Nainen, suostuisitko pukeutumaan kissankorviin miehen pyynnöstä?
Esimerkki: https://twitter.com/caticornplay/status/1399163774213427201
Katsotaan kuinka naiset suhtautuu tähän!
Kommentit (19)
En viitsi avata linkkiä, mutta mikä jottei. Jos mies pukeutuu vastaavasti norsukalsareihin. Voisihan siitä hyvät naurut tulla.
Suostusin jos kyseessä olisi seksileikki, mutta mihinkään julkisiin paikkoihin en ellei oltaisi menossa naamiaisiin. Pukeudun usein seksihepeneisiin, latex tai catsuit asuun mieheni pyynnöstä, mutta vastineeksi saankin sitten kunnolla seksiä.
Ai kuten tuo 15-vuotiaaksi fotoshopattu tyttö? Juuen.
Mitä mä en pitkän, komean ja isomunaisen miehen mieliksi tekisi? 😻 Jason Momoan pyynnöstä pukeutuisin vaikka lehmäksi 🐮
Tykkään roolileikeistä ihan arkenakin. En silti tykkää niin päin, että pukeudutaan johonkin toisen vuoksi, vaan itsellä pitää olla halu pukeutua joksikin. Eli mies, joka ITSE haluaa pukeutua meri- tai maantierosvoksi olisi herkku löytö. En niin välitä kuninkaista tai kreiveistä.
Kyllä, mutta mielummin vaikka pupunkorviin.
Tuotahan kannattaa kysyä ja pyytää jo seurusteluvaiheessa niin ei tarvi jälkikäteen katua jos vaimo sanoo ei.
Siis keski-ikäiset tukevat naiset kissankorvissa ja vanhat mummot? Salli mun nauraa. Ellei joku oikeasti itse halua niitä, ihan eri syystä kuin jonkun tyypin fetissin vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä en pitkän, komean ja isomunaisen miehen mieliksi tekisi? 😻 Jason Momoan pyynnöstä pukeutuisin vaikka lehmäksi 🐮
Mistä tiiät onko tällä Jaska-homolla iso muna. .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiiät onko tällä Jaska-homolla iso muna. .
Etupullotus on muhkea 💋
Vierailija kirjoitti:
Suostusin jos kyseessä olisi seksileikki, mutta mihinkään julkisiin paikkoihin en ellei oltaisi menossa naamiaisiin. Pukeudun usein seksihepeneisiin, latex tai catsuit asuun mieheni pyynnöstä, mutta vastineeksi saankin sitten kunnolla seksiä.
Hih
En. Mies ottakoon kaksi kissaa ja sulkeutukoon torppaansa niiden kanssa. Ei ole mitään tekemistä kissojen kanssa.