Tekosyysi olla muuttamatta Tampereelle?
Kaikki löytyy, töitä on, asunnoilla hyvä arvokehitys, luonto lähellä.
Kommentit (98)
Tamperelaiset.
No mitä?! Piti olla tekosyy!
Olen muuttamassa takaisin Tampereelle ja siellä olen asunut suurimman osan elämästäni. Muu maa mustikka, mutta oma maa mansikka.
Tampereella ei ole yhtään akateemisten ihmisten parempaa asuinaluetta. Pk-seudulla on useampia.
siellä alkaa katujengiongelma kasvamaan. lapsia ryöstetään ja pahoinpidellään jo ja joku juuri ammuttiinkin
Pitäisi ensin myydä kesämökki, joka on liian kaukana Tampereesta. Ei huvita.
Muuten kyllä voisinkin juuri olla muuttamassa, muuten elämäntilanne sallisi.
Työpaikka ja merimaisema. Tässä kaksi aika tärkeää syytä.
Vierailija kirjoitti:
siellä alkaa katujengiongelma kasvamaan. lapsia ryöstetään ja pahoinpidellään jo ja joku juuri ammuttiinkin
Kas jännää, kun ei siellä ollut tänäänkään mitään katuongelmaa. Tampereen pahin katuongelma, kun jokaikinen kesä keskeisiltä paikoilta kadut revitään auki jotain katutöitä varten ja tietysti koko kesän ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tampereella ei ole yhtään akateemisten ihmisten parempaa asuinaluetta. Pk-seudulla on useampia.
Et selvästi tiedä mistään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valaise sitten. Mikä on Tampereen Tapiola?
Vierailija kirjoitti:
Murre.
Ei Tampereella kukaan edes puhu erityisen vahvasti murretta, ja miksi puhuisikaan kun suuri osa porukasta on muualta muuttaneita. Enemmän Nokian ja Ylöjärven 60+ äijien juttu se murre jota Tampereen murteeksi väitetään.
Siksi, koska täällä Viitasaarella on aivan kaikki tarvitsemani.
Olen paljasjalkainen tamperelainen ja toivottavasti ette muutakaan tänne, koska emme kaipaa kaupunkimme laajenemista suurkaupungiksi.
Muutan kohta ulkomaille :) . Suomi ei enää natsaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valaise sitten. Mikä on Tampereen Tapiola?
Ehkä se on tosiaan parempi että tuollainen väsynyt runkkari pysyy siellä pk-seudulla.
Vierailija kirjoitti:
Liian kauniit naiset.
No tämä!
Mitä mä siellä tekisin. Asun Helsingissä ja täällä on kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä siellä tekisin. Asun Helsingissä ja täällä on kaikki.
Asuin Helsingissä 20 vuotta ja totesin että siellä on vähän liikaakin kaikenlaista. Tampere on toistaiseksi astetta viihtyisämpi.
Murre.