Miksi suomessa juodaa niin vähän teetä?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen lipittäjät löytyy englannista ja aasiasta.
Teetä juodaan eikä lipitetä, ei me tarvita liptoneroja
Oletko täysin varma että rasismista ei löydy, kiitos?
Mitäs rasismia tuossa nyt on? Teetä lipitetään pääsääntöisesti englannissa ja aasiassa (etenkin Kiinassa ja Japanissa).
Vierailija kirjoitti:
Teen kilohinta yli sata euroa. Siksi en juo.
S-grupp extra?
Vierailija kirjoitti:
Armeija opetti 1980- luvulla. Haalea huonolaatuinen tee kylmästä peltimukista maistui aivan joltain metallilta. Ja joka toinen päivä. Siihen loppui minun teen juonti eikä ole alkanut, eikä ala enää koskaan!
Lipton 1,5 g.
Moderointi on tasapainotonta ja syvältä
Koska Suomessa juodaan eniten maailmassa kahvia henkeä kohti.
Kahvi piristää enemmän. Teetä joutuisi juomaan yli kalsinkertaisen määrän. Aamu ei lähde käyntiin ilman kahvia. Juon 1-2 mukia kahvia päivässä. Tumma sokeroitu tee on kyllä hyvää.
Suomalaiset ovat kahvikansaa. Itse taas en juo kahvia, mutta muistin tänään kauppareissulla ostaa pikakahvia varuilta vieraita varten, tai jos innostuisin leipomaan mokkapaloja.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat kahvikansaa. Itse taas en juo kahvia, mutta muistin tänään kauppareissulla ostaa pikakahvia varuilta vieraita varten, tai jos innostuisin leipomaan mokkapaloja.
Eiköhän kansalaiset itse määritä mitä kansaa ovat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, paitsi, että suomalaiset ovat kahvikansaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, paitsi, että suomalaiset ovat kahvikansaa.
Olkoon, kunhan kaikille tulee hyvä mieli
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sitä minäkin ihmettelen. En ymmärrä noita kahvin juojia. Jotkut vetää sitä monta kupillista.
Eli jos sinä et ymmärrä niin kahvi on kitkerän makuista ja kenenkään ei pitäisi juoda sitä tai korkeintaan kupillinen päivässä ja ovat väärässä muutenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset pitävät kitkeristä mauista, kuten kahvista.
Kyllä tee on kitkerämpää kuin kahvi jos ruvetaan vertailemaan.
No on jos sen väärin valmistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset on niin juntteja
Pyh, tissiposket ei juo kahvia tai kaljaa.
Kaljankittaaja kahvilla. Niin typerää.
Vierailija kirjoitti:
Koska Suomessa juodaan eniten maailmassa kahvia henkeä kohti.
Ja sen näkee turpavärkistä. Ja hermoista.
Tarvitsee vahvempia aineita, koska lääketeollisuuden aivopesemät myrkyttää ihmisiä ja ympäristöä yhä enemmän ja enemmän vuosi vuodelta...
Ok