Tekosyysi olla muuttamatta Rääkkylään?
Ilmaiset asunnot, kaunis luonto ja maisemat sekä ääs market ja pankki. Mitä muuta ihminen tarvitsee? Maanpäällinen paratiisi.
Kommentit (80)
En pysty lausumaan (kylän?) nimeä.
Tarviiko siihen jonkun (teko)syyn?
Itselläni on jo asunto ja työpaikka muualla. Mutta kun tuossa joku aika sitten olin työttömänä, niin Rääkkylän tarjontaa olisi voinut vilkaista.
Onko Rääkkylässä työpaikkoja? Entä vapaita naisia?
Surkea sisäänlämpiävä persläpi kuten muutkin suomalaiset pikkukylät. Ei mitään palveluita eikä virikkeitä. No thanks.
Työkkärin sivuilla hulppeat 7 työpaikkaa, joista kolme sotessa, kolme (metsä)teollisuudessa ja yksi joku pilipalihomma, jolla ei elä. Että vähän paha nyt sinne vääntäytyä jos ei satu olemaan lääkäri tai metsuri.
Nimi on kyllä outo, tulee mieleen joku ruma lintu...
Työni ei ole Rääkkylässä. Lisäksi tuolta tulisi aika pitkä matka osallistua treeneihin, jos haluaisin kilpailemaani lajia edelleen aktiivisesti sen noin 5 krt/vko harrastaa.
Rääkkylässä kovimmat festarit kesällä. Kihaus🤟
Vierailija kirjoitti:
En pysty lausumaan (kylän?) nimeä.
Se lausutaan Riäkkylä.
Vierailija kirjoitti:
Surkea sisäänlämpiävä persläpi kuten muutkin suomalaiset pikkukylät. Ei mitään palveluita eikä virikkeitä. No thanks.
Joensuuhun ajaa 45 min. Metsää ja järviä virikkeeksi (=luonnossa liikkuminen, kalastus, marjastus, sienestys).
Muuttakaa nimi, niin katellaan sitten uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Se on Kihhaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joensuuhun ajaa 45 min. Metsää ja järviä virikkeeksi (=luonnossa liikkuminen, kalastus, marjastus, sienestys).
Ei riitä kaupungissa asuvalle.
Vierailija kirjoitti:
hyviä pointteja,ei minulla taida olla nyt tekosyytä tähän. Taidanpa katsoa Etuovesta asuntoja.
Minä myös! Menen heti ostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metsää ja järviä riittää Suomessa ihan joka nurkalla, että ei oikein riitä vetovoimatekijäksi tuo.
Vierailija kirjoitti:
Voisin käydä, kun kartoitan sikäläisiä juuriani.
hyviä pointteja,ei minulla taida olla nyt tekosyytä tähän. Taidanpa katsoa Etuovesta asuntoja.