Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

A-Talkissa Rydman, Andersson, Pentikäinen ja Aalto

Vierailija
15.02.2024 |

Tv1

Kommentit (287)

Vierailija
281/287 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rydman on säälittävä, kuinka noin tyhmä voi olla ministeri, mutta hänhän on tyhmä persu.

Kyllä jokainen täyspäinen tajuaa että Rydman on älykkö. Jopa minä vihervassari. Ei ole todella mikään tyhmä. 

Vierailija
282/287 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt, mitä Rydmanille on aikanaan tapahtunut tai miten kasvatettu? 

Ei ole kasvatettu, koska äitinsä oli juoppohullu lääkeaddikti joka kuoli em. aineisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/287 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rydman on säälittävä, kuinka noin tyhmä voi olla ministeri, mutta hänhän on tyhmä persu.

Kyllä jokainen täyspäinen tajuaa että Rydman on älykkö. Jopa minä vihervassari. Ei ole todella mikään tyhmä. 

Persu hei koita nyt vähän enemmän. Hah..

Vierailija
284/287 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tulee käsitys, että hallituksen päätöksiä ei saisi vastustaa? Että koko kansan pitäisi vaan kiittää ja kumartaa? Ei ollut kokoomus tai perussuomalaiset hiljaisia Marinin hallituksen aikana. Mutta nyt pitäisi olla?

Mistä tulee käsitys että hallituksen pitäisi hyppiä jonkun satunnaisen vasurin käskyjen mukaan joka asiassa? Kuten vasurit nyt näyttää olettavan kun tekee jopa välikysymyksen siitä että miksei se v...n hallitus nyt tajua tehdä kuten ay-liike käskee?!

Ihan kuin tuo punabroileriporukka ei olisi demokratiasta kuullutkaan. 

Ei ole vuottakaan kulunut ja noin hyvin on aivopesty propagandapuheilla. Ay-liike neuvottelee toisin kuin hallitus ja EK. Mutta kun se pöytä, johon ay-pomot on kutsuttu, ei ole NEUVOTTELUpöytä vaan hallituksen sanelupöytä.

Vierailija
285/287 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Li vetelee faktoilka päin näköä.

On viisas nainen! 

Vierailija
286/287 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt, mitä Rydmanille on aikanaan tapahtunut tai miten kasvatettu? 

Onko sillä joku syndrooma? Hapenpuutetta synnytyksessä? Ei se ihan normaalilta näytä, eikä myöskään normaalisti käyttäydy. Miten se voi olla tuossa asemassa? Todella noloa katsottavaa oli.

Vierailija
287/287 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa mun sanoneen, että Li on vielä jonakin päivänä meidän presidentti! Ja ihan syystä! Respect!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi