Susanna Koski on yksi pian tv:ssä alkavan Erikoisjoukot-ohjelman kisaajista
Kommentit (39)
Toivottavasti kouluttajien psyyke kestää loppuun asti.
Oli kyllä perus kokoomuslainen jäykkis. Lienee hänen "rajoitteensa".
Vierailija kirjoitti:
Kaunis ja seksikäs nainen. Saisi aina hikisen suorituksen jälkeen käskeä minut maahan selälleen ja sitten kyykistyisi ja hieroisi pilluaan ja persettään vasten suutani ja kieltäni. Runks ruisk aahh!!
M35
Vauvaforumin oma pick me mies?
Vierailija kirjoitti:
Kaunis ja seksikäs nainen. Saisi aina hikisen suorituksen jälkeen käskeä minut maahan selälleen ja sitten kyykistyisi ja hieroisi pilluaan ja persettään vasten suutani ja kieltäni. Runks ruisk aahh!!
M35
Edes minulle et ole noin rumia kirjoitellut, vaikka olen ihan tavisnainen. Melkein jo tuntuu siltä, että tuo tekstisi oli "arvon kohotus" tavallisille köyhille pulliaisille, kun Sussulle noin rumasti kirjoittelet ja säästät täällä muut naiset tuollaisilta törkyviesteiltä.
Tuli turkiksissa Linnan juhliin. Eli kanttia ainakin löytyy. Ja ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Edes minulle et ole noin rumia kirjoitellut, vaikka olen ihan tavisnainen. Melkein jo tuntuu siltä, että tuo tekstisi oli "arvon kohotus" tavallisille köyhille pulliaisille, kun Sussulle noin rumasti kirjoittelet ja säästät täällä muut naiset tuollaisilta törkyviesteiltä.
Kaunis ja herkkä fantasiahan tuo oli. Ripaus romantiikkaakin mukana. Aahh!
Vierailija kirjoitti:
En katso, koska minulla on rajoitteita.
Kaikillahan meille on rajoitteita.
Susanna ja hänen kaulaluomensa toivottavasti pärjäävät kisassa hyvin
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä kanava
nelonen
Vierailija kirjoitti:
UK:ssa tulee koulutusjakson aikana potkut, jos ei suostu juomaan omaa kustaan. Toivottavasti myös Susanna pistetään juomaan omaa kustansa.
Mistä pulloista siellä juodaan? Vähän kustakin pullosta?
Vierailija kirjoitti:
Britanniassa erikoisjoukkojen koulutuksesta noin puolet on fyysiseen kiduttamiseen valmistautumista. Toivottavasti tässä ohjelmassa myös.
rankkaa on tässäkin ihan alusta alkaen. pistetään raskaille maastomarsseille ja jopa ahdistaviin tai pelottaviin tilanteisiin. ainakin 1. kaudella ekat pari jaksoa oli just tämmöstä!
Vierailija kirjoitti:
En katso, koska minulla on rajoitteita.
No mut hei, meillä kaikilla on!
Toivon tälle l e h m ä ll e kaikkea pahaa, mitä elämä voi tuoda tullessaan. Toivottavasti joutuu pyörätuoliin, ja täysin toisten auttamalsi ja elämään Kelatuilla. Ja niin kovat kivut, etyä elämä on helvettiä.
Vierailija kirjoitti:
UK:ssa tulee koulutusjakson aikana potkut, jos ei suostu juomaan omaa kustaan. Toivottavasti myös Susanna pistetään juomaan omaa kustansa.
Ei kai nyt sentään tuollaista tapahdu suomen sarjassa, onhan siinä terveydelle riskitekijöitä. Ihan syövät ja juovat puhtaita tuotteita, ei kukaan Suomen erikoisjoukoissakaan ihan p*skaa tai k*sta joudu syömään/juomaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuli turkiksissa Linnan juhliin. Eli kanttia ainakin löytyy. Ja ulkonäköä.
Voisi alkaa myymään tussunsa kuvia OFssä.
Vierailija kirjoitti:
Toivon tälle l e h m ä ll e kaikkea pahaa, mitä elämä voi tuoda tullessaan. Toivottavasti joutuu pyörätuoliin, ja täysin toisten auttamalsi ja elämään Kelatuilla. Ja niin kovat kivut, etyä elämä on helvettiä.
Sinä vaikutat huomattavasti pahemmalta ihmiseltä kuin Susanna.
Metsästysreissulla.