Olen ollut deittiapeissa koht 10 vuotta ja olen yhä sinkku.
En saa oikein edes matcheja ja jos saan niin ne päätyy vain juttelu asteelle. Treffeillä olen 2 kertaa käynnyt. Profiilissa minulla on kuvia missä näyn hyvin naamasta ja vartalo on hyvin esillä siellä. Olen myös profiiliin kirjoittanut itsestäni tietoa. Missä on vika kun en kelpaa naisille?
M32
Kommentit (26)
Minä olen ollut yli neljä vuotta ja saan lopulta pakit kaikilta miehiltä tai sitten ghostaavat. Nyt en kyllä aio käyttää enää ikinä noita sovelluksia, prinssi saa tulla hakemaan kotoa tai jäädä tulematta. Ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Missä kaikissa olet ja mistä päin olet?
Tinder,badoo ja suomi24 treffit. Olen eteläsuomesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder,badoo ja suomi24 treffit. Olen eteläsuomesta.
Ottaisin sinuna noiden lisäksi kokeiluun vielä OkCupidin ja Happypancaken. Etelä-Suomessa pitäisi kyllä riittää tarjontaa ainakin...
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut yli neljä vuotta ja saan lopulta pakit kaikilta miehiltä tai sitten ghostaavat. Nyt en kyllä aio käyttää enää ikinä noita sovelluksia, prinssi saa tulla hakemaan kotoa tai jäädä tulematta. Ihan sama.
Soitin ovikelloasi, mutta et avannut. En tule enää.
Olen alkanut miettimään tasoja että ne pitääkin paikkaansa eli naiset yliarvioivat tasonsa koska en ole kelvannut tavallisille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Olen alkanut miettimään tasoja että ne pitääkin paikkaansa eli naiset yliarvioivat tasonsa koska en ole kelvannut tavallisille naisille.
Juu tasothan ne syynä on. Kyllä.
Unohda ne appit. Mä roikuin tinderissä 5v ja tuli muutamat deitit, yks kesäromanssi.
Koita sosialisoitua kavereiden kautta ja löytää sieltä. Ehkä joku harrastus tai vapaaehtoishomma.
Koira on kans hyvä, aina ollu juttuseuraa koirapuistossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin?
Toissapäivänä klo 11.24
Vierailija kirjoitti:
Unohda ne appit. Mä roikuin tinderissä 5v ja tuli muutamat deitit, yks kesäromanssi.
Koita sosialisoitua kavereiden kautta ja löytää sieltä. Ehkä joku harrastus tai vapaaehtoishomma.
Ei minulla ole oikein kavereita ja olen introvertti eli olen tosi paljon yksin. Töissä saan tarpeeksi sosiaalisuutta ja vapaat olen yksin. Harrastan sellasia asioita missä olen yksin. Koiraa en voi ottaa koska työni estää sen. Deittiapit on mulle ainoa mahdollisuus jutella naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin?
Toissapäivänä klo 11.24
Olin töissä silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole oikein kavereita ja olen introvertti eli olen tosi paljon yksin. Töissä saan tarpeeksi sosiaalisuutta ja vapaat olen yksin. Harrastan sellasia asioita missä olen yksin. Koiraa en voi ottaa koska työni estää sen. Deittiapit on mulle ainoa mahdollisuus jutella naisille.
Sit en osaa auttaa. Itselle tinder toi vaan isoja itsetunto-ongelmia kun tuntu ettei kelpaa kellekkään. En ole mikään komea tai täydellinen mutta oon ihan hauska ja hyvä tyyppi. Sitä oli tosi vaikee kertoa tinderin läpi, kun ei tullut juurikaan matcheja. Yleensä introvertitki adoptoidaa johonki kaveriporukkaan. Onks jotai pelilavereita tms mitä vois yrittää nähä irl?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä sä olet?
172cm kuinka niin?
Oletko ehdottanut tapaamista melko alkuvaiheessa, jos voi siis olettaa ettei naisen lähistöllä vaani hullu exä. Vai jäädäänkö ystäväasteelle. Tietenkin hyvä jos kumpikin saa tietoa enemmän toisesta. Entä muualla kuin apit.
Yritä olla kiinnostavan salaperäinen. Älä mourua seuraa epätoivoisena - se näkyy kyllä. Panosta kunnolla kuviisi, äläkä laita liian montaa samanlaista tylsää kuvaa. Itsevarmuutta ja iloisuutta peliin! Karismaa voi vähän opetella.