Tekosyysi olla muuttamatta Rääkkylään?
Ilmaiset asunnot, kaunis luonto ja maisemat sekä ääs market ja pankki. Mitä muuta ihminen tarvitsee? Maanpäällinen paratiisi.
Kommentit (80)
Aapeen kampanja ei nyt oikein ota tuulta alleen.
Tekosyyhullulla on melkoinen urakka kysellä kaikki kunnat kaikkien muun tekosyiden lisäksi
En tiedä missä se on, joten haastavaksi menee.
Kauhea nimi kunnalla! Kannattais vaihtaa niin vois lisätä muuttovoittoa.
Tekosyyni on työpaikka 400 km päässä Rääkkylästä.
Jos tykkäisin asua metsässä, niin ei hassumpi vaihtoehto. Nimi on kyllä aika räkäinen, mutta ei kai nimi kylää pahenna. Mutta tosiaan, olen jo liian tottunut urbaanimpaan ympäristöön.
tekosyysi -jankkaja iski jälleen, kuinka loistava äly hänellä onkaan!
En uskalla kun kunnanjohtaja on joku pervo.
Tajuathan sinä varmasti että tämä on vain mainooos
Tapasin kerran parven rääkkyläläisiä variksia. Päätin pysyä loitommalla.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin kerran parven rääkkyläläisiä variksia. Päätin pysyä loitommalla.
Totta turiset. Perus-raakut ovat kuin satakieliä näiden R.Ä.Ä.K.K.Y.J.I.E.N. rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Ruma paikkakunnan nimi.
lempinimi Päkäkylä
Ei ne asunnot nyt mitään ilmaisia ole, halvempia vaan. Sieltä olisi vaikea päästä pois, jos sinne erehtyisi.
Jotenkin tästä tuli ihan älyttämän hyvä mieli! Ensin repesin nauramaan, mutta niin. Noh, just nyt ei ole paikkakunnan vaihdos edessä. Ehkäpä tulevaisuudessa voisikii muuttaa Riäkkyllään :D
Jos ei tarvitsisi ajatella tai siis ottaa huomioon ketään muita ihmisiä, voisin muuttaakin sinne. Mutta koska on iäkkäät vanhemmat ja appivanhemmat, jotka tarvitsevat apua arkeensa, Rääkkylästä käsin olisi mahdotonta auttaa heitä. Halpoja asuntoja olen sieltä kyllä katsellut ja toki ne houkuttais!
Mieheni on kotoisin Rääkkylästä, eikä häntä saisi muuttamaan sinne takaisin kirveelläkään. Olen myös kuullut häneltä juttuja paikan ilmapiiristä ja joidenkin asukkaiden asenteista, vaikka kylä nopeilla vierailuilla ihan mukavalta vaikuttaakin. Siinä syy yksi. Syy kaksi on, että pelkkä etätyöskentely ei nykyisestä työpaikastani onnistu, eikä minulle olisi tuolla töitä.
En myöskään tykkäisi asua niin kaukana esim. sairaalasta, lähinhän on Joensuussa ja sinne on tunnin matka.
No, niinhän se taitaa olla. Jopa kyläjuopot ja -tissuttelijat, jotka toisivat elämää, muuttaneet pois.