Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärsin tänään luovuttaa. Olen lopunelämän yksin

Vierailija
15.02.2024 |

Heräsin aamulla ja tajusin, että tämä kumppanin löytäminen on kuin hakkaisi päätä seinään. Olen 50+ eronnut nainen ja ollut sinkkuna vajaa 2 vuotta. Tajusin, että homma menee aina niin, että ne kiinnostuu josta minä en kiinnostu. Sitten kun olen kerran oikein kunnolla ihastunut, niin miestä ei kiinnostanut tarpeeksi. En edes tiedä enää miltä se tuntuisi, jos jotakin kiinnostaisi minun seurani. Vapailla markkinoilla tuntuu olevan 45-55 vuotiaissa vähän miehiä ja paljon naisia. Itse en ole vielä ihan perinteisimmästä päästä ikäisiäni naisia, niin ei miehiä jaloissani pyöri edes seksin toivossa. Niin, että kyllä tämä nyt oli tässä.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viron A-maajoukkuetta valmensi Arno Pipers, joka teki hyvää työtä Viron A-maajoukkueen peräsimessä. Pipers piipahti vierailulla Suomessa ja tapasi mm. Antti Muurisen. Silminnäkijät kertovat, että Pipersille oli tullu tarve WC:seen, mutta mies ei ollut osannut käyttää paikallista WC:n huuhtelu nappia. Pipers oli kysynyt asiaa joltakin ja palannut vetämään WC:n. Kuinka ollakkaan Pipersin mennessä takiasin WC:seen ja avatessa oven Antti Muurinen oli seissyt housut lahkeissa vessan kopissa ja syönyt papuja Pipersin paskasta.

Samaa mieltä tästä!

Vierailija
42/43 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä suhteen kaipaajilla mahtanut olla upeat suhteet. Minulle tulee avioerosta 10 vuotta tänä vuonna ja yhä olen liian väsynyt että edes ajattelisi ikinä olevansa kenenkään kanssa. Ei siihen helvettiin halua enää ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät leidit, nyt loppui tuollainen toivoton puhe! Ihan mitä ihanaa vain voi tapahtua ihan milloin vai. Konkreettisena ehdotuksena ajattelin, että voisittekohan laajentaa sitä miekkosen etsintää oman tutun alueen ulkopuolelle? Iän puolesta? Ja vaikka ihan toiseen maahan! Tsemppiä!

Kyllä, joillekin ihmisille.

Ei kaikille, ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän