Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut deittiapeissa koht 10 vuotta ja olen yhä sinkku.

Vierailija
14.02.2024 |

En saa oikein edes matcheja ja jos saan niin ne päätyy vain juttelu asteelle. Treffeillä olen 2 kertaa käynnyt. Profiilissa minulla on kuvia missä näyn hyvin naamasta ja vartalo on hyvin esillä siellä. Olen myös profiiliin kirjoittanut itsestäni tietoa. Missä on vika kun en kelpaa naisille?

M32

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohda ne appit. Mä roikuin tinderissä 5v ja tuli muutamat deitit, yks kesäromanssi. 

Koita sosialisoitua kavereiden kautta ja löytää sieltä. Ehkä joku harrastus tai vapaaehtoishomma. 

Koira on kans hyvä, aina ollu juttuseuraa koirapuistossa.

Ei minulla ole oikein kavereita ja olen introvertti eli olen tosi paljon yksin. Töissä saan tarpeeksi sosiaalisuutta ja vapaat olen yksin. Harrastan sellasia asioita missä olen yksin. Koiraa en voi ottaa koska työni estää sen. Deittiapit on mulle ainoa mahdollisuus jutella naisille.

Mistä oikein tulee näitä epäsosiaalisia möllejä, joiden ainoat ihmiskontaktit on töissä? Jonkun naisenko nyt pitäisi tulla tuohon kuvioon möllöttämään ja yhdessä pitämään tylsää?

Vierailija
22/26 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohda ne appit. Mä roikuin tinderissä 5v ja tuli muutamat deitit, yks kesäromanssi. 

Koita sosialisoitua kavereiden kautta ja löytää sieltä. Ehkä joku harrastus tai vapaaehtoishomma. 

Ei minulla ole oikein kavereita ja olen introvertti eli olen tosi paljon yksin. Töissä saan tarpeeksi sosiaalisuutta ja vapaat olen yksin. Harrastan sellasia asioita missä olen yksin. Koiraa en voi ottaa koska työni estää sen. Deittiapit on mulle ainoa mahdollisuus jutella naisille.

Mistä oikein tulee näitä epäsosiaalisia möllejä, joiden ainoat ihmiskontaktit on töissä? Jonkun naisenko nyt pitäisi tulla tuohon kuvioon möllöttämään ja yhdessä pitämään tylsää?

Ei minullakaan juuri ole kavereita enkä varmaan ole paljoa sen sosiaalisempi kuin ap, silti olen löytänyt kaksi parisuhdetta eri appien kautta. Töissä en ole ollut kolmeen vuoteen. 

-5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko hyvä panee?

Vierailija
24/26 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot niin saakelin ruma.

Tai muuten vaan laiska,tyhmä ja saamaton 

Itsessäsi se vika jokatapauksessa on.

N33

Vierailija
25/26 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko hyvä panee?

En tiedä, en ole koskaan kokeillut.

ap

Vierailija
26/26 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä oikein tulee näitä epäsosiaalisia möllejä, joiden ainoat ihmiskontaktit on töissä? Jonkun naisenko nyt pitäisi tulla tuohon kuvioon möllöttämään ja yhdessä pitämään tylsää

Älä kiinny niihin appi-ukkoihin.

Keskity tyttöön. Se tyttttö. Pöljä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme