Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekosyysi olla muuttamatta Helsinkiin?

Vierailija
15.02.2024 |

Suomen ainoa oikea kaupunki, paras harrastustarjonta, meri, sivistyneimmät ihmiset. 

Kommentit (161)

Vierailija
101/161 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en pidä ulkomaalaisista, jotka eivät kunnioita maatani ja kieltäni.

Miksi me suomalaiset kunnioitettais sun hesaa ja stadin slangia? Ihan sama vaikket meistä pidä, pysy siellä Tsadissa.

Minä olen Pohjois-Karjalasta ja puhun niistä vitunneekereistä poika.

Siinä taas Pohjois-Karjalan brändiä kiillotetaan. Ja sitten voivotellaan kun kukaan alle seitsemänkymppinen ja normaaliälyinen ei halua sinne sun Rääkkylään asumaan. 

Joensuu on hyvä rauhallinen mesta ja kauniit naiset. Ei ole shemaleja ja homoja.

Miten ruokottoman tyhmä pitää olla jos kuvittelee että jossain ei asu yhtäkään homoa? Kuulostat ihan Putinilta, joka on ilmoittanut, että Venäjällä ei ole homoja. 

Vierailija
102/161 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalais- ja kaupunkielämää voi suoraan verrata viidakkoon ja eläintarhaan.

Eläintarhassa apinat saavat ruuan kyllä helpolla mutta purkavatkin pienen asuintilan sekä kyttäyksen ja vankeuden tuoman stressin sekä hulluuden  runkkaamalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/161 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi me suomalaiset kunnioitettais sun hesaa ja stadin slangia? Ihan sama vaikket meistä pidä, pysy siellä Tsadissa.

Siinä taas Pohjois-Karjalan brändiä kiillotetaan. Ja sitten voivotellaan kun kukaan alle seitsemänkymppinen ja normaaliälyinen ei halua sinne sun Rääkkylään asumaan. 

Joensuu on hyvä rauhallinen mesta ja kauniit naiset. Ei ole shemaleja ja homoja.

Miten ruokottoman tyhmä pitää olla jos kuvittelee että jossain ei asu yhtä

Se on itse yrittänyt köyriä kaikki Joensuun miehet, mutta kukaan ei suostunut. Siitä päätteli. 

Vierailija
104/161 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maalais- ja kaupunkielämää voi suoraan verrata viidakkoon ja eläintarhaan.

Eläintarhassa apinat saavat ruuan kyllä helpolla mutta purkavatkin pienen asuintilan sekä kyttäyksen ja vankeuden tuoman stressin sekä hulluuden  runkkaamalla.

Olet ilmeisesti kova runkkaamaan. 

Vierailija
105/161 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ruokottoman tyhmä pitää olla jos kuvittelee että jossain ei asu yhtä

Et ole koskaan kuullut trollaamisesta?

Vierailija
106/161 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siellä helsingissä tekee ihmisestä sivistyneemmän muihin suomalaisiin verrattuna?

Vierailija
107/161 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ruokottoman tyhmä pi

Vauvapalstalla ei voi olla varma, keskivertokirjoittelijan äo on sitä tasoa että voi ihan hyvin olla tosissaan. 

Vierailija
108/161 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualla saa samalla palkalla huomattavasti paremman elintason. Siksi. Voin käydä viettämässä muutaman miniloman vuodessa Helsingissä ja nauttia esim kulttuuritarjonnasta, mutta arki on paljon laadukkaampaa täällä muualla. 

Vierailija
109/161 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siellä helsingissä tekee ihmisestä sivistyneemmän muihin suomalaisiin verrattuna?

Muun muassa korkeampi koulutustaso, se yleensä korreloi sen kanssa että lukee muutakin kuin vauvapalstaa ja ulilautaa. 

Vierailija
110/161 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kalliit vuokrat. Ellei halvemmalla saa, niin saattaa jäädä hesa kokematta. Tällä hetkellä 440e 43m2, saunalla.

Vierailija
111/161 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rysssien perustamaan kaupunkiinko pitäisi muuttaa

Vierailija
112/161 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muun muassa korkeampi koulutustaso, se yleensä korreloi sen kanssa että lukee muutakin kuin vauvapalstaa ja ulilautaa. 

Olipa sivistynyt vastaus joten vastaan yhtä sivistyneesti:

Korkea koulutustaso korreloi yleensä kylläkin autismin ja ylimielisyyden kanssa.

Mitä sivistävää korkea koulutustaso on sinulle opettanut mitä muut eivät tiedä?

Vierailija
113/161 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkea koulutustaso korreloi yleensä kylläkin autismin ja ylimielisyyden kanssa.

Persun angsti on käsinkosketeltavaa. 

Vierailija
114/161 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa muu iso kaupunki Suomessa kuin Helsinki tai pk-seutu.

- Asioiden hoitoon ei mene minimissään sitä paria tuntia, kun ajat ensin kehätietä jonnekin rautakauppa/piharakennus/elektroniikkaliike-keskittymään ja sitten ruuhkassa takaisin kotiin.

- päiväkotiin lasten vienti on logistinen ponnistus, etenkin ilman autoa

- menet minne vaan julkisilla, varaa matkaan vähintään 45 min suunta, ovelta ovelle.

- sillä rahalla millä ostat viihtyisän rivitaloasunnonn vartin ajomatkan päästä ydinkeskustasta muissa isommissa kaupungeissa, saat kerrostaloyksiön Malmilta.

- Joka ikinen luontopolku / biitsi tai muu luontokohde on täynnä porukkaa. Saat jonottaa oli kyseessä sitten pitkospuut, avantouintiseuran jäsenyys tai trendikäs rantakahvila.

- jos asut kantakaupungissa, tarvitset maasturin että pääset talvella ajamaan pysäköintiruudusta ulos. Omasta pysäköintipaikasta on turha haaveillakaan jos ei ole melkein miljonääri.

Helsingin näyttelyihin, konsertteihin ja tapahtumiin pääsee kyllä ilman stadissa asumista. Arki siellä on turhan raskasta tavalliselle työssäkäyvälle (kokemusta on, asuin pariinkin otteeseen Helsingissä). En aio kyllä palata takaisin.

Vierailija
115/161 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin siellä töissä reilu 22v, siinä oli ihan tarpeeksi. Nyt elelen lapissa ja täällä on kaikki lähellä, mitä tarvitsen elämääni. Työ, kuntosali, golfkenttä, lentokenttä, mahtava luonto

Vierailija
116/161 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tohtori on hesassa korkeammalla kuin vantaalla? Minusta koulutustaso on sama vaikka asuis kuussa. Jos tarkoitat keskimääräistä koulutusta niin sillä ei ole merkitystä.

Vierailija
117/161 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tohtori on hesassa korkeammalla kuin vantaalla? Minusta koulutustaso on sama vaikka asuis kuussa. Jos tarkoitat keskimääräistä koulutusta niin sillä ei ole merkitystä.

Voi hyvää päivää, et kai oikeasti ole noin tyhmä? Ota nyt vaikka mikä tahansa väestötilasto käteen ja tavaa sitä jos osaat. 

Vierailija
118/161 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuonne hullujen ja hörhöjen kaupunkiin haluaa yök.

Vierailija
119/161 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persun angsti on käsinkosketeltavaa. 

Siinäkö korkeasti koulutetun argumentti? Olen pettynyt.

Vierailija
120/161 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme Keski-Euroopassa emmekä ole muuttamassa Suomeen. Kesällä voidaan käväistä.