Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Matkustatko useimmiten samoissa vai eri kohteissa?

Vierailija
05.09.2025 |

Mä haluan aina valloittaa uuden maan tai vähintään kaupungin eli pyrin aina matkustamaan uusiin maisemiin. Joskus vielä haaveena käydä esim. USA:n joka osavaltiossa mutta eipä sinne nyt juuri viitsi mennä. Ausseissa voisi tehdä saman. Mutta muuten kohde per maa ja vielä parempi jos saa usemman maan samalle reissulle valloitettua (kuten vaikka Hollanti-Belgia-Luxemburg-Saksa).

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan valloittaa vaan Suomen korpi maisemista hyvät kalapaikat.

Vierailija
2/13 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tärkeintä sää, siedettävä lentomatka, hyvät ulkoilumahdollisuudet, valtameri, turvallinen sivistysvaltio ja laadukas all inclusive hotelli. Kanarian saaret täyttää nämä ehdot, mutta etsin mahdollisuuksien mukaan ennen käymättömiä seutuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie on käynynnä Majorkalla seitkytä-luvulta saakka. Se on sitten kyllä mainio paikka, hyvää kahveetakin ja tummaa leipee nykyään, ettei tarvihe putkikassisa viiä. 

Vierailija
4/13 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoissa. Menen lähes aina matkoillani tapaamaan ihmisiä, siksi kohdekin on yleensä se sama.

Vierailija
5/13 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein samoissa paikoissa. Ei tarvitse arpoa niin paljon vaan pääsee suoraan lomafiiliksiin. 

Vierailija
6/13 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyslomalla Pärnuun, onkohan viides vai kuudes kerta? mutta noin pääsääntöisesti tykkään mennä uusiin paikkoihin mutta ei mua haittaa, jos tie vie tuttuihin paikkoihin. Jos vaihtoehtona on reissu tuttuun paikkaan tai kökkiä se aika kotona niin mieluummin reissuun.

Vierailija
7/13 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa... olen sen verran rikas että on varaa matkustaa aamulla töihin ja illalla kotiin ..tuon enempää minua ei matkailu kiinnosta...jos ei lasketa koiran kanssa metässä pyörimistä.

Vierailija
8/13 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää nyt vähän reilu 60, viime vuosina ollaan aikalailla käyty samoissa kohteissa, aikaisemmin tuli kierreltyä laajemmin. Ehkä sitten taas kierrellään enemmän kun puoliso jää kokonaan pois töistä ja koira siirtyy Sateenkaarisillalle, on enemmän aikaa sitten. 

Vierailija
9/13 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin lähteä seuralaiseksi.

Vierailija
10/13 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mie on käynynnä Majorkalla seitkytä-luvulta saakka. Se on sitten kyllä mainio paikka, hyvää kahveetakin ja tummaa leipee nykyään, ettei tarvihe putkikassisa viiä.

Oot kuin mikko-sika majorkalla.

Vierailija
11/13 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri, mutta olen käynyt vasta kahdeksassa maassa eli nähtävää todella riittää. Jos olisin nähnyt maailmaa enemmän, ei välttämättä olisi tarvetta suunnata aina uuteen paikkaan. On kylläkin paikkoja, joihin haluaisin palata uudelleen.

Vierailija
12/13 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 kertaa Norjassa, pohjoisesta etelään. Ei muu oikein jaksa kiinnostaa. Paitsi kotimaan matkailu. Hienoja paikkoja täälläkin.

Vierailija
13/13 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten jonnekin, jossa en ole ollut. Miksi käydä samoja paikkoja uudestaan kun on niin paljon muutakin nähtävää? Toki välillä tulee joissain paikoissa käyty useamminkin kuin kerran.