Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jännä kun miehet väittävät aina, että luonnollinen ja meikitön on paras

Vierailija
17.02.2024 |

Mutta sitten eivät kuitenkaan noteeraa millään tavalla meitä luonnollisia ja meikittömiä. Logiikka?

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä kun nyt miesten mielipiteet taas kiinnostaakin. 

Kyllä mua kiinnostaa, kun haluaisin parisuhteeseen miehen kanssa.

Ap

Vierailija
22/103 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille meikki tarkoittaa kirkkaanpunaista huulipunaa, sinistä luomiväriä ja megavolyymiripsiä. Kaikki muu on sitä luonnollista ja meikitöntä.

Mä saan aina kehuja luonnollisuudestani vaikka mulla on värjätyt kulmat, ripsipidennykset ja vähintään 3 eri meikkituotetta kasvoilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua on monesti random miehet kyselleet treffeille ollessani meikittä liikenteessä. Eli en ihan allekirjoita aloittajan väitettä.

Mulla sama. Ihan päiväsaikaan kauppareissulla, lenkillä jne. Se on valitettavaa, koska en tykkää huomiosta.

Joo sama mulla. Tästä syystä liikun mieluiten pimeän aikaan. Ylimääräisiä huomio ei kiinnosta, varsinkaan kun se tulee vääriltä tyypeiltä.

Vierailija
24/103 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollinen nainen nykyään tarkoittaisi kulmakarvatonta ufoa kun suurin osa meikkaa ne kulmakarvansa ja oikeat on nypitty kuoliaaksi.

Vierailija
25/103 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikki meikkaamattomat ovat tuttavapiirissäni niitä varattuja eli aviossa olevia. Meikatuilla taas usein epäonnea miesasioissa. 

Vierailija
26/103 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tavannut minua, et osaa arvioida reaktioitani, etenkään pitkällä tähtäimellä. Puolestani nainen saa vaikka tervata itsensä, koska omapa on naamansa. M57

Vierailija
27/103 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma kun täällä tullaan aina vastaamaan että olet ruma ja/tai lihava. 

Vierailija
28/103 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös minä saan kyllä meikittä huomiota. Jos ei ikinä esim. hymyile, ei sinua kukaan uskalla lähestyä.

Hymyile itte ihan yksinäsi kadulla, kaupassa, missä ikinä liikut ja sua pidetään sekopäänä... Ikinä kelpaa mikään

Vierailija
29/103 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaikki meikkaamattomat ovat tuttavapiirissäni niitä varattuja eli aviossa olevia. Meikatuilla taas usein epäonnea miesasioissa. 

Mutta ovatko olleet meikittömiä siinä vaiheessa kun parisuhde on ollut vasta aluillaan? Ja onko tämä tapahtunut 2020-luvulla?

Vierailija
30/103 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monikin mies tykkää luonnollisista naisista. Se vain on valitettavaa kun itse ei täytä kauneuskriteerejä millään mittarilla. Toisaalta elämä on helpompaa kun miehet ei kiinnitä huomiota paitsi sitten kun kauhistelevat. 

Vierailija
31/103 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähes aina ilman meikkiä ja saan jatkuvasti huomiota miehiltä, vaikka olen jo 40+. Käyn usein treffeilläkin ilman meikkiä eikä se tunnu vähentävän kiinnostusta. Pukeudun nätisti ja hiukset on pitkähköt, olen yleisesti ottaen siisti ja naisellinen, se tuntuu olevan se juju. 

Vierailija
32/103 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne luulee että meikit, feikit ripset & hiukset PLUS filtteri on meikitön. Oikeesti ne luuli että Pokimane 10 kg meikillä oli meikitön ja sai hillittömän raivarin kun se näky oikeesti meikittömänä. Akka sai oikeesti tyyliin t a  p p o uhkauksia.

Vierailija
33/103 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille meikki tarkoittaa kirkkaanpunaista huulipunaa, sinistä luomiväriä ja megavolyymiripsiä. Kaikki muu on sitä luonnollista ja meikitöntä.

Mä saan aina kehuja luonnollisuudestani vaikka mulla on värjätyt kulmat, ripsipidennykset ja vähintään 3 eri meikkituotetta kasvoilla. 

Hahaha! Kun ei ne miehet ymmärrä mikä on meikattu ja mikä ei. Moni mies ei edes huomaa ihmisestä, onko kyseessä aito nainen vai trans. "Ihan mukiinmenevä blondi" ""Se on trans" "Ai on?!!" 

Vierailija
34/103 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä monikin mies tykkää luonnollisista naisista. Se vain on valitettavaa kun itse ei täytä kauneuskriteerejä millään mittarilla. Toisaalta elämä on helpompaa kun miehet ei kiinnitä huomiota paitsi sitten kun kauhistelevat. 

Itse saan enemmän huomiota meikittömänä kuin laitettuna. Miehet alkavat joatain syystä flirttaamaan. Laitettuna saan huomiota lähinnä känniläisiltä ja vanhemmilta papparaisilta. 

Vierailija
35/103 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne haluavat Kim Kardashianlaisen näköisen "luonollisen" naisen.

Kyllä, näköjään leikelty ja silikonipumpattu räikeästi meikattu nainen on "luonnollinen".

Vierailija
36/103 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kuinka naiset ei vieläkään yritä edes ymmärtää mitä miehet tarkoittavat ja jatkavat ajattelua että "minä luulen että mies ajattelee ja tarkoittaa näin vaikka yksikään mies ei ole niin sanonut" ja levittää sitä valhetta totuutena

Vierailija
37/103 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnollinen nainen nykyään tarkoittaisi kulmakarvatonta ufoa kun suurin osa meikkaa ne kulmakarvansa ja oikeat on nypitty kuoliaaksi.

Varokaa kulmakarvatonta ufoa! Voi liidellä vastaan lenkkipolulla tai kauppamatkalla ja siepata kyytiin!

Vierailija
38/103 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamari mikä naamari. Ei se ole enää luonnollinen jos siihen levitetään pienikin kerros kemikaaleja muokkaamaan ulkonäköä

Vierailija
39/103 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies bongaa sut kun oot täydessä tällingissä. Sen jälkeen alkaa hokemaan että tykkää luonnollisesta. Tarkoittaa sitä että haluaa että olet vaatimattomamman näköinen ettei muut niin kiinnittäisi huomiota.

Vierailija
40/103 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ovatko olleet meikittömiä siinä vaiheessa kun parisuhde on ollut vasta aluillaan? Ja onko tämä tapahtunut 2020-luvulla?

Kysymys ei ollut mulle mutta vastaan että kyllä. On tapahtunut.