Lyhyet hiukset sopii monelle naiselle
esim. Terhi Kokkonen
https://www.kirkkojakaupunki.fi/o/adaptive-media/image/44191237/1200/44…
Kiira Korpi
https://image.seiska.fi/1268139.webp?imageId=1268139&width=710&format=j…
Ovat myös helppohoitoiset. Suosittelen kokeilemaan
Kommentit (122)
Oikean muotoiset kauniit kasvot, sopivan kokoinen ja muotoinen pää, ei ylipainoa, niin hyvinkin voi sopia ja tuoda esiin kantajansa kauneutta. Esim Minja Koskela!
Mutta mä tykkään pitkästä tukasta.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet hiukset vaatii kauniit piirteet ja kauniin kallon muodon.
Ja siron niskan ja kaulan. Ei myöskään isoa kaksoisleukaa.
Itse vedän siiliksi aina välillä niin saan olla rauhassa miehiltä. Luulevat lesboksi. Ja naiset taas suhtautuu suopeammin ja hyväksyvämmin ja kehuvat. Pitkähiuksisena saan osakseni kyräilyä ja kateutta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tosiaan ole Kiira enää mikään keijukaismaisen kaunis nainen.
Voimawokefemi -look. Enää niitit ja tatskat puuttuu naamasta.
Toisille sopii, toisille ei. Kaikilla on erilaiset piirteet, kehon suhteet, tyyli yms. mitkä vaikuttaa kokonaisuuteen. Itse kitkutin pitkällä tukalla melkein kolmekymppiseksi enkä oikein koskaan tuntenut sitä omakseni, en kokenut että se olisi lisännyt ulkonäkööni mitään vaan päin vastoin jotenkin teki minusta "epämääräisemmän" näköisen ja peitti kasvonpiirteitäni. Nykyään minulla on ns. pixie cut ja pidän hiuksistani ensimmäistä kertaa elämässäni. Minulla on sirot piirteet ja korkeat poskipäät yms. jotka erottuvat paremmin edukseen näin.
Jos tämä on lopullinen mielipide,niin teille kaikille kuula päähän ja monttuun.Aika lapsellista jauhaa hiuksista,kun naapuria samaan aikaan nirhataan hengiltä.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on lopullinen mielipide,niin teille kaikille kuula päähän ja monttuun.Aika lapsellista jauhaa hiuksista,kun naapuria samaan aikaan nirhataan hengiltä.
Kai soitit poliisin paikalle?
Terhi Kokkoselle ei sovi ainakaan tuo kampaus, joka on kuvassa. Toisille kyllä lyhyet ovat paremmat kun pitkät. Riippuu jopa vähän luonteesta, ruumiinrakenteesta ja toki siitäkin mitä halutaan korostaa.
Nö,viekää mut pois nön nön,möö,hiuksia mööö jökä päikässa myrhään.
Ei todellakaan sovi, antaa heidän olla harhoissaan niin pitkätukkaiset vetävät pidemmän korren.
pätkä pitkä ehkäpitkä momomomomomo,nnnnnnnnnmmmiiiiiiii,mielisairaus ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,leikatkaat hiukset..momomomom.
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä minulle kiitos, ei sopisi kyllä, lisäksi tykkään piilotella pitkien hiusten alla
tämä voi tulla sinulle järkytyksenä, mutta kyllä me sinut silti näemme, vaikka olet piilossa
Joo se on pitkä taikka pätkä,niin maailma pelastuu,kysykää vaikka samurai miehiltä,tosin kyllä letti sielläkin miekalla lyhentyy.
lyhyet hiukset sopivat hyvin feministeille. siitä miehet näkevät jo kaukaa, että sitä ällöttävää olentoa ei kannata lähestyä.
Pitkä hiukset ,lähestyt takaa,oi mika blondi,pää kääntyy sori olenkin homomies.
Vierailija kirjoitti:
Kauniille sopii mikä vaan tyyli kaljusta lähtien, ruma ei muuksi muutu vaikka tyyli olisi mikä.
Muistan ammattikouluajoilta erään todella kauniin tytön, oli oikeasti tosi hehkeä ja yksi kauneimmista jota koskaan tuntenut, pojat oli ihan lääpällään, oli kaikenlisäksi herttainen ja kultainen ajattelin kateellisena ja rumana että hän on just sellainen nainen joka olis kuitenkin kaunis vaikka olis kalju, jätesäkki päällä ja läiskikäs iho! Todella kaunis oli, ei edes meikannut,Iho todella kuulas,sileä, isot siniset kauriin silmät ja tietenkin paksut,pitkät tummat silmäripset, kauniit hiukset kuin kultaa ( jos no voi asian ilmaista)
Rumana naisena itse en ole todellakaan saanut edes pitkähiuksisena huomiota! Ei vaikka olisi ollut paksut hyväkuntoiset hiukset. Ei todellakaan pitkät hiukset muuta naamaa jos naama on kuin pässin prse:(
Ohut tukka pitkänä on säälittävä. Lyhyestä saa paremman, päivittäin pestävän.
Ei tosiaan ole Kiira enää mikään keijukaismaisen kaunis nainen.