Lyhyet hiukset sopii monelle naiselle
esim. Terhi Kokkonen
https://www.kirkkojakaupunki.fi/o/adaptive-media/image/44191237/1200/44…
Kiira Korpi
https://image.seiska.fi/1268139.webp?imageId=1268139&width=710&format=j…
Ovat myös helppohoitoiset. Suosittelen kokeilemaan
Kommentit (122)
Slade_-_Look_Wot_You_Dun_1971.kuunelkaa tämä jos vähän helpottaa teidänkin elämää?
Näin miehenä sanon, pitkät näyttää lähes aina paremmalta kuin lyhyet, koska nainen näyttää feminiinisemmältä. No niin, kivittäkää vaan.
Minä yritin jo olla neutraali mutta ...........................................................
Vierailija kirjoitti:
Kauniille sopii mikä vaan tyyli kaljusta lähtien, ruma ei muuksi muutu vaikka tyyli olisi mikä.
Ei pidä paikkaansa. Ruma pitkillä hiuksilla varmasti paremman näköinen kuin kaljuna. Ja kaunis näyttää paremmalta pitkillä hiuksilla. Sano vielä että lihavat naiset paremman näköisiä kun laihat..
Kyllä huvittaa lukea näitä naisten kommentteja. Mies kun kaljuuntuu niin se haukutaan rumaksi ja vastenmieliseksi, mutta kyllähän nainen on kaunis vaikka kaljuna.
Oli sitten nainen tai mies voi olla ihan mitä mieltä huvittaa mun hiuksista. Mulla on paksu ja hyvä hiuslaatu ja vieläpä hyvä väri omasta takaa. On ollut niin pitkää, puolipitkää kuin lyhyttä mallia. Kaikki kivoja! Helppouden vuoksi rakastan lyhyttä mallia. Pesu ja föönaus niin helppoa. Ja siinä iässä, kun naama valahtaa niin hiukset on hyvä saada ylöspäin.
Lyhyt on auttamatta kauhea, kaikilla.
Se on vaan laiskojen valinta ja huono sellainen. Ohuille sopii väh polkka pituus.
Se vielä menee. Ei poikatukkaa kenellekään naiselle.
En ole samaa mieltä että Terhi Kokkoselle erityisesti sopii lyhyet hiukset. Kummallisesti hän näyttää noissa kuvissa kasvoiltaankin jotenkin tosi erilaiselta kuin ennen. Enkä tarkoita ikääntymistä.
No itse tiedän, että nämä lyhyet hiukset ei minulle sovi kasvonpiirteiden vuoksi, mutta en välitä mielipiteistä, koska pidän siitä miten helppohoitoiset lyhyet hiukset on. Lapsena ja nuorena aikuisena minulla oli pitkät hiukset aina, mutta ajan kuluessa meni siihen pisteeseen, että alkoi ärsyttää kuinka aina olivat tiellä ja missä kampauksessa tahansa tuntuivat painavilta.
Toinen asia mikä harmitti pitkissä hiuksissa, kampaajalla värjäyksessä maksoi paljon, ja nyt lyhyissä hiuksissa sata euroa vähemmän.
Sanottu on miten ruma olen ja kysytty olenko lesbo, mutta en välitä vaan nautin lyhyistä hiuksista ja miten kevyet ovat. Jokaisella on oikeus siihen hiusmalliin mistä tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä sanon, pitkät näyttää lähes aina paremmalta kuin lyhyet, koska nainen näyttää feminiinisemmältä. No niin, kivittäkää vaan.
Miesten lyhyt tukkamuoti on itseasiassa aika nuori. Ennenvanhaan pitkiä hiuksia pidettiin merkkinä varallisuudesta ja näin ollen ei ollut mitään miesten hiukset/naisten hiukset. Oli lyhyet köyhälistön hiukset tai ei hiuksia ollenkaan ja sitten pitkät hiukset varakkaalla väellä. Ja syykin oli yksinkertainen. Rikkailla oli varaa pitää hiuksensa kunnossa, kun taas köyhillä lyhyet hiukset olivat käytännön pakko (lue; loiseläimet)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä huvittaa lukea näitä naisten kommentteja. Mies kun kaljuuntuu niin se haukutaan rumaksi ja vastenmieliseksi, mutta kyllähän nainen on kaunis vaikka kaljuna.
En varsinaisesti fanita kaljua, mutta kyllä kalju mies näyttää paremmalta kuin kalju nainen
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt on auttamatta kauhea, kaikilla.
Se on vaan laiskojen valinta ja huono sellainen. Ohuille sopii väh polkka pituus.
Se vielä menee. Ei poikatukkaa kenellekään naiselle.
Laiskoja ovat myös ne pitkähiuksiset naiset, jotka joka ikinen viikko käyvät kampaajalla pesemässä hiuksiansa koska eivät jaksa vaivautua itse ja onhan se kiva hemmotella itseänsä kun joku toinen pesee, kuivaa ja kampaa.
Kiva et pitkät hiukset naturellina on rva stubbilla. Ei muutenkaan näytä et käyttäis huulitäytteitä, meikkiäkin tosi vähän. Kiva, freesi nainen. Hyvä poikkeus kaikenlaisiin puleerattuihin verrattuna. Yläluokan nainen luonnostaan.
Pitkät hiukset useimmilla naisilla samanlaiset luihut ilman mitään tyyliä. Lyhyille hiuksille todella tyylikkäitä malleja. Ei hiusten pituus vaikuta naisellisuuteen vaan se, kuinka nainen itsensä kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät hiukset useimmilla naisilla samanlaiset luihut ilman mitään tyyliä. Lyhyille hiuksille todella tyylikkäitä malleja. Ei hiusten pituus vaikuta naisellisuuteen vaan se, kuinka nainen itsensä kantaa.
Vai niin. Mulla on paksu ja taipuisa tukka. Tykkään pitkästä tukasta.
Vierailija kirjoitti:
Ohut tukka pitkänä on säälittävä. Lyhyestä saa paremman, päivittäin pestävän.
Mullapa ei ole ohut tukka.
Taas näitä kateellisia poikatukkia joita harmittaa kun miehet katselee pitkähiuksisia, huoh..