Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyet hiukset sopii monelle naiselle

Vierailija
15.02.2024 |

Kommentit (122)

Vierailija
101/122 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä leikkautin hiukset toissa vuonna lyhyiksi, ja tuli 5 vuotta lisää ikää. Mutta mulla on niin ohut hiukset että näyttää pitkinä ihan hiirenhännältä. 

Vierailija
102/122 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä asiassa miesten ja naisten maku poikkeaa kuin yö ja päivä. Asiaa ei muuksi muuta, vaikka se oma mies valheellisesti muuta väittäisi. Ainakaan minun tuttavapiirissäni ei yksikään mies ilmoittautunut lyhyiden hiusten ihailijaksi, kun vuosia sitten asiasta lyhyesti puhuimme.

Mites miehet? Minä inhoan pitkiä hiuksia miehellä, varsinkin rotanhätäponnareita. En suostu parisuhteeseen pitkähiuksisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/122 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä asiassa miesten ja naisten maku poikkeaa kuin yö ja päivä. Asiaa ei muuksi muuta, vaikka se oma mies valheellisesti muuta väittäisi. Ainakaan minun tuttavapiirissäni ei yksikään mies ilmoittautunut lyhyiden hiusten ihailijaksi, kun vuosia sitten asiasta lyhyesti puhuimme.

Sinun tuttavapiirisi onkin yhtäkuin koko maailma 🤣 

Kyllä monet naisetkin on ihan sitä mieltä että pitkät on kivat ja helpommat, myös omasta mielestä. Eli ei voi sanoa että miehet ja naiset kaikki täysin eri mieltä.

Vierailija
104/122 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Twiggy ja Marilyn Monroe tuli ekaksi mieleen.

Sinead O'Connor sängelle ajettuna oli nuorena hot!

Vierailija
105/122 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut nuorena lyhyt tukka. Ei ole mun juttu.

Vierailija
106/122 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset korostavat joskus kasvojen veltostuneisuutta.

Vierailija
107/122 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohut tukka pitkänä on säälittävä. Lyhyestä saa paremman, päivittäin pestävän. 

Mulla on paksu tukka. Ja tykkään pitkästä tukasta.

Vierailija
108/122 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävä? Kuulostat katkeralta 😂

Vierailija
109/122 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi pitkätkin hiukset pestä päivittäin. Minä ainakin pesen. Eivät ole ohuet.

Vierailija
110/122 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet sopivat monelle, mutta ei hörökorvaisille.

Vierailija
111/122 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vedän siiliksi aina välillä niin saan olla rauhassa miehiltä. Luulevat lesboksi. Ja naiset taas suhtautuu suopeammin ja hyväksyvämmin ja kehuvat. Pitkähiuksisena saan osakseni kyräilyä ja kateutta. 

🤭😁

Vierailija
112/122 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi. Aivan turha yrittää saada sitä nyrhityn kananperseen tukkaa eli demariharppu-tukkaa normalisoitua.

Vierailija
113/122 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi me naiset emme piittaa tippaakaan muiden mielipiteistä hiustemme suhteen. Toivottavasti kaikki tekevät hiuksilleen mitä haluavat.

😂🤣😂😂😂🤣🤣 Joo, ette piittaa.

Vierailija
114/122 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään henkilökohtaisesti Kiiraa kohtaan, mutta värjätty lyhyt tukka näyttää todella epätasapainoiselta. Samoin Terhi Kokkonen näyttää siltä, että haluaa olla mies. Missä lie olosuhteissa joutuu elämään, kun ei pääse naiseus kukoistamaan

Vierailija
115/122 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkähiuksiset tulevat aina näissä ketjuissa puolustamaan hiuksiansa. Ihan kuin joku kehtaa olla naisellinen ja viehättävä lyhyessä mallissa. Tai sitten kehtaa olla välittämättä, mitä muut ajattelevat lyhyistä hiuksistansa. Miten joku nainen kehtaa erottua, vie vielä miehen minulta.

En yleensä vedä kateuskorttia, mutta tässä se tuntuu pätevän.

Mä en kyllä lyhythiuksisena naisena voi mitenkään ymmärtää miksi olet tulkinnut tuon kateudeksi. Kuka tahansa voi leikata hiukset lyhyiksi. Vähän sama, jos sanoisi laihojen kadehtivan lihavia tms. sellaista ominaisuutta, joka on helposti saavutettavissa. 

Mun kokemuksen mukaan pitkähiuksiset nimenomaan puolustavat oikeuttaan mieleiseensä hiusmalliin, ja juuri siksi, kun tuntuu olevan yleistä vihjailla että pitäisi olla lyhyet hiukset. Ainakin jos ei ole ihan teini enää. Jos et halua kuunnella puolustusta, älä hyökkää. Se on tasan niin helppoa.

Vierailija
116/122 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätit ja sirot kasvot, lyhyet hiukset jees! Polkka sopii kaikennäköisille, kirveelläveistetyillekin. Pitkä tukka ei sovi kaikille.

Vierailija
117/122 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on omituista, että moni sanoo lyhyiden hiuksien näyttävän hyviltä vain hoikilla, kauniilla ja sirokasvoisilla naisilla. Miesten kohdalla lyhyet hiukset ovat ns. oletus, miksei heistä sanota samaa? Että lyhyet hiukset sopivat vain timmeille ja komeille miehille, joilla on veistokselliset kasvonpiirteet?

Vierailija
118/122 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on omituista, että moni sanoo lyhyiden hiuksien näyttävän hyviltä vain hoikilla, kauniilla ja sirokasvoisilla naisilla. Miesten kohdalla lyhyet hiukset ovat ns. oletus, miksei heistä sanota samaa? Että lyhyet hiukset sopivat vain timmeille ja komeille miehille, joilla on veistokselliset kasvonpiirteet?

Nainen ja mies ovat eri asioita.

Vierailija
119/122 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi me naiset emme piittaa tippaakaan muiden mielipiteistä hiustemme suhteen. Toivottavasti kaikki tekevät hiuksilleen mitä haluavat.

KIITOS tästä 💐

Vierailija
120/122 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia oletetaan että kaikki naiset haluavat näyttää hyvältä miesten silmissä? Kiira esimerkiksi on biseksuaali ja saattaa saada lyhyellä tukalla enemmän huomiota naisilta