Miksi Suomessa ei käytetä pullovettä?
En jaksaisi kääntää koko ajan hanasta, odotella että vähän edes kylmenis ja lisäksi maksaa siitä kuutiohintaa käytön mukaan. Haaleasta vedestä. Muualla Euroopan ja Aasian sivistysmaissa vaan ottavat jääkaapista valmiin pullon ja korkkaavat viileän veden.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Olisi älytöntä ostaa kaupasta vettä kun Suomessa tulee hanasta puhdasta ja raikasta vettä. Voi täyttää pullon tai kannun ja laittaa sen jääkaappiin.
Ei uusavuton ap osaa sitä tehdä, liikaa vaadittu.
En minäkään käyttäisi, jos olisin Suomessa. Joissakin maissa vaan hanasta tuleva vesi ei ole juomakelpoista. Pullovedestä saa mikromuoveja elimistöön.
Kyllähän sitä pullovettä kaupoista saa ostettua. Sieltä vaan kantamaan.
Ei se kaupan pullovesikään todennäköisesti kylmää ostettaessa ole, itse pitää jäähdyttää. Jos ei sitten jotain "parempaa" vettä ole kaupan kylmäkaapeissa.
Itse juon käytännössä vain pullovettä etten unohda juoda. En tunne käytännössä koskaan janoa vaan se tulee sitten muina oireina. Ollut jo lapsesta saakka.
Siksi pullovesi joka on jääkaappissa ja muutoin aina lähistöllä
Pistä lunta kuppiin ja kauho lusikalla niin on kylmää vettä. Ei taida Suomessa olla sellaisia kerrostaloja tai rivareita hirveästi joista tulis heti kylmää vettä. Oletko miten avuton noin niinkuin muuten 😁🤭🤭 Vain pöljät laskee sitä vettä hukkaan vain odottaakseen kylmää vettä jos maksavat siitä itse.
Uskon, että AP:lla on ennemminkin liikaa kuin liian vähän pulloja.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kaupan pullovesikään todennäköisesti kylmää ostettaessa ole, itse pitää jäähdyttää. Jos ei sitten jotain "parempaa" vettä ole kaupan kylmäkaapeissa.
Är det bättre vattnet nedkylt dopvatten som får bebisarna att skrika vid dopen?
Vierailija kirjoitti:
Pistä lunta kuppiin ja kauho lusikalla niin on kylmää vettä. Ei taida Suomessa olla sellaisia kerrostaloja tai rivareita hirveästi joista tulis heti kylmää vettä. Oletko miten avuton noin niinkuin muuten 😁🤭🤭 Vain pöljät laskee sitä vettä hukkaan vain odottaakseen kylmää vettä jos maksavat siitä itse.
Kuka elää niin kädestä suuhun että noin pieni kulutus vie talouden konkurssiin? 😂
Maksan kulutuksen mukaan enkä katsele kulutusta. Lasku kuukaudessa 23-33 euroa.
Jos hanasta tulee haaleaa vettä, niin oisko siinä vedenjakelujärjestelmässä tms. jotain häikkää tai säätämisen varaa?
Yhdessä kaukolämpötalossa jossa asuin piti myös valuttaa vettä, että sai kylmää. Ja lämmin vesikään ei ollut erityisen kuumaa. Muutin sitten toiseen taloon ja hanasta sai viileää ja lämmintä vettä huomattavasti paremmin.
Onko tämä vitsi. Kuka ei osaa itse täyttää pulloa ja laittaa sitä jääkaappiin?
Vierailija kirjoitti:
Pulloja ei ole suunniteltu kuin kertakäyttöön. Otat tietoisen riskin. Lasipullot toimii toki.
Pullossa on huonompilaatuista vettä kuin pullossa. Osta hyvä lasipullo ja täytä se hanavedellä ja laita jääkaappiin niin on aina heti kylmää vettä.
Vierailija kirjoitti:
Pullossa on huonompilaatuista vettä kuin *pullossa. Osta hyvä lasipullo ja täytä se hanavedellä ja laita jääkaappiin niin on aina heti kylmää vettä.
*hanassa
Tottakai tyhmä saa olla, mutta kannattaako sitä kuuluttaa koko maailmalle?
Vierailija kirjoitti:
Pullossa on huonompilaatuista vettä kuin pullossa.
Tässä on valittava se pullo, jossa on parempaa vettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pulloja ei ole suunniteltu kuin kertakäyttöön. Otat tietoisen riskin. Lasipullot toimii toki.
Että kaupoissa tyhjinä myytävät juomakäyttöön tarkoitetut pullot ovat kertakäyttöisiä? No eivät ole.
Tampereella asun lähellä kaivoa josta tulee vesi, kaupungin pumppaamon kautta. Se on kylmää. Saisi ihan jäistä jos haluaisi. En tosin muista onko kesällä eri tilanne, mutta kylmää silti tulee tietääkseni. Suihkun hanassa tosin on joku vika nyt, että meinaa ensin tulla tulista vettä. Riippuu siis missä asuu ja mistä vesi tulee.
Olisi älytöntä ostaa kaupasta vettä kun Suomessa tulee hanasta puhdasta ja raikasta vettä. Voi täyttää pullon tai kannun ja laittaa sen jääkaappiin.