Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyet hiukset sopii monelle naiselle

Vierailija
15.02.2024 |

Kommentit (122)

Vierailija
61/122 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan ole Kiira enää mikään keijukaismaisen kaunis nainen. 

Vierailija
62/122 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikean muotoiset kauniit kasvot, sopivan kokoinen ja muotoinen pää, ei ylipainoa, niin hyvinkin voi sopia ja tuoda esiin kantajansa kauneutta. Esim Minja Koskela!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/122 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä tykkään pitkästä tukasta.

Vierailija
64/122 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet hiukset vaatii kauniit piirteet ja kauniin kallon muodon. 

Ja siron niskan ja kaulan. Ei myöskään isoa kaksoisleukaa. 

Vierailija
65/122 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vedän siiliksi aina välillä niin saan olla rauhassa miehiltä. Luulevat lesboksi. Ja naiset taas suhtautuu suopeammin ja hyväksyvämmin ja kehuvat. Pitkähiuksisena saan osakseni kyräilyä ja kateutta. 

Vierailija
66/122 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Ylipää!

Nam!

Vierailija
67/122 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tosiaan ole Kiira enää mikään keijukaismaisen kaunis nainen. 

Voimawokefemi -look. Enää niitit ja tatskat puuttuu naamasta.

Vierailija
68/122 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille sopii, toisille ei. Kaikilla on erilaiset piirteet, kehon suhteet, tyyli yms. mitkä vaikuttaa kokonaisuuteen. Itse kitkutin pitkällä tukalla melkein kolmekymppiseksi enkä oikein koskaan tuntenut sitä omakseni, en kokenut että se olisi lisännyt ulkonäkööni mitään vaan päin vastoin jotenkin teki minusta "epämääräisemmän" näköisen ja peitti kasvonpiirteitäni. Nykyään minulla on ns. pixie cut ja pidän hiuksistani ensimmäistä kertaa elämässäni. Minulla on sirot piirteet ja korkeat poskipäät yms. jotka erottuvat paremmin edukseen näin.

Vierailija
69/122 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos  tämä on lopullinen mielipide,niin teille kaikille kuula päähän ja monttuun.Aika lapsellista jauhaa hiuksista,kun naapuria samaan  aikaan nirhataan hengiltä.

Vierailija
70/122 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos  tämä on lopullinen mielipide,niin teille kaikille kuula päähän ja monttuun.Aika lapsellista jauhaa hiuksista,kun naapuria samaan  aikaan nirhataan hengiltä.

Kai soitit poliisin paikalle? 

Vierailija
71/122 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terhi Kokkoselle ei sovi ainakaan tuo kampaus, joka on kuvassa. Toisille kyllä lyhyet ovat paremmat kun pitkät. Riippuu jopa vähän luonteesta, ruumiinrakenteesta ja toki siitäkin mitä halutaan korostaa.

Vierailija
72/122 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nö,viekää mut pois nön nön,möö,hiuksia mööö jökä päikässa myrhään.

Vierailija
73/122 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan sovi, antaa heidän olla harhoissaan niin pitkätukkaiset vetävät pidemmän korren. 

Vierailija
74/122 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pätkä pitkä ehkäpitkä momomomomomo,nnnnnnnnnmmmiiiiiiii,mielisairaus ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,leikatkaat hiukset..momomomom.

Vierailija
75/122 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ikinä minulle kiitos, ei sopisi kyllä, lisäksi tykkään piilotella pitkien hiusten alla

tämä voi tulla sinulle järkytyksenä, mutta kyllä me sinut silti näemme, vaikka olet piilossa

Vierailija
76/122 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se on pitkä taikka pätkä,niin maailma pelastuu,kysykää vaikka samurai miehiltä,tosin kyllä letti sielläkin miekalla lyhentyy.

Vierailija
77/122 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyet hiukset sopivat hyvin feministeille. siitä miehet näkevät jo kaukaa, että sitä ällöttävää olentoa ei kannata lähestyä.

Vierailija
78/122 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä hiukset ,lähestyt takaa,oi mika blondi,pää kääntyy sori olenkin homomies.

Vierailija
79/122 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniille sopii mikä vaan tyyli kaljusta lähtien, ruma ei muuksi muutu vaikka tyyli olisi mikä.

Muistan ammattikouluajoilta erään todella kauniin tytön, oli oikeasti tosi hehkeä ja yksi kauneimmista jota koskaan tuntenut, pojat oli ihan lääpällään, oli kaikenlisäksi herttainen ja kultainen ajattelin kateellisena ja rumana että hän on just sellainen nainen joka olis kuitenkin kaunis vaikka olis kalju, jätesäkki päällä ja läiskikäs iho! Todella kaunis oli, ei edes meikannut,Iho todella kuulas,sileä, isot siniset kauriin silmät ja tietenkin paksut,pitkät tummat silmäripset, kauniit hiukset kuin kultaa ( jos no voi asian ilmaista) 

Rumana naisena itse en ole todellakaan saanut edes pitkähiuksisena huomiota! Ei vaikka olisi ollut paksut hyväkuntoiset hiukset. Ei todellakaan pitkät hiukset muuta naamaa jos naama on kuin pässin prse:(

Vierailija
80/122 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohut tukka pitkänä on säälittävä. Lyhyestä saa paremman, päivittäin pestävän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi