sekin on kyllä fakta, että monella suomalaisella ON aika värittömät piirteet - itselläni ei edes kaikkein värittömimmät, esim. ripset eivät ole ihan vaaleat, vaikka eivät kovin tummatkaan ole. Ja usein suomalaistyyppisessä ihossa voi olla lievää punoitusta joissain kohdin. Että kyllä tällainenkin yleisilmeeseen vaikuttaa, etenkin juhlissa, joissa kuitenkin vaatteet ovat vähän hienommat kuin tavalliset arkivaatteet. Kyllähän silloin näyttää helposti meikkaamattomana vähän kuin naama ja vaatetus eivät kuuluisi yhteen.

Vierailija
95/103 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se vaikuttaa. Mut on huomattu. En käytä meikkiä. 

Luonnostaan tummat ripset ja kulmat?

Mulla on hyvä iho ja ok nätit piirteet. Paljon ei tarvitse puunata, mutta ero kevyellä viiden minuutin pikameikillä ja ilman on huomattava. Ripset ja kulmat kun on luonnostaan vaaleahkot, ja niiden laitolla näyttää jo paljon pirteämmältä. 

On ruskeat. Mutta ei ne hirveästi erotu. 

Vierailija
96/103 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikki on ihan jees, mutta jonkun viisaan miehen pitäisi keksiä miten filtterit saisi päälle reaalimaailmassa.

Monilla tutustuminen,  seksuaalinen vetovoima ja/tai ihastuminen toimivat eräänlaisina filttereinä.

Vierailija
97/103 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä merkitystä miesten mielipiteillä on, kun naiset ovat omasta mielestään onnellisimmillaan yksineläjinä...?

Ei ole kaikki naiset. Miksi sä noin luulet? Mä olen onnellinen parisuhteessa.

Vierailija
98/103 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille meikki tarkoittaa kirkkaanpunaista huulipunaa, sinistä luomiväriä ja megavolyymiripsiä. Kaikki muu on sitä luonnollista ja meikitöntä.

Mä saan aina kehuja luonnollisuudestani vaikka mulla on värjätyt kulmat, ripsipidennykset ja vähintään 3 eri meikkituotetta kasvoilla. 

Miehille... puhutko nyt jostain tietystä miehestä vai yleistätkö? Yleistäminen on miesvihaa.

Eikä ole. Puhun kokemuksesta ja yleistän tämän koskemaan näitä tapaamiani miehiä joita on paljon ja heistä 99% ei erota meikiksi muuta kuin nuo mainitut. 

Vierailija
99/103 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...Ja sitten miehet valittaa että parisuhteessa olevat naiset ei panosta ulkonäköönsä tarpeeksi. Eli eipä se luonnollisuus taida kuitenkaan tosiasiassa olla hyvä. 

Katsokaapa nyt sitten ympärillenne, vaikka sitä omaa siippaanne, paljonko panostaa ulkönäköön?

Kuinka paljon huolehtii hiuksista, hajuttomuudesta, puhtaudesta.  Hoitaako kyntensä ja pitää lyhyinä ilman sururaitoja.

Entä vaatteet?  Painon hallinta? Ja se mitä ei saa sanoa mutta alkaa H-kirjaimella ja loppuu AT.  Erittäin keskeinen ulkonäköseikka sekä terveydelle hyvin tärkeä.

Miksi ulkonäkö on tärkeä pelkästään naisille? Mies saa olla mikä reuhu tahansa ja ihmettelee miksi ei kelpaa. 

Ai niin, se luonnollisuus! 

Minä olen miettinyt ja miettinyt, mutta siis mikä ihmeen sana alkaa H kirjaimella, ja päättyy AT ?? Sellainen, mikä sopisi tuohon lauseeseen ja asiayhteyteen 

Vierailija
100/103 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nuorempana suostunut lähtemään edes kauppaan ilman kunnon meikkiä. Sittemmin kääntynyt niin, että meikkaan vaan erityistilanteissa. Sain kovasti kehuja ulkonäöstäni meikattuna. 

Olen nyt käynyt muutamilla treffeillä ilman mitään ehostusta. Yksi taisi olla pettynyt, toinen sanoi että mä oon kauneinta mitä hän on nähnyt, kolmas että mun meikittömät kuvat tinderissä ei tee mulle oikeutta, että mulla on huonot kuvat. Loput ei puhuneet mitään mut tuntui kelpaavan.

Ja mä olen 171 ja 78kg, värjäämättömät maantien väriset ohuet hiukset, ei mikään pepsodenthymy. 

Itse ajattelen että olen meikattuna ihan ok näköinen, mut ilman, en erotu kyllä mihinkään suuntaan. Naama on hyvin väritön, ei ihania ripsiä tai huulia, ihan kivat harmaat silmät. Punoitusta siellä täällä. 

Kun oon aloittanut suhteen olemalla ilman meikkiä, onkin ollut sitten vaikea laittautua isommin vaikka joitakin juhlia varten. Kaksi kumppaneista on ihan kiemurrellut että huh, enpä tunnista sua ja eivät oikein edes tienneet miten katsoa. Ja että oon kauniimpi ilman meikkiä. Tuli paha mieli. Ja osaan kyllä meikata tyylikkäästi. 

Monilla tuntuu olevan käsitys, että jos mies tykkää luonnonkauniista, niin niiden naisten pitää sit olla oikeesti kauniita tyyliin upeat ripset, täydellinen iho ja hymy ja ihanat pulleat huulet. Mut nää mun kokemukset osoittaa myös sen, että me ihan ok perusnätit naisetkin voidaan olla jollekin kauniita tai ainakin sellaisia että jaksaa katsella. Kaikki on kiinni siitä mistä kukakin sattuu tykkäämään.