Tajuaakohan ihmiset edes, että ghostaaminen voi tuntua todella pahalta?
En nyt tarkoita sellaista tilannetta, että ollaan vasta viestitelty ja maksimissaan kerran tavattu, vaan sellaista, että ollaan tapailtu useampaan kertaan ja oltu ehkä jo intiimissä kanssakäymisessäkin. Itkettää :(
Kommentit (185)
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa voi tuntua jonkun mielestä pahalta. Get over it.
T. Ghostaaja
Enpä tiedä. En itse pidä ghostaamista sen harmillisempana kuin muutakaan tapaa päättää tapailu. Harmittaa se joka tapauksessa jos itse haluaisi vielä jatkaa. Jos ei, niin ghostatuksi tuleminen on paras vaihtoehto.
Kaikki pitää olla itselle helppoa, joten miksi turhaan joutua käsittelemään hylätyksi tulevan reaktiota, kun voi ghostata. Itsekkyys ja selkärangattomuus -- uuden vuosituhannen ilmiö.
Tiedätkö itse, kuinka pahalta tuntuu, kun deittikumppani paljastuu sen tason sekopääksi, että turvallisin keino päästä eroonon ghostata?
Jos joku ignooraa niin onko se sun murhees? Naurat vaan - jeje
Vierailija kirjoitti:
Kaikki pitää olla itselle helppoa, joten miksi turhaan joutua käsittelemään hylätyksi tulevan reaktiota, kun voi ghostata. Itsekkyys ja selkärangattomuus -- uuden vuosituhannen ilmiö.
Hylätyksi tulevan väkivalta-/vainoamisreaktiota on täysi oikeus vältellä.
Ei tarvi välittää kun sitä tunnetta ei tarvi itse kohdata. Siksi ne ghostaa. Pääsee itse vähemmällä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö itse, kuinka pahalta tuntuu, kun deittikumppani paljastuu sen tason sekopääksi, että turvallisin keino päästä eroonon ghostata?
Minä en ole sekopää, mutta ymmärrän kyllä, että joissain tapauksissa tuo voi olla paras tapa toimia. Omassa tapauksessani vaan yksinkertaisesti julmaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole sekopää, mutta ymmärrän kyllä, että joissain tapauksissa tuo voi olla paras tapa toimia. Omassa tapauksessani vaan yksinkertaisesti julmaa.
Ap
Deittikumppanillasi voi olla aiempia kokemuksia sekopäistä, turha siis tuomita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Deittikumppanillasi voi olla aiempia kokemuksia sekopäistä, turha siis tuomita.
Eli ihmisiä on oikeus kohdella huonosti, kun joku on joskus ollut sekopää?
Ap
Mikä hittoa tarkoittaa "ghostaaminen"? Miksi porukka puhuu kuin vammaiset?
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä. En itse pidä ghostaamista sen harmillisempana kuin muutakaan tapaa päättää tapailu. Harmittaa se joka tapauksessa jos itse haluaisi vielä jatkaa. Jos ei, niin ghostatuksi tuleminen on paras vaihtoehto.
Ai miksi? Minä ainakin haluaisin kuulla suoraan, että ei tästä tule mitään eikä tarvitsisi ihmetellä miksi toinen ei enää vastaa viesteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miksi? Minä ainakin haluaisin kuulla suoraan, että ei tästä tule mitään eikä tarvitsisi ihmetellä miksi toinen ei enää vastaa viesteihin.
Minulle taas ei ole väliä kuulenko suoraan vai en. Ymmärrän kyllä yskän jos yhteydenpito loppuu, en minä sitä ihmettelemään jää.
Se on katsos rohkeuden puute ja yleinen tissiposkisuus ainakin meillä miehillä, pallittomat pelkurit ghostaavat. Jos on pallit aloittaa, niin pitää ollapallit myös lopettaa. Salkkarit ym Dynnas-dallastyt roolimalleineen tekivät ihmisistä kyvyttömiä velliperseitä, tissiposkia ja pallinaamoja ja tämä some velliperseyttää lisää. Itse olen kahdesti luukuttanut naiselle päin näköä ettei tämä nyt rokkaa alkuunkaan ja homma on tässä, sekä mitä pitäisi mielestäni korjata. Lisäksi olen korostanut että kysymyksessä on vain minun mielipiteeni. Yksikään suhde ei lopu tyhjään, vaan omasta mielestäni rakentavan palautteen annan. Mutta kun se on sitten raatorehellinen ja suora, toki korostaen että on vain mielipide, ei sekään ole aina paras mahdollinen tapa toimia. M57
"oltu ehkä jo intiimissä kanssakäymisessäkin"
Tämän jälkeen ghostaaminen tarkoittaa, että toisella ei ehkä ollut niin kivaa, kuin itse kuvittelee.
Stalkkaaminen ja ghostaaminen on sama ilmiö, vain eri suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle taas ei ole väliä kuulenko suoraan vai en. Ymmärrän kyllä yskän jos yhteydenpito loppuu, en minä sitä ihmettelemään jää.
Minä sanoin suoraan yhdelle, ettei tämä taida onnistua ja hän oli oikein tyytyväinen, että asia tuli selväksi ja toivotti kaikkea hyvää jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sanoin suoraan yhdelle, ettei tämä taida onnistua ja hän oli oikein tyytyväinen, että asia tuli selväksi ja toivotti kaikkea hyvää jatkoon.
Hienoa. Olen minäkin toiminut noin useampaan otteeseen. Tosin yksi äijä sekosi täysin ja ilmestyi vielä pitkän ajan päästä kännissä öisin hakkaamaan oveani. Tosin niin olisi varmaan tapahtunut vaikka olisin ghostannut.
Eikös sekin satu, jos toinen kertoo ettei halua enää olla tekemisissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ghostattu, mutta kyllä minä jäisin ihmettelemään, että onko jotain sattunut vai mistä on kyse.
Mikä tahansa voi tuntua jonkun mielestä pahalta. Get over it.