Puopololta asiallista puhetta työttömistä
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se Maria Antoinette joka sanoi että syököön kakkua- ja humps pää poikki?
Oisko nykyisilläkin ihmishirviöillä liikaa kaulan jatketta?
😂 Leikattaisiin nyt edes siitä ylläpidosta, jos ei suostu siellä vankilan sisällä töihin. Miksei tämä Hölöpölö sellaista esitä?!
Noin puolet vangeista osallistuu vuoden aikana työtoimintaan ja neljäsosa koulutukseen.
Puopolo on kyllä rasittava tyyppi. Tyypillinen oikeistomies, joka luulee mielipiteitään faktoiksi.
Mistä 300000 uutta työpaikkaa ensi maanantaiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei ihmiset, katsokaapa tarkemmin tätä oikeistovaikuttamisen kaavaa jolla suomea ajetaan ameriikan malliin.
Näitä palstaterroristeja alkaa olla kaikkialla, yleensä useampia samaan aikaan, ne tykkää toistensa julkaisuista, nostavat niitä kommenteilla ja yrittävät luoda mielikuvaa että naapurisikin ajattelee näin.
Vaikuttaminen mielipiteisiin ja asenteisiin on monikerroksista ja pitkävaikutteista jossa kansaa ohjataan, joskus kovallakin kädellä toivotulle ajatusten polulle.
Vapaus itse ajatella, se on mennyttä maailmaa. Nyt kävelet, toki omaan tahtiisi, näiden propagandistien opastamaa polkua.
Voi osa olla vaikuttamista Venäjän puolelta. Molemmat isot hallituspuolueethan edustavat samaa kovaa talousideologiaa kuin putiini. Syomalaisyrityksethän kaikki ei ole vielä poistunut Venäjältä. Eikä itärajaa sul
Sulla taitaa olla jotain rajoitteita ymmärryksessä kuten eräällä oikeistolaisella Susannallakin.
Vierailija kirjoitti:
Jos saisin lanttua, jättäisin päivätyöni. Se on minun herkkua.
Voissa hitaasti paistettu pieneksi kuutioitu lanttu. nam.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saisin lanttua, jättäisin päivätyöni. Se on minun herkkua.
Voissa hitaasti paistettu pieneksi kuutioitu lanttu. nam.
Ei se silti päähän mene
On se hänelläkin hieno työ: turha julkkis. Tietysti kaikki työttömätkin voisivat ryhtyä turhiksi julkiksiksi, mikäs siinä.
Työkyvyttömien olisi syytä sisäistää että punavihreät tulevat aiheuttaneeksi asenteiden koventamista heitäkin kohtaan ensinnäkin retostelemalla vapaaehtoisesta työttömyydestäån (työstä kieltäytymisestä) sekä siitä kuinka ruhtinaallisesti saavat keskusta-asuntojensa kotisoffilleen valtion avustuksia samalla alati miettien kuinka tuottaa maahan lisää valtion elätettäviä.
Ovat onnistuneet niputtaa työkyvyttömät omaan ryhmäänsä ja esittävät ajavansa heidän asiaa vaikka todellisuus on juuri niin päin vastoin kuin olla voi.
Vähän surkuhupaisaa tosiaan kun joku turha julkkis ja joku trollinaama telkkarissa joka ei ole ikinä töitä nähnytkään rähjäävät noin. Kohta varmaan tosi-tv julkkikset ja OF-tähtöset ynnä muut yhtyvät kuoroon. Se on sitä nykyaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei ihmiset, katsokaapa tarkemmin tätä oikeistovaikuttamisen kaavaa jolla suomea ajetaan ameriikan malliin.
Näitä palstaterroristeja alkaa olla kaikkialla, yleensä useampia samaan aikaan, ne tykkää toistensa julkaisuista, nostavat niitä kommenteilla ja yrittävät luoda mielikuvaa että naapurisikin ajattelee näin.
Vaikuttaminen mielipiteisiin ja asenteisiin on monikerroksista ja pitkävaikutteista jossa kansaa ohjataan, joskus kovallakin kädellä toivotulle ajatusten polulle.
Vapaus itse ajatella, se on mennyttä maailmaa. Nyt kävelet, toki omaan tahtiisi, näiden propagandistien opastamaa polkua.
Ei oikeistovaikuttaminen aja Amerikan mallia vaan Venäjän mallia!
Molemmissa sama psyop taustalla. Ihmisen mielen hallintaa on harjoitettu siitä lähtien, kun painopaperi tuli yleiseen levitykseen.
Mutta kuten on sanottu, niin rahalla saa ja hevosella pääsee!
Puopolo on just sitä ihmistyyppiä, mikä toljottaa netissä jonkun Petersonin videoita, ja sitten päättelee tietävänsä kaikesta kaiken.
Ihan kuten Petersonkin luulee.
Haluaisin nähdä popolon linjastolla..pätkätöissä jne..nämä ns..ei tuottavaa työtä tekemättömät eivät osaa muutakun kivittää ja haukkua pätkätöitä ja muita normaaleja duunareita..idiootti
Vierailija kirjoitti:
Valittavasti se työllistyminen ei nyt vaan onnistu pakottamalla kun niitä töitä ei ole likikään tarpeeksi. Ei tää ole muuksi muuttunut eikä jostain trollaavista "almoista" miksikään muutu että ongelma on tuolla eikä "almoissa".
Mediassa ongelma on se, että nää valkkaa henkistä laiskuuttaan aina työttömyysjuttuun näitä "almoja" koska pitää saada klikkejä, ja samalla vie keskustelun täysin epäolennaisiin yksityiskohtiin oikeasta ongelmasta.
Tässä juuri laskin kuinka moneen paikkaan olen hakenut, ja vain muutamaan olen saanut haastattelukutsun. Sen lisäksi muutamasta paikasta on kuulunut katkeraa ulinaa, kun ohitseni palkatut työntekijät eivät suoriudu tehtävistään tai syyllistyvät postinkätkennän tapaisiin typeryyksiin. Tekisi joka kerta mieli laittaa kortti työnantajalle, kun kuulen tällaisesta, mutta mitä turhia. Satuttaa vain jäädä rannalle, kun vierestä palkataan se töitä vieroksuva tapasaikuttajakaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Puopolo on aika hönö. Ihme öyhöttäjä. Koulut käymättä. Se kuuluu puheessa.
Eihän Puopolokaan käy itse töissä, kokoomuslaisittain, oikeissa töissä. Ei tubettaminen ole oikeaa työtä kokoomuslaisten mielestä, joten Puopolokin on itse työtön. Ja entinen ulosottovelallinen itsekin.
I.P. työtön? Ivan Puopolo (s. 22. elokuuta 1977 Como, Italia) on suomalainen toimittaja sekä radio- ja televisiojuontaja. Puopolo on työskennellyt Yleisradiossa esimerkiksi kulttuuriohjelma Stradan ja tiedeohjelma Prisma Studion toimittajana. Vuodesta 2017 lähtien hän on toiminut MTV:n toimittajana ja juontajana.
Asiallista puhetta? Ei todellakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
On ihan yhtä kouluttautunut kuin vaikkapa Haavisto
Vierailija kirjoitti:
On kuitenkin käynyt yliopistoa(kin). Itse varmastikin olet tuplatohtori?
Vierailija kirjoitti:
Asiallista puhetta? Ei todellakaan ole.
Rehellistä puhetta jollaista soisi kuulevan useammin
Missä on töitä josta maksetaan palkkaakin? Työttömille ei niitä anneta ainakaan, meille tulee vain ilmaistyötä!!!
Otapa asoosta selvää, koska mielipiteesi on suoraan vuodelta 1984.