Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deittailukulttuuri on aivan jostain syvältä naisille.

Vierailija
16.02.2024 |

-Ole mielellään 25v etkä päivääkään vanhempi

-Ole varakkaasta perheestä

-Ole yybernaisellinen joka rakastaa jotain pitsiä ja kukkakuosia

-Leiki tyhmempää kuin oletkaan

-Hihittele miehen jutuille, imartele 

-Käytä 5h päivässä itsesi puunaamiseen 

-Ole kiinnostunut leipomisesta ja ruuanlaitosta 

jos et oo näitä niin se on voi voi, sinkkuna vedät loppuun asti. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö...

Vierailija
2/22 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on höpöä. Täytän 36 ja tiedän ettei deittiäpeillä ole mulle mitään, ei ollut 5v sitten.. ei ollut 8v sitten. Itseasiassa vielä vähemmän. Oon kokematon ja kaikki on jotain eronneita miehiä joilla 3 lasta, mahtavaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on höpöä. Täytän 36 ja tiedän ettei deittiäpeillä ole mulle mitään, ei ollut 5v sitten.. ei ollut 8v sitten. Itseasiassa vielä vähemmän. Oon kokematon ja kaikki on jotain eronneita miehiä joilla 3 lasta, mahtavaa..

Kannattais vaihtaa paikkaa, josta etsii ja hakee seuraansa. Sinkkuna ja miehenä, joka ei asetu noihin raameihin, joita kuvasit kiinnostaisi, että mitä itse sitten olet Ap?  Mitä sulla olisi annettavaa parisuhteelle? Kysymyksiä, joita itse huomaan yhä useammin kysyväni itseltäni kun elän sinkkuna ja saanut kuulla kysymyksiä, että ainko olla sinkkuna lopun elämäni. 

Vierailija
4/22 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No p e rk e le mies ei pääse edes treffeille ellei näytä miesmalleilta tai ole lääkäri. Tinderissä 2 tykkäystä kuukaudessa. Lopeta se vikinä ja ole kiitollinen ettet ole <6/10 mies.

Vierailija
5/22 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kauheaa olla deittaileva nainen, liikaa miehiä tarjolla joka suunnasta.

Vierailija
6/22 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten todellinen toivomuslista miehille

- itsekäs ja röyhkeä (naisen kielessä itsevarma)

- mies jonka muutkin naiset haluavat (voit olla vaikka Hjallis kunhan on kysyntää niin se luo kysyntää)

- oman tien kulkija (pummi)

- mies joka pitää naista alempiarvoisena ja höhöttää kavereiden kesken kaikista panoistaan (naisen kielessä itsenäinen ja takertumaton)

- jännittävä ja ennalta-arvaamaton (esim välivaltarikossyyte ja pari lasta sieltä täältä tulevat esiin yllätyksenä)

Jos miehenä haluaa deittailla niin pitää ensin ottaa kolmen pennin pahapoika -esitys päälle. Se toimii testatusti mutta ei johda ikinä parisuhteeseen koska parisuhde tarkoittaisi naisen toivomuslistan asioista luopumista.

Vierailija
7/22 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät voi saada niitä pitkiä, komeita, varakkaasta perheestä olevia, hyvätuloisia, koulutettuja, sosiaalisesti briljantteja ja erittäin maskuliinisia miehiä.

Voisin kuvitella sellaisen miehen vaativan noita asioita.

Vierailija
8/22 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan yhtä mahdotonta kaikille muillekkin

Vierailija
9/22 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No p e rk e le mies ei pääse edes treffeille ellei näytä miesmalleilta tai ole lääkäri. Tinderissä 2 tykkäystä kuukaudessa. Lopeta se vikinä ja ole kiitollinen ettet ole <6/10 mies.

Miksei kumpikin voi mennä tonne? Liittyminen ilmaista. 2h lautalla tai 30 min lentokoneella. https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968

Vierailija
10/22 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te jaksatte näistä deiteistäkin joka päivä vääntää

Vierailija
11/22 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millaisia miehiä ap tavoittelee?
Niin joo. Komeita, pitkiä, treenattuja, itsevarmoja, varakkaita, hyvästä perheestä olevia.
On se kumma kun "miehilllä" on niitä vaatimuksia.

Vierailija
12/22 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät halua korkeakoulutettua, voimaantunutta räävitöntä feministiä. Jos tämä nyt tulee yllätyksenä, kannattaa joko valittaa sille kuka nämä ajatukset päähän istutti tai katua tekojaan sekä tehdä parannus.

Vierailija
13/22 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät ne pakkelit pois ja teet pöperöä, niin jokainen mies lankeaa sinuun.

Vierailija
14/22 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole noista mitään muuta, kuin tykkään hyvästä ruuasta ja kokeilla mielenkiintoisia reseptejä, mutta olen silti löytänyt asiallista deittiseuraa aivan riittämiin. Siis ihan mukavia ja fiksuja miehiä, mutta ei vaan ole lähtenyt lentoon syystä x. Olen ollut suhteissa 28, 2 ja 5 vuotta. Nyt sinkkuna omasta valinnastani ja nautin vapaudestani. 

Olen aika tarkka kenen kanssa lähden treffeille ja päätän tapailun nopeasti, jos tuntuu, ettei tule johtamaan mihinkään. Pidän kiinni kriteereistäni, siis mikä on ehdoton ei ja mikä ehdoton kyllä, enkä lähde treffeille, jos yksikin ehdoton ei täyttyy, esim miehellä lapsia vielä kotona tai etäsuhde.

Vierailija
15/22 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis ne miehet, jotka sinä haluat, osoittautuvat tuollaisiksi.

Valitse miehesi paremmin. Oma vika.

Ja jos tulet torjutuksi, sekin on oma vika.

Vierailija
16/22 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä kuulostat häviäjältä, ei nuo miehet.

Vierailija
17/22 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te jaksatte näistä deiteistäkin joka päivä vääntää

Tyhjien tynnyreiden on kolistava jossain?

Vierailija
18/22 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittisovellukset on suunniteltu niin ettei sieltä löydy elämän onnea. Maksavat asiakkaat on ne jotka pitää firmat pystyssä, ei kai ne nyt halua että ihmiset lakkaa käyttämästä palveluja.

Vierailija
19/22 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten todellinen toivomuslista miehille

- itsekäs ja röyhkeä (naisen kielessä itsevarma)

- mies jonka muutkin naiset haluavat (voit olla vaikka Hjallis kunhan on kysyntää niin se luo kysyntää)

- oman tien kulkija (pummi)

- mies joka pitää naista alempiarvoisena ja höhöttää kavereiden kesken kaikista panoistaan (naisen kielessä itsenäinen ja takertumaton)

- jännittävä ja ennalta-arvaamaton (esim välivaltarikossyyte ja pari lasta sieltä täältä tulevat esiin yllätyksenä)

Jos miehenä haluaa deittailla niin pitää ensin ottaa kolmen pennin pahapoika -esitys päälle. Se toimii testatusti mutta ei johda ikinä parisuhteeseen koska parisuhde tarkoittaisi naisen toivomuslistan asioista luopumista.

Tänään olen ollut alavireinen,mutta tuo tarina on niin totta,nauroin katketakseni.Itsekin olen haksahtanut tuollaiseen tyyppiin,pikkuhiljaa alan päästä eroon,mutta olen vielä vähän koukussa kuitenkin.Jännittävä ja ennalta-arvaamaton......

Vierailija
20/22 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnista yhtäkään noista vaateista. Itsehän omat miehesi valitset, syyllinen löytyy peilissä.