Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmät vanhemmat valittavat etten ole syönyt tarpeeksi vitamiineja kun pärjään heitä koulussa vain kaksi kertaa paremmin

Vierailija
16.02.2024 |

kun teen kovasti töitä sen eteen, enkä kirurgi-astronauttitasoisesti. Ovat itse selvästi keskimääräistä tyhmempiä eivätkä ymmärrä yksinkertaista syy-seuraussuhdetta. Raskasta kuunnella valitusta. Välit poikki?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole tossu kynnysmatto. Miksi roikut tuollaisessa seurassa 🤣

Vierailija
2/7 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä porukat selitteli minun (ja omaa) pärjäämättömyyttä sillä että piti käydä töissä (joo niin piti muttei meidän suvun geeneillä yhtäkään älykköä ole koskaan tullut ja keskustelunaiheet pyörivät siinä mitähän Justiina tarkoitti kun se sanoi sitäsuntätä silleen ja se taitaa olla sairas päästään kun kyynärpäätkin oli pöydällä, ja mitäköhän Ritvakin oikein ajatteli kun näki mun sunnuntaina ripustavan pyykkejä).

Kuormitumme raskaista töistämme kaupan kassalla ym. Muuten olisimme suunnitelleet vaikka ydinvoimaloita :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko sitten luontaisesti vitamiineja ruuasta ja juomasta.

Vierailija
4/7 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatko sitten luontaisesti vitamiineja ruuasta ja juomasta.

Looginen selitys sille miksei tyhmistä geeneistä sikiä älykästä.

Vierailija
5/7 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei geeneillä ole merkitystä älykkyyteen. Siksi juuri tyhmien kannattaa lisääntyä ja tyhmyys onkin lisääntymisen edellytys.

Vierailija
6/7 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää selittelyt on aina hauskoja kun yritetään todistella omien geenien paremmuutta ilman todisteita :D

Vierailija
7/7 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää selittelyt on aina hauskoja kun yritetään todistella omien geenien paremmuutta ilman todisteita :D

Jotkut jopa pyrkivät poikimaan alkuvuodesta kompensoidakseen lapselle huonoja geenejä.