Lyhyet hiukset sopii monelle naiselle
esim. Terhi Kokkonen
https://www.kirkkojakaupunki.fi/o/adaptive-media/image/44191237/1200/44…
Kiira Korpi
https://image.seiska.fi/1268139.webp?imageId=1268139&width=710&format=j…
Ovat myös helppohoitoiset. Suosittelen kokeilemaan
Kommentit (122)
Näin miehenä sanon että kyllä sopii,en ota enempää kantaa koska jokaisella on oma mielipiteensä
Kouvolatukka, kynittykanperse on muotia.
Kiira korpi näyttää teinipojalta.
Ihan kaiken pituisista hiuksista saa minun mielestä kauniit tai rumat, riippuu leikkauksesta ja muotoilusta. Samoin henkilön muustakin tyylistä riippuu lopputulos.
Vierailija kirjoitti:
"Sopia" on suhteellista. Mutta on tosi harvinaista, että nainen näyttäisi yhtä hyvältä, puhumattakaan paremmalta, lyhyillä hiuksilla kuin pitkillä. Melkein aina alentaa ulkonäköä huomattavasti.
No jos hiuslaatu on tyyliä klonkku, niin todellakin lyhyt malli on parempi. Itselläni on tosi ohuet hiukset, sellaiset kuin tyyliä Katri-Helena. Pitkinä liehuvat kävellessä sinne tänne ne muutamat haivenet. Jos olisi paksut hiukset niin tottakai pitäisin pitkinä.
Toisille sopii toisille ei joten viheltäkää peli poikki!!!
Ei ikinä minulle kiitos, ei sopisi kyllä, lisäksi tykkään piilotella pitkien hiusten alla
Vierailija kirjoitti:
"Sopia" on suhteellista. Mutta on tosi harvinaista, että nainen näyttäisi yhtä hyvältä, puhumattakaan paremmalta, lyhyillä hiuksilla kuin pitkillä. Melkein aina alentaa ulkonäköä huomattavasti.
Olen kyllä naisena samaa mieltä mutta tässäkin asiassa mielipiteitä on puolesta ja vastaan sekä miehillä että naisilla. Itse muistan kun äiti leikkasi hiukseni säännöllisesti lyhyeksi polkkatukaksi jota niin inhosin. Sitten 10-11 v. pistin hanttiin ja sain kasvattaa pitkät hiukset eikä niitä sen jälkeen ole leikattu kuin muutaman kerran ja katunut olen silloinkin joka kerta. Lisäksi vielä se, että omasta mielestä parasta pitkissä hiuksissa on tuulen pyörittely hiuksissa. Pidän luonnosta muutenkin ja kesäinen tuulinen päivä ja tuulen aiheuttama hiusten kieputtelu tuntuu jotenkin ihanalta. Tuntuu kuin olisi kalju kun lyhyet hiukset eikä tunnu samalta. Saako joku kiinni tästä samasta fiiliksestä?
Pilvi oli kyllä ihana tuossa esityksessä. Meillä on molemilla pitkät hiukset, mulla ja miehellä.
Olen pieni ja kapeakasvoinen, ja minulla on lyhyet loivasti kiharat hiukset. Minulle on tultu mm. ravintolassa sanomaan, että onpa ihana tukka ja sopii upeasti. Siis miehet ovat, samoin tutut miehet. Isäkin ihmetteli, kun oli aivan lyhyet, että no nyt on hieno kampaus, joka sopii loistavasti. :D
Vierailija kirjoitti:
Tässä asiassa miesten ja naisten maku poikkeaa kuin yö ja päivä. Asiaa ei muuksi muuta, vaikka se oma mies valheellisesti muuta väittäisi. Ainakaan minun tuttavapiirissäni ei yksikään mies ilmoittautunut lyhyiden hiusten ihailijaksi, kun vuosia sitten asiasta lyhyesti puhuimme.
Pitkähiuksiset tulevat aina näissä ketjuissa puolustamaan hiuksiansa. Ihan kuin joku kehtaa olla naisellinen ja viehättävä lyhyessä mallissa. Tai sitten kehtaa olla välittämättä, mitä muut ajattelevat lyhyistä hiuksistansa. Miten joku nainen kehtaa erottua, vie vielä miehen minulta.
En yleensä vedä kateuskorttia, mutta tässä se tuntuu pätevän.
Tykkäisin lyhyistä hiuksista itselläni, mutta ärsyttää, kun niitä pitää olla aina leikkaamassa jotta malli pysyy siistinä.
Pidin joskus Kiiraa ja Terhiä, jos nyt ei kaunottarina, mutta ainakin nätteinä. Noissa kuvissa ovat lähes rumia.
Naiset ovat kauniita olivat sitten pitkä taikka pätkä hiuksilla,mutta miehen polkkatukka herättää kyllä hilpeyttä ainakin meikäläisessä, taikka epätoivoinen pitkä niskatukka kaljulla...Juice.tyyliin
Mulla on pitkät hiukset, ollut vuosikausia, enkä ole ikinä uskaltanut leikata lyhyeksi, vaikka näytän lyhyt peruukki päässä aika hyvältä. Se on niin lopullista! Vuosikausia saisi kasvattaa tähän mittaan sen jälkeen jos kaduttaisi. Ja peruukki nyt on jossain mallissa, entä jos itse leikkaisin ja en osaisi laittaa hiuksiani yhtään? Pitkät hiukset on muutenkin helpot kun ei tarvi käydä kampaajalla usein, ja ne saa tieltä pois helposti ponnarille laittamalla.
Onko ketjussa ketään vuosia pitkähiuksisena viihtyneitä, joka repäisi ja leikkasi hiukset, ja on ollut enemmän kuin tyytyväinen?
Terhi oli minunkin nuoruuden ihastus. Sellainen vähän hippi-tyyli iskee kyllä ihan täysillä. Kiiralla taas on todella kansikuvamallin kasvot.
Olen 54 v ja aina ollut pitkätukkainen, edelleen ristiselkään asti ulottuvat hiukset. En leikkaa koska en halua näyttää tantalta, hyi yök!
Miksi aina yli 50 vuotiaille suositellaan lyhyttä tukkaa, hyi yök!
Ihanaa, siis kerrassaan ihanaa että Suzanne Innes-Stubilla on upeat pitkät hiukset. Sopii hänelle ihanasti. Pitkistä saa iltapukujen kanssa kauniita kampauksia. Suomi saa edustavan pressanrouvan.
Olen tykännyt myös Jennistä, hän on eri tyylinen. Jennin tukkaan kaipaan hänen omaa väriä, pois tuo musta.
IMO Anne Borgströmille sopii lyhyet hiukset, jollaiset hänellä jokin aika sitten oli. Ja Marjo Reinille sopi paremmin aiempi hiustyyli kuin nykyinen otsis.
Sellaiset ihanan pitkät hiukset kuin Pilvi Hämäläisellä oli siinä esityksessä on ihanat. Pitkät ja luonnollisen väriset. 💖