Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloinkohan turpeiden huulitäytteiden trendi menee ohi?

Vierailija
16.02.2024 |

Mulla on ohuet huulet, joista en ole pitänyt ikinä, koska mulla on lisäksi suomalainen perunanenä. Ei mikään trendikäs tai tavoiteltu yhdistelmä ikävä kyllä.

Mutta kun näen julkkisten täytettyjä huulia, ei huvita täyteainehoidotkaan. Heillä on monilla sentään varaa parhaisiin pistäjiin ja ylläpitoihoitoihin, ja silti ihan liian usein näkee sellaisen ylitäytetyn turpean lopputuloksen, joka ei sovi yhtään kenellekään. Somekuvissa sen voi saada näyttämään luonnolliselta, mutta ei oikeassa elämässä 3D:nä.

Viimeksi tämä tuli mieleen kun näin Sara Siipolan esiintyvän UMK:ssa. Valtavan kaunis nainen, mutta huulet ovat sellainen pötkylä täytteiden jäljiltä. Jopa Sanna Marin vaikuttaa täyttäneen huuliaan ja mietin, meneeköhän hänelläkin kohta ylitäytetyn puolelle. Niin herkästi se raja tuntuu lopulta ylittyvän.

Mitä ennustatte, milloin tämä trendi menee ohi vai meneekö?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mennyt jo. Näyttää vanhanaikaiselta ja wt:ltä. 

Vierailija
22/24 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia ne on, vaan tehköön Omilla rahoillaan mitä lystää.

Toinen asia sitten on, kun yhteiskunnan varoilla tullaan vaatimaan korjauksia pieleen menneistä operaatioista.

On myös monia harrastuksia, jossa vahinkoja tapahtuu ja yht kunta maksaa. Vakuutus paikallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahlasi läpi ja ihmettelen miten paljon täällä on tyhmiä.. Eikö ole muita huolia kun mouruta toisista... Mitä ne täytteen on moukilta pois... Kaikki paska teitä kiinnostaa... sivistykää.. 

Vierailija
24/24 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallisia tyrkkyjä.  

mahtavat olla kauniita nelivitosena.

Mulla on luonnostaan paksut huulet ja isohko nenä. Mutta myös ilmeikkäät kasvot

ilmeikkkyyttä ei piikeistä saakaan ja se tekee naisesta viehättävän samoin luomuna pysyminen, ettei täyttele eikä leikkele naamaansa ja rintojaan. 

Mulla ehkä vara jo kehaista, koska olen kohta viiskyt.