"Opetusta sateenkaariseksistä olisi hyvä antaa jo 5-luokkalaisille"
"jo lapselle tulisi kertoa, miten muun muassa sukupuolia on enemmän kuin kaksi."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5d897969-f9b4-4a6e-9aae-a59048d44060
Kommentit (708)
Miten wokeismi auttaa pääsemään eroon esim. köyhimmistä intialaisista, afrikkalaisista, ja amerikkalaisista?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tämä maa romahtamassa? Omasta mielestäni on.
Kyllä onneksi Suomessa on myös paljon ihmisiä, joilla on jalat maassa ja järki päässä. Kaiken ikäisiä ja kumpaakin sukupuolta. Harmi vain, että he saavat mediassa vähemmän näkyvyyttä kuin tämä sateenkaariaatteen väki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoisiko jo joku vihdoin ja viimein, että mitä nämä muut sukupuolet ovat, jos niitä enemmän on kuin kaksi?
Olen miettinyt samaa. Ovatko ne muumeja?
mummeja ovat. Homouden eri lajeja.
-eri
Entäs nuo muusukupuoliset? Pyhimyksiäkö ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoisiko jo joku vihdoin ja viimein, että mitä nämä muut sukupuolet ovat, jos niitä enemmän on kuin kaksi?
mummeja ovat. "Mumme". Homouden eri lajeja.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Näitä uutisia ja tätäkin ketjua kun lukee, ei ydinsota ole mitenkään huono vaihtoehto.
Ihmiset saadaan helposti tuhottua/keskinäisesti ja itseään tuhoaviksi ilman ydinsotaa. Olemme ihan keskellä kaikkien näiden keinojen esittelyä ja käytäntöönpanoa. Niitä on muuten paljon.
Lasten seksualisointi ei edistä lasten hyvinvointia eikä todellisia oikeuksia millään tavalla. Aikuisten pervouttaminen ei edistä aikuisten itsearvostusta tai muuta hyvinvointia myöskään millään tavalla. Haluaako hyvä terve yhteiskunta edistää kumpaakaan? Miksi haluaisi?
Vierailija kirjoitti:
musupuolisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
musupuolisia
Uutta tietoa: Musu = Lyhenne sanoista muna suuhun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä uutisia ja tätäkin ketjua kun lukee, ei ydinsota ole mitenkään huono vaihtoehto.
Kansat pitää räjäyttää, ennen kuin tajuavat kusetuksen? Mutta VaSu on kovassa käytössä ja siihen kuuluu oph:n määräämä wokeismi... joten voinemme siitä päätellä, että vielä on aikaa. ENTÄ LASTENLASPILLAMME, jos annamme wokeismin olla tekosyy?
Wokeismi olisi julistettava rikokseksi ihmisyyttä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja mikä on se oikea lukumäärä jos kaksi on väärä? Jos naisena haluan sukupuolen vaihdoksen, mutta en halua vaihtoa mieheksi, niin mitä ovat muu-vaihtoehdot, joita voin pyytää uudeksi sukupuolekseni?
"Muille lukijoille huomioksi: Jopa 30 v nainen on persu peräkammarista, jos on eri mieltä. Kokeilkaa itse, jos ette usko :D"
Onhan sullekin jokainen kanssasi eri mieltä oleva kammottava transaktivisti tai seta-propagandisti. On vähän hassua naputtaa toisille tuollaisesta äärimmäisyyksiin menemisestä, jos itse lietsoo kahtiajakoa ja ääriajattelua. Itsehän toivoisin, että näistä aiheista voisi oikeasti keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä onneksi Suomessa on myös paljon ihmisiä, joilla on jalat maassa ja järki päässä. Kaiken ikäisiä ja kumpaakin sukupuolta. Harmi vain, että he saavat mediassa vähemmän näkyvyyttä kuin tämä sateenkaariaatteen väki.
Itse boikotoin sateenkaariväkeä. En kaipaa niitä
Ei s.....na mihin tää maailma menee...ikinä en näitten keskustelujen jälkeen tule äänestämään yhtäkään seksuaalisesti poikkeavaa...
Tulen aina antamaan ääneni heteroihmiselle....tähän asti minulla on ollut ymmärrystä kaikille...mutta nyt se on loppu...jankatkaa nyt välillä heterojen oikeuksista...
Nää pressanvaalit oli oikein v....n aihe jatkuvine syyttelyineen ja lisäksi vas.vihr. kiusasivat ihan julkisesti.
Mutta onneksi meillä on nyt aito presidentti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset jutut saavat toivomaan, että syttyisi jo puhdistava sota.
Tämä on yksi poliittinen tavoite, jota wokeismilla/VaSu:lla ajetaan: wokeismiin tarttuvat tuhoavat itse tulevaisuutensa. Vähän niin kuin ottavat myrkkyomenan noidalta, jota Lumikille tarjottiin.
Kaiken takana on ZOG
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset jutut saavat toivomaan, että syttyisi jo puhdistava sota.
Persutoivoo sotaa.
Persut käy töissä, maksaa veronsa ja elättää sinutkin. Sinun mielipiteesi ei kiinnosta.
Täytyy toivoa, että KAIKKI nyt työttömät ja hallituksen toimien vuoksi ilman työtä jäävät muistavat, ettei persuja saa äänestää.
Eiköhän ne työt lopu monilta näiden lakkojen vuoksi. Eli SDP:tä ja vasemmistoa ei saa äänestää, ne ajattelevat vain omaa äänestäjäkuntaansa eli työttömiä, julkisen sektorin työntekijöitä ja eläkeläisiä.
Työt on jo loppuneet, koska hal
Niinpä. Työttömät lusmut ja maahanmuutttajat ovat Vasemmistoliiton ja SDP:n karjaa.
Vierailija kirjoitti:
"Muille lukijoille huomioksi: Jopa 30 v nainen on persu peräkammarista, jos on eri mieltä. Kokeilkaa itse, jos ette usko :D"
Onhan sullekin jokainen kanssasi eri mieltä oleva kammottava transaktivisti tai seta-propagandisti. On vähän hassua naputtaa toisille tuollaisesta äärimmäisyyksiin menemisestä, jos itse lietsoo kahtiajakoa ja ääriajattelua. Itsehän toivoisin, että näistä aiheista voisi oikeasti keskustella.
Olen n. 30 v nainen (eri, jolle vastasit) ja kirjoittanut useita asiallisia, pohdiskelevia viestejä näitä aiheita käsitteleviin ketjuihin. Lähes poikkeuksetta olen saanut vastaani ivallisen persutteluryöpyn, kirjoitin kuinka varovaisesti tahansa.
Mielestäni vielä viidennellä luokalla pitäisi saada enemmänkin olla vain lapsi eikä tarvita alkaa miettimään näitä seksi-ja sukupuoli asioita, oli ne sitten sateenkaaria tai revontulia.
Minusta on erittäin tärkeää, jopa tärkeintä, lapsen kasvatuksessa, että lapsi ymmärtää erilaisuutta. Onhan se toki kauheaa taas persutolloille, jotka rakastavat vihaa ja syrjintää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sylettää että nykyään niille muutamalle hihhulille, jotka ajattelevat valtavirrasta poikkeavasti annetaan niin paljon päätäntävaltaa. Ja mediahuomiota. Voisko joku kysyä keskivertosuomalaisen mielipidettä joskus.