Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

A-studiossa Satonen ja Eloranta

Vierailija
14.02.2024 |

Tv1

Kommentit (167)

Vierailija
81/167 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, Putkonen väittää, että demarit kostaa persuille ay-liikkeen kautta.  Persu-duunarit ei koe noin, vaan ovat vain yksinkertaisesti huolissaan toimeentulostaan jatkossa.  

Vierailija
82/167 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja, joku juoppo-putkonen tuolla ei tunne edes nykyistä lakia. Mikä myötähäpeä!

Aina kun ei tule mitään perusteluita vaan ad-homineita, tiedät että ei ole mitään argumenttia. Perustele saatanan rotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/167 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin toivon, että sairaslomien väärinkäyttäjät saa kynsilleen. On veetuttanut seurata vierestä, kun tietyt työntekijät saikuttaa aina, kun ei vaparia tule omiin menoihin. Työntekijöillä näyttää nykyisin olevan oikeuksia, mutta ei velvollisuuksia. Työnantaja maksaa sun palkan, sä teet työt. Työnantaja ostaa työpanoksesi, jonka sinä teet parhaalla ammattitaidollasi. Näin se menee. Se ininä saa jo loppua.

Vierailija
84/167 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja, joku juoppo-putkonen tuolla ei tunne edes nykyistä lakia. Mikä myötähäpeä!

Aina kun ei tule mitään perusteluita vaan ad-homineita, tiedät että ei ole mitään argumenttia. Perustele saatanan rotta.

Itsekin hyökkäät henkilöä vastaan.

Vierailija
85/167 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä niin toivon, että sairaslomien väärinkäyttäjät saa kynsilleen. On veetuttanut seurata vierestä, kun tietyt työntekijät saikuttaa aina, kun ei vaparia tule omiin menoihin. Työntekijöillä näyttää nykyisin olevan oikeuksia, mutta ei velvollisuuksia. Työnantaja maksaa sun palkan, sä teet työt. Työnantaja ostaa työpanoksesi, jonka sinä teet parhaalla ammattitaidollasi. Näin se menee. Se ininä saa jo loppua.

Juuri näin. Ja sulta puuttui se osa vielä kuinka sille maanantaina olevalle työntekijälle kasaantuu saikuttelijan työt.

Vierailija
86/167 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on täydellinen esitys millaista on paikallinen sopiminen: työnantaja sanoo että näin on ja sillä siisti. Neuvottele siinä sitten.

Minulla on kokemusta paikallisesta sopimisesta. Kehityskeskustelussa puhuin palkasta, kun työmäärä lisääntyi ja sain yhden lähteneen työt omieni lisäksi hoidettavaksi. Olen selkeesti pinemmällä palkalla töissä kuin moni muu samaa työtä tekevä. No esimies pyysi kääntymään hänen esimiehensä puoleen tässä palkka-asiassa. Näin tein ja esimiehen esimies pyysi kääntymään oman esimiehen puoleen. Kun sanoin, että hän pyysi kääntymään sinun puoleen, niin kesti joitakin viikkoja ja ei korotusta, koska sen kevään palkankorotukset oli jo käsitelty. Siitä on nyt pari vuotta eikä vieläjään ole otettu esille, että palkkaani korotettaisiin vaikka siihen olisi selkeä peruste.

Vierailija
87/167 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku palstan mestarileipuri tehdä Satosen näköisen pullapojan? Olisi varmasti hittituote. Sen nimi voisi olla vaikka Syöministeri.

Vierailija
88/167 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset työmarkkinat 2020-luvulle.

Tai siis suomalaiset työmarkkinat 1920-luvulle by saastasäkkisatonen.

Vierailija
89/167 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin hyökkäät henkilöä vastaan.

Minä olen sitä koulukuntaa jolle vastataan samalla mitalla. Ad-hominemiin ei voi vastata millään tavalla.

Vierailija
90/167 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi  lapsikorotus työttömyyspäivärahaan. Ei palkassa ole lapsikorotuksia.

Sairauspäivärahasta voidaan sopia  TES, VES  sopimuksissa.. 

Vierailija
91/167 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä niin toivon, että muistat nauttia kun ruokasi on valmistanut vatsavaivainen kokki ja tarjoillut räkäinen tarjoilija. Toivottavasti sinun käy mahdollisimman huonosti.

Vierailija
92/167 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku palstan mestarileipuri tehdä Satosen näköisen pullapojan? Olisi varmasti hittituote. Sen nimi voisi olla vaikka Syöministeri.

🤡

Vierailija
93/167 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö kuunnellut? SAK roikkuu 1940-luvun laeissa. Satonen peräänkuuluttaa modernisointia.

Vierailija
94/167 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä niin toivon, että muistat nauttia kun ruokasi on valmistanut vatsavaivainen kokki ja tarjoillut räkäinen tarjoilija. Toivottavasti sinun käy mahdollisimman huonosti.

Älä viitsi uhriutua. Tee työsi, hoida itsesi ja ansaitse palkkasi. Ole aikuinen, kanna vastuusi.

Vierailija
95/167 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
96/167 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun ei tule mitään perusteluita vaan pelkästään pelkkää faktaa, niin tiedän että olen rotta.

Korjasin

Vierailija
97/167 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksette ole jo neuvotellut 20 0000 euron kk palkkoja itsellenne? Mikään ei meinaan sitä estä. Kokeilpaaka huomenna kuinka hyvin se sujuu. 

En ole ansainnut tuollaista palkkaa. Neuvottelen sellaisen palkan, jonka ansaitsen.

Vierailija
98/167 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin suomen yrittäjien Mongomery Burns tukki lumilapiolla jauhoja pekoni-pastan kitusiin niin että joutui kakomaan moneenkin otteeseen :D Pekoni-pasta näytti siltä että saa slaagin ihan justiinsa. Ja putkimiehen kuitti pekoni-pastalle siitä että kannattaisi keskustella enemmän SUURIMMAN DUUNARIPUOLUEEN eli PerusSuomalaisten kanssa, oli kyllä priceless-hetki :D

Vierailija
99/167 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö kuunnellut? SAK roikkuu 1940-luvun laeissa. Satonen peräänkuuluttaa modernisointia.

Satoselle modernisointi tarkoittaa vuotta 2011.

Vierailija
100/167 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se putkonen tollo.

Ansiosidonnaista leikataan 20-25% ja putkosen mukaan se ei ole mikään leikkaus ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme