Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekosyysi olla muuttamatta Helsinkiin?

Vierailija
15.02.2024 |

Suomen ainoa oikea kaupunki, paras harrastustarjonta, meri, sivistyneimmät ihmiset. 

Kommentit (161)

Vierailija
21/161 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kaipaa ruuhkaa, massaa tai levottomuuksia. En juhlivia ihmisiä, ruuhkabussia / metroa / ratikkaa tai tekokynsiä. Jo toisessa isossa kaupungissa on liikaa kaikkea. Olisi kiva löytää rauhaa, vaikka on joitakin paikkoja joissa saa asiat hoidettua. Talvella moni paikka on kuollut.

Miten niillä tekokynsilllä on tarkoitus matkustaa? 

Tekokynsi-ihmisten päässä ei liiku mitään keskustelemisen arvoista. Peräaukko kännissä ei riitä, jonka reunoilla on vielä sellainen kimmeltävä paskarengas kun neitokainen ei ole kännissä muistanut pyyhkäistä holepoppiaan. Nou thänks!

Vierailija
22/161 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustassa ei ole jäljellä enää kuin sanoman lasikoppi ja läpsyttelijöiden tyhjäntoimittajalaumat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/161 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoiselta länsirannikolta ei ennenkääb käyty Turussa (tai Helsingissä), vaan mentiin suoraan vaikka Gävleen.

Vierailija
24/161 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 100% hereilläoloajastani lenkillä. Ei yksinkertaisesti ole aikaa muuttaa.

Vierailija
25/161 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hyvä syy on Helsingin pormestari.

Vierailija
26/161 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan menee, kun Suomi on turvishakijoiden maa?

Vierailija
27/161 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistyneimmät ihmiset 😂

Vierailija
28/161 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dannya lainatakseni: "Helsingissä ei asu enää helsinkiläisiä."

Vierailija
29/161 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi suomen kamalimmista kaupungeista. täyteen ahdettu, meluisia, liian vähän vihreää kasvillisuutta, slangi, jota vih aan, kuulostaa ihan jonkun puhehöäiriöisen tuotokselta, kaikenkaikkiaan turn off koko kaupunki. Ja kalliskin. Itse tykkään enemmän laadusta ja tilasta.

Vierailija
30/161 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vierastan Helsinkiä. Miksi muuttaa sinne, kun elämä kulkee hyvin täällä läheisteni lähellä?

Vierailija
31/161 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suomen ainoa oikea kaupunki, paras harrastustarjonta, meri, sivistyneimmät ihmiset."

Siinähän sitä jo tulikin joku

Vierailija
32/161 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän enemmän normaaleista ihmisistä, maalaisjärjestä ja rauhallisesta ja turvallisesta yhteiskunnasta.

Vierailija
33/161 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en halua muuttaa. Siellä ei ole mitään minkä takia pitäisi muuttaa. Mua ei kiinnosta harrastus tarjonta,meri eikä ihmiset. Olen paljon onnellisempi täällä maalla kuin yhdessäkään kaupungissa ja täällä tulen aina asumaan:)

Vierailija
34/161 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en halua muuttaa. Siellä ei ole mitään minkä takia pitäisi muuttaa. Mua ei kiinnosta harrastus tarjonta,meri eikä ihmiset. Olen paljon onnellisempi täällä maalla kuin yhdessäkään kaupungissa ja täällä tulen aina asumaan:)

Ja nämä ovat oikeita syitä eikä tekosyitä.

Vierailija
35/161 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi yhtään syytä muuttaa takaisin. Poismuuton syyt eivät ole muuttuneet mihinkään ja vahvistuvat joka kerta, kun vierailen ja keskustelen yhä alueella asuvien kanssa.

Vierailija
36/161 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa ulkomaalaisia, kalliit asunnot, huono terveydenhoito.

Vierailija
37/161 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on liikaa ihmisiä. Olen asunut pk-seudulla ja siellä alkaa välittömästi ahdistaa ja ahdistus loppuu vasta, kun sieltä pääsee pois väljemmille vesille.

Vierailija
38/161 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi hyvä syy on Helsingin pormestari.

Njoo. Jos se tulisi kadulla vastaan, mun verenpaineeni nousisi vaarallisiin lukemiin. En vaan tajua, miten kukaan voi olla niin tiukasti norsunluutornissaan ilman minkäänlaista kosketusta todellisuuteen. Ja sitten ihmiset vielä kuuntelevat sitä, ja äänestävät!

Vierailija
39/161 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Suomessa ole yhtään oikeaa kaupunkia. Helsingissä on ihan surkeat latuverkostot eli harrastustarjonta on syvältä.

Latuverkosto ei voisi vähempää kiinnostaa, olen viimeksi harrastunut väkisinhiihtoa armeijassa. Laskemaan pääsee lähellä Helsingin keskustaa, pieniä laskettelukeskuksia on lukusia lyhyen ajomatkan päässä ja Vihdissä sekä Nuuksiossa on ihan kivaprofiiliset rinteet. Loivemmissa rinteissä on hyvä tehdä tekniikkaharjoituksia. Luonto on keskustassa joka puolella, kun Helsinki on meren ympäröimä niemi. Pihlajasaaresta etelään on Helsingin kaupungin saaria, joihin saa rantautua omalla veneellä. Luonto on muutakin kuin metsää. Olen paljon mielummin merellä kuin metsässä, jossa en todellakaan viihdy.

Vierailija
40/161 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska viihdyn lämpimässä, asun Espanjassa. 

Jos joskus muuttaisin takaisin Suomeen, en ainakaan Helsinkiin tai Vantaalle.