Fazer Mignon munan maku
Joko olette tänä vuonna maistaneet Fazer mignon munia?
Maistoin. Rakenne muuttunut. Kuin kumia. Kauhean makea. Ihan kuin jotain sokerilientä olisi lisätty siihen. Kuminem kova rakenne.
Kommentit (123)
Minusta ne on aina olleet hirveän pahoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on aina ollut liikaa suklaata kerralla syötäväksi. Tulee paha olo, samoin Mars-suklaasta, molemmet liian makeita.
Se ei ole suklaata, se on nugaata.
Siis mikä on nugaata?
https://www.fazer.fi/tuotteet/405415/mignon-52-g/
Mignon-muna, Fazerin ainutlaatuinen klassikko vuodelta 1896, kruunaa pääsiäisen. Aitoon kananmunankuoreen käsin valettu herkku sulkee sisäänsä suussa sulavan mantelipähkinänougattäytteen.
Kyllä se enemmän suklaalle näyttää kuin mars.
Ei täälläkään tykätä siitä klöntistä
pahaa se on aina ollut
Paskan makuinen muna ja kyrvän hajuiset juustonaksut rules.
Fazer voisi oikeasti tehdä mignonista eri makuja, eri väreillä ja vielä tehdä pari kultamunaakin joukkoon, jolla voittaa jonkun summan rahaa. Tässä Fazerille tuotekehitysidea ja mainoskampanja samassa paketissa.
Ne tykkää ketkä tykkää Nutellasta, sama ällömakea maku.
Vierailija kirjoitti:
Ne tykkää ketkä tykkää Nutellasta, sama ällömakea maku.
Mä en ole ikinä maistanut nutellaa. Kerran meinasin ostaa, mutta en sitten viitsinyt, kun on sellainen mielikuva, että on äklömakeeta.
Fazer ei tunnetusti enää paahda itse manteleita eikä pähkinöitä. Siitä seurauksena sekä Mignonin että Wienerin uusi maku.
Vierailija kirjoitti:
Fazer ei tunnetusti enää paahda itse manteleita eikä pähkinöitä. Siitä seurauksena sekä Mignonin että Wienerin uusi maku.
Voi höh!
Boikotoin mieheni pikkumunaa ja leikittelen näillä suklaamunilla kuin enteenä tulevasta, naapurissamme asuu Jamal ;)
Vierailija kirjoitti:
Fazer voisi oikeasti tehdä mignonista eri makuja, eri väreillä ja vielä tehdä pari kultamunaakin joukkoon, jolla voittaa jonkun summan rahaa. Tässä Fazerille tuotekehitysidea ja mainoskampanja samassa paketissa.
Ajattele, jos muna sisältäisi vihreän kuulan :D :D
Koko kammottava Mignon pitäis jo heittää johki helvettiin. Mitä oon ymmärtäny, niin sen tuotteen tekeminen ei edes tuota mitään todellista voittoa Fazerille. Sitä vaan pidetään yllä jonkun ikivanhan historian takia. Itse en ole koskaan ostanut yhtäkään Mignon munaa enkä tiedä ketään lähipiirissä joka sitä tuotetta ostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä totta vai pelkkää trollausta?
Pistä kyssäri menee Fazerin asiakaspalveluun ja kerro, mitä siellä vastattiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä totta vai pelkkää trollausta?
Joo on totta. Luopuivat mantelilastujen paahtamisesta itse, koska kustannukset ja Wiener Nougat konvehtien maku muuttui heti sen myötä.
Odotan innolla. Ehjkä yhden voi vetää kerralla kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Sokeri, mantelit (18%), hasselpähkinät (18%), kaakaovoi, kaakaomassa, aromi. Saattaa sisältää kananmunaa ja muuta pähkinää.
Vuonna 2018:
Sokeri, kaakaovoi, manteli 15 %, hasselpähkinä 15 %, kaakaomassa ja vanilliiniaromi.[1][2] Mignon-munan ainoa eläinperäinen raaka-aine on kananmunankuori.[4]
Mignon-munassa ja -konvehdeissa käytetään ecuadorilaista Arriba-kaakaomassaa.[2]
Sama Wiener nougatissa. Ei palmuöljyä, mutta jotain outoa on. Ei maistu enää hyvälle.
Ärsyttävää, kun muita maidottomia ei juurikaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vai ei muna maistu!?
Hah.
Hah.
Hah.
Ho-hoijaa.
https://www.fazer.fi/tuotteet/405415/mignon-52-g/
Mignon-muna, Fazerin ainutlaatuinen klassikko vuodelta 1896, kruunaa pääsiäisen. Aitoon kananmunankuoreen käsin valettu herkku sulkee sisäänsä suussa sulavan mantelipähkinänougattäytteen.