Työnantaja houkuttelee takaisin toimistolle asettamalla parkkipaikalle maksullisen pysäköinnin
Joskus on ollut puhetta suomalaisesta johtajuudesta, mutta luulen että kyse on vain siitä että ihmiset ovat yksinkertaisesti vain tyhmiä...
Kommentit (44)
Aloittaja on osunut oikeaan kun on huomannut johtajien olevan tyhmiä.
Tuohon luonnehdintaan tulee lisätä rahan ihannointi, kateus ja ihmisviha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene vain toimistolle. Et liho muodottomaksi möhkäleeksi, kun pitää ihmisten ilmoilla olla.
Omalla kohdallani etätyöt ovat kaventaneet vyötäröä eivätkä suinkaan paksuntaneet. Konttoripäivinä kun menee sen työpäivän lisäksi noin 2.5 tuntia aikaa julkisissa istuskeluun, jonka etäpäivinä voi käyttää esim lenkillä, uimahallilla tai punttiksella käymiseen. Lisäksi etäpäivinä usein pystyy sumplimaan sen tunnin lenkin sydäntalvellakin johonkin valoisaan aikaan sopivasti palaverien väliin mikä virkistää myös mieltä verrattuna siihen että koko valoisan ajan istuisi toimistolla ja ulkoilla pitäisi pimeässä, jos siihen edes jäisi aikaa.
Sama täällä, etätöissä on jäänyt paljon enemmän aikaa itsensä huolehtimiseen. Muuten minullakin menisi lähtövalmisteluihin ja työmatkaan ainakin tuo 2,5 h per päivä. Eli työpäivästä tulisi 10,5 h pitkä jos joutuisin käymään työpaikallani. Ja hassuinta minun työssäni on se, että istuisin konttorilla luurit päässä osallistumassa eri palavereihin, koska työssäni on paljon palavereita ympäri suomea olevien kanssa. Onneksi työnantaja ei moista edes ehdota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene vain toimistolle. Et liho muodottomaksi möhkäleeksi, kun pitää ihmisten ilmoilla olla.
Omalla kohdallani etätyöt ovat kaventaneet vyötäröä eivätkä suinkaan paksuntaneet. Konttoripäivinä kun menee sen työpäivän lisäksi noin 2.5 tuntia aikaa julkisissa istuskeluun, jonka etäpäivinä voi käyttää esim lenkillä, uimahallilla tai punttiksella käymiseen. Lisäksi etäpäivinä usein pystyy sumplimaan sen tunnin lenkin sydäntalvellakin johonkin valoisaan aikaan sopivasti palaverien väliin mikä virkistää myös mieltä verrattuna siihen että koko valoisan ajan istuisi toimistolla ja ulkoilla pitäisi pimeässä, jos siihen edes jäisi aikaa.
Sama täällä, etätöissä on jäänyt paljon enemmän aikaa itsensä huolehtimiseen. Muuten minullakin menisi lähtövalmisteluihin ja työmatkaan ainakin tuo
Mun pitää olla 4pv/kk toimistolla. Odottelen koska joku tajuaa sen typeryyden. :) Olen myös päivät etäpalavereissa ja harvoin pääsen edes tauolle samaan aikaan muiden kanssa.
Olen kiltisti siellä käynyt, kun niin halutaan. :D
En tarvitse kruunua päähäni, mutta jo työnikin puolesta tiedän, mihin työnantajalla on oikeus lain puitteissa, vaikka olenkin sitä mieltä, että hyvä työnantaja ei käytä kaikkia oikeuksiaan. Vaan kuten kirjoitin, niin mielelläni pitäisin kiinni edes osittaisesta etätyömahdollisuudesta ja pelkään, että jos pakollisista (harvoista) toimistopäivistä naristaan riittävästi, niin työnantaja helpottaa hommaa siten, että ollaan aina toimistolla.