Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moni karkinmussuttaja on saatu lopettaman kun on näytetty millainen määrä puhdasta sokeria on 100g karkkia

Vierailija
16.02.2024 |

Asian konkretisointi kannattaa aina.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla jopa useita satoja grammoja erilaisia sokruja 100 grammassa karkkia!

Nuo sokerit tiivistetty moninkertaisesti täysin yltäkylläisiksi ja mahassa sokerit turpoavat alkuperäiseen painoonsa. Verensokeri voi lisääntyä niin valtavasti että veri kuin lähes hyytynyttä sokerimarmelaadia. Jos tuollainen sokerinsyöjä joutuisi ihmissyöjien saaliiksi niin hänet syötäisiin makean jälkiruokana kreppien tapaan.

Höpöhöpö, tämähän ei ole totta

Ap:n höpinöissä ja elämässä mikään ei ole totta. Ortoreksia/ bulimia/ anoreksia vääristävät sekä minäkuvan että ajattelun. Kaikki pyörii syömisten ympärillä. Ap on laitoshoitoa vailla oleva hullu, jonka elämä menee kaloreja laskiessa, ahmiessa ja oksennellessa. Ja tuota sairautta hän sitten myös pakkomielteisesti levittää kunnes joutuu taas remmeihin ja letkuruokintaan.

Vierailija
22/47 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ennen työkaverina nainen, joka joi pullon pepsi maxia joka päivä ja mussutti ison irtokarkkipussin tyhjäksi siinä samalla. Sellasia vihreitä ja sinisiä sokeripäällysteisiä lasten karkkeja, joiden pelkästä katsomisesta voi pahoin. Muuten hoikka nainen, mutta vatsa oli pinkeä jalkapallo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä syön päivittäin yhteensä 200g karkkia ja suklaata, vuosia jo näin, eikä näy ulkoisesti missään valitettavasti, koska addikti sokerille olen, eikä ole mitään syytä lopettaa, kun en lihokaan helpolla. Väsynyt aina olen aamuisin, mutta unet jäävät vähiin ilman sokeria (muu hiilari illalla ei auta, kokeiltu on), joten jatkan sokerirasvadieetilläni, joka ei edes lihota, kun liikun niin paljon ja olen tottunut rasvaa käyttämään paljon. Ei ole terveellistä ei, mutta ainoastaan aamut kamalia tällä dieetillä ja olen jo yli 40v. Joskus vielä muutun lääkärin pakottamana...

Sokeri aiheuttaa elimistössä tulehdusta. Sepelvaltimotauti kehittyy hitaasti vuosien aikana, eivätkä kaikki sairastuneet ole lihavia tai ylipainoisia. Sokeri aiheuttaa tulehduksen verisuonissa, jota elimistön korjausmekanismi yrittää paikata. Monityydyttynyt rasva hapettuu elimistössä helposti ja elimistö käyttää sitä näiden tulehtuneiden kohtien paikkaamiseen.  Versuoniplakki on syntynyt.

unen saantia voi helpottaa rauhoittavilla yrttivalmisteilla, kuten kätsimyskukkauute, rohtovirmajuuriuute ja sitruunamelissa. Terveyttään ei kannata sen takia tuhota sokerilla.

Vierailija
24/47 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön aina 500 grammaa irtareita tai litran jäätelöä kerralla. Sen takia lopetin niiden ostamisen kokonaan.

Vierailija
25/47 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokeri pitäisi kieltää.

Mitäpäs sinä tarjoat vaihtoehdoksi hypokohtauksen korjaamiseen?

t DM1

Vierailija
26/47 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sokeri pitäisi kieltää.

t DM1

Hunajaa. 

eri

Vierailija
27/47 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä syön aina 500 grammaa irtareita tai litran jäätelöä kerralla. Sen takia lopetin niiden ostamisen kokonaan.

Minä en oikeasti ymmärrä mitä noituutta irtokarkkeihin liittyy, se pussi on syötävä kerralla, en saa rauhaa ennen kuin se on tyhjä. Siksi en niitä enää osta. 

Vierailija
28/47 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suolaa, ei sokeria, ei alkoholia, ei mitään kivaa koskaan jäkä jäkä, muuta kuin spartalainen kuri ja itsensä näivyttäminen. Eiköhän sen jokainen tiedä.

Vierailija
29/47 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas aivan höpöhöpö juttuja.

Vierailija
30/47 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sokeri pitäisi kieltää.

t DM1

Hunajaa. 

eri

Sokeriahan sekin on. Keksi parempi.

Vierailija
31/47 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa tavaraa kuin muutkin hiilihydraatit, ei se ole myrkkyä.  

Vierailija
32/47 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa, ap, mussuttaisit muualla!

Vierailija
33/47 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli ennen työkaverina nainen, joka joi pullon pepsi maxia joka päivä ja mussutti ison irtokarkkipussin tyhjäksi siinä samalla. Sellasia vihreitä ja sinisiä sokeripäällysteisiä lasten karkkeja, joiden pelkästä katsomisesta voi pahoin. Muuten hoikka nainen, mutta vatsa oli pinkeä jalkapallo.

Millä tavalla hänen syömisensä sinulle kuuluivat?

Vierailija
34/47 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla jopa useita satoja grammoja erilaisia sokruja 100 grammassa karkkia!

Nuo sokerit tiivistetty moninkertaisesti täysin yltäkylläisiksi ja mahassa sokerit turpoavat alkuperäiseen painoonsa. Verensokeri voi lisääntyä niin valtavasti että veri kuin lähes hyytynyttä sokerimarmelaadia. Jos tuollainen sokerinsyöjä joutuisi ihmissyöjien saaliiksi niin hänet syötäisiin makean jälkiruokana kreppien tapaan.

Mene hoitoon ja lopeta valehtelu.

Vierailija
35/47 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en oikeasti ymmärrä mitä noituutta irtokarkkeihin liittyy, se pussi on syötävä kerralla, en saa rauhaa ennen kuin se on tyhjä. Siksi en niitä enää osta. 

Mulla on sama sipsien kanssa. En osta niitä ollenkaan, koska muuten syön sen pussin yksin kokonaan. Perunan tärkkelys on elimistölle samaa ainetta kuin sokeri.  Hiilihydraatit tuottavat aivokemiallisen dopamiinireaktion, vähän samanlaisen kuin alkoholi alkoholistille, liilkunta liikuntahullulle.

https://www.iltalehti.fi/elintavat/a/d3e4ef3e-ab00-4b81-af1a-1df0226d5a…

Vierailija
36/47 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten monta sataa grammaa erilaisia sokereita saadaan puristettua sadaksi grammaksi karkkeja.

Vierailija
37/47 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään biohakkeri, joka skannaisi koko ajan itseään, laskisi makroja ja ties mitä. Jos elämä on yhtä kaiken kieltämistä, ei se ole minusta elämää. Älkää demonisoiko sokeria, ei se nyt mikään mafiapomon tasoinen pahis ole kohtuudella käytettynä.

Vierailija
38/47 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sokeri pitäisi kieltää.

t DM1

Hunajaa. 

eri

Hunaja on tietysti käytännössä sokeria.

Vierailija
39/47 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sokeri pitäisi kieltää.

t DM1

Hunajaa. 

eri

Sokeriahan sekin on. Keksi parempi.

Sokerista puhutaan, kun sokeri on jalostettu irti alkuperäisestä lähteestään. Hunaja on luonnontuote.   1 teelusikallinen hunajaa on eri asia kuin 100 grammaa puhdistettua sokeria lisäaineilla päällystettynä. Jalostettua sokeria ei ole ollut olemassa teollisessa mittakaavassa kuin parisataa vuotta, Suomessa puhdistettu sokeri oli  harvinaista vielä 1800-luvullakin.

Vierailija
40/47 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 pieni Coca Cola purkki sisältää 13 sokeripalaa, että tekee riippuvaiseksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi