Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekosyysi olla muuttamatta Helsinkiin?

Vierailija
15.02.2024 |

Suomen ainoa oikea kaupunki, paras harrastustarjonta, meri, sivistyneimmät ihmiset. 

Kommentit (161)

Vierailija
81/161 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ympärilleni tarpeetonta ruuhkaa ja infraam vain sen takia että jokaisen pikkuasian hoitamiseen menee pari tuntia seikkaillessa kun voin pienellä paikkakunnalla hoitaa saman homman 10 minuutissa. Voin katsella vaikka web-kamerasta miltä Helsingin paska ja turha ja kallis meno näyttää. Eihän siellä tuoteta enää edes katsottavaa viihdettä. Moon-TVn Yöruokaa ohjelman jälkeen en ole nähnyt suomalaisessa televisiossa mitään katsomisen arvoista. Ja siitäkin formaatista taitaa olla aikaa jo 10 vuotta...

Vierailija
82/161 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekosyy sitä ja tätä. Hullu mikä hullu 

Eilen oli käsittelyssä Rääkkylä ja Tampere. Älkää ruokkiko hulluutta.👿

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/161 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en pidä ulkomaalaisista, jotka eivät kunnioita maatani ja kieltäni.

Miksi me suomalaiset kunnioitettais sun hesaa ja stadin slangia? Ihan sama vaikket meistä pidä, pysy siellä Tsadissa.

Minä olen Pohjois-Karjalasta ja puhun niistä vitunneekereistä poika.

Vierailija
84/161 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuin siellä 19 vuotta. Möin asuntoni pois lähes 300 tonnin voitolla ja muutin Tampereelle, enkä todellakaan muuta takaisin.

Pohjois-Savosta yms. saat rivitalonpätkän 20 tonnilla. Jos on tuon verran rahaa, niin voi jättäytyä vaikka eläkkeelle.

Vierailija
85/161 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun tällä hetkellä Vantaalla ja haaveilen omasta asunnosta Helsingissä. Mutta pienituloisella ei välttämättä ole varaa ostaa asuntoa Helsingistä

Vierailija
86/161 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. Jossa ihmiset maksavat ylihintaa aivan kaikesta. Kun euro tuli menettivät helsinkiläiset rahan arvon tajun. 

Ja sen vuoksi huutokauppakeisari kiittää ja kumartaa sekä tajuaa olla ostamatta sieltä yhtään mitään..

Vierailija
87/161 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaan tuota kaupunkia ja sen ylimielisiä asukkaita, käyn vain pakosta ja onneksi harvoin.

Kertoo vaan että et ole sieltä kotipitäjästäsi eli Hevonperseensuolta poistunut koskaan - tyypillistä bönde-ölinää :D

Ja kommenttisi kertoo että olen oikeassa stadilaisten suhteen. 

Sama juttu. Jo se kun Fat Darra heitti taannoin että maaseudun ihmiset ovat sukurutsaajia oli aivan riitävä yleiskuva helsinkiläisen mielenlaadusta nykyään. Porukka eläää jossain ihmeellisessä fantasiakuplassa kuten muuta Suomea ei olisi edes olemassa. Ja se kyllä näkyy. Maakuntahimmelit kyhättiin epäpätevällä paskasakilla.

Vierailija
88/161 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näissä ketjuissa Tsadilaiset aina tulevat väittämään että muualla ei ole mitään? Luulevatko oikeasti että poistuessasi keskustasta on vain peltoa ja metsää? Minusta Tsadi on identtinen Espoon, Vantaan, Tampereen, Turun, jne. kanssa. 

Kyllä. Ne ei arvosta eikä näe esimerkiksi Jyväskylässä, Kuopiossa tai Joensuussa mitään hienoa tai hyvää. Ne on todella rauhallisia ja kauniita kaupunkia verrattuna siihen Helsingin eläintarhaan nykyisellään.

Vierailija
89/161 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liian iso kaupunki. Viihdyn oikein hyvin maalla.

Vierailija
90/161 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua ympärilleni tarpeetonta ruuhkaa ja infraa vain sen takia että jokaisen pikkuasian hoitamiseen menee pari tuntia seikkaillessa kun voin pienellä paikkakunnalla hoitaa saman homman 10 minuutissa. Voin katsella vaikka web-kamerasta miltä Helsingin paska ja turha ja kallis meno näyttää. Eihän siellä tuoteta enää edes katsottavaa viihdettä. Moon-TVn Yöruokaa ohjelman jälkeen en ole nähnyt suomalaisessa televisiossa mitään katsomisen arvoista. Ja siitäkin formaatista taitaa olla aikaa jo 10 vuotta...

Juu ja sen formaatin juontajakin on lähtöisin Pielavedeltä. ;D

Vierailija
91/161 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi me suomalaiset kunnioitettais sun hesaa ja stadin slangia? Ihan sama vaikket meistä pidä, pysy siellä Tsadissa.

Mitä ne sellaset pojat on? Transpoikia?

Vierailija
92/161 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistyneimmät ihmiset? 😆

Missä ihmeen kuplassa olet kasvanut? Ota siis ja käy asuntosi ulkopuolella, rautatieasemalla ja ostoskeskuksissa sekä kuppiloissa sivistämässä itseäsi.

Vaasassa on oikeasti sivistyneimmät ihmiset.

Vierailija
93/161 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne sellaset pojat on? Transpoikia?

Ei niistä ota helsinkiläisistä nuorista enää selvää kumpaa sukupuolta ovat. Pitää kouraista ensin jalkojenvälistä. Ja sittenkään ei voi olla aivan varma.

Vierailija
94/161 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hesarista bongasit tekosyy sivistyssanan?

Vierailija
95/161 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sivistynyt on synonyymi ylimielisyydelle niin silloin kyllä ovat sivistyneimpiä.

Vierailija
96/161 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä taas Pohjois-Karjalan brändiä kiillotetaan. Ja sitten voivotellaan kun kukaan alle seitsemänkymppinen ja normaaliälyinen ei halua sinne sun Rääkkylään asumaan. 

Vierailija
97/161 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuin siellä 19 vuotta. Möin asuntoni pois lähes 300 tonnin voitolla ja muutin Tampereelle, enkä todellakaan muuta takaisin.

Pohjois-Savosta yms. saat rivitalonpätkän 20 tonnilla. Jos on tuon verran rahaa, niin voi jättäytyä vaikka eläkkeelle.

Sen asunnon todellinen arvo on nolla euroa ja taloyhtiö on menossa konkurssiin muutaman vuoden sisään. 

Vierailija
98/161 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä taas Pohjois-Karjalan brändiä kiillotetaan. Ja sitten voivotellaan kun kukaan alle seitsemänkymppinen ja normaaliälyinen ei halua sinne sun Rääkkylään asumaan. 

Joensuu on hyvä rauhallinen mesta ja kauniit naiset. Ei ole shemaleja ja homoja.

Vierailija
99/161 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen asunnon todellinen arvo on nolla euroa ja taloyhtiö on menossa konkurssiin muutaman vuoden sisään. 

Ajat muuttuvat. Vielä tulee muuttoliike takaisin.. Ja saat vielä kävellä pitkin kylmää  asfalttia pitkin kaupunkia, katsellen ympärillesi ja kuunnellen meteliä klo 4 laskuhumalassa miettien tätä arvuutusta.

Vierailija
100/161 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan liian iso kaupunki. Viihdyn oikein hyvin maalla.

Minä taas tykkäsin Helsingistä sen takia, kun se on ihan oikeasti pieni kaupunki. Välimatkat lyhyitä. Muutenhan se kaupunki on täysin pilattu. Ei ikävä takaisin.