Oksettaa tuollainen kalsareissa heiluva ukko
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mua oksettaa noi punkerot suomi mammat tulla kaupoissa harmaineen sisä lökäpösyineen.oletteko kuulleet farkuista ja vyöstä?
Sama läski miehet jotka ulisee ettei vaimoa saa..
joku suomi pullukka suuttu
Yhyy, kyllä miestenkin pitää olla ulkonäkökeskeisiä ja ajatella että pelkkä ulkonäkö on kaikki kaikessa niin kuin naisilla on. Yhyy kyllä miesten pitää olla ja käyttäytyä kuin naiset kun naiset on kaikessa parempia
Kyllä noilla kalsareilla saa ilmaset juomat blue oysterissä..
Oonko ainoa kenen mielestä Windows95man on itse asiassa aika hottis?
Vierailija kirjoitti:
oot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta Suomen aamutelkkarissa istui noissa kittanoissa shortseissaan karvaiset jalat levällään. Yöks!
Ihmisillä on karvoja. Entä sitten?
🤦🏻 kyllä nyt televisio-ohjelmaan voisi mennä ihan normaalit housut päällä. Taitaa olla junttiäijä tuo artisti.
ap
Ällöttävää ,moraalitonta on tuollaisia päästää esiintymään alushoususillaan ,hyppivät ja keikkuvat kuin kukko tunkiolla.On mennyt arvokkuus noistakin euroviisuun edustamaan pyrkijöiltä ,tosi ällöttävää katsottavaa.Ennen oli hyviä esiintyjiä ja asiallista pukeutumista mennä edustamaan Suomea ulkomaiden kilpailu areenoille.Opetelkaa pukeutumaan ja esiintymään se tuo paremman mahdollisuuden voittoon!!!!
läiskin emäntää nahkavyöllä perseelle ja panin takaapäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mua oksettaa noi punkerot suomi mammat tulla kaupoissa harmaineen sisä lökäpösyineen.oletteko kuulleet farkuista ja vyöstä?
mulla on vaimo ja hoikka sellainen pukeutuu farkkuihin ei telttoihin ei lökäpöksyihin eikä ole punkero pullukka ymmärrätkö?
Miksi sinä sitten tuijottelet niitä lökäpöksyisiä jos kotoa löytyy parempi? Keskittyisit häneen.
Vierailija kirjoitti:
Et, sillä on tosi kiva hymy! 😊
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävää ,moraalitonta on tuollaisia päästää esiintymään alushoususillaan ,hyppivät ja keikkuvat kuin kukko tunkiolla.On mennyt arvokkuus noistakin euroviisuun edustamaan pyrkijöiltä ,tosi ällöttävää katsottavaa.Ennen oli hyviä esiintyjiä ja asiallista pukeutumista mennä edustamaan Suomea ulkomaiden kilpailu areenoille.Opetelkaa pukeutumaan ja esiintymään se tuo paremman mahdollisuuden voittoon!!!!
Mutta heti kun sen tekee Nicky Minaj niin se on ok?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mulla on vaimo ja hoikka sellainen pukeutuu farkkuihin ei telttoihin ei lökäpöksyihin eikä ole punkero pullukka ymmärrätkö?
Miksi sinä sitten tuijottelet niitä lökäpöksyisiä jos kotoa löytyy parempi? Keskittyisit häneen.
niin keskitynkin ovat vaan hurjan näkösiä.uuh emäntä laittaa farkkuja ja kiristää nahkavyötä lähtee kauppaa.on 41v mutta aina ilo silmälle.
no ei yoi ainakaan musiikkia ole mitä se on noloa
Suomi on kyllä junttihuumorin mekka, osais ees laulaa- mutku ei