Noniin, täytin 50. Nyt kai voi viimeistään sanoa goodbyet kumppanihaaveille.
Kiikkustuolin ja kävelykepin hankintaan siis.
Mitäs muuta 5-kymppisen tulee huomioida?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Kumppanihaaveiden sijaan on varmaan syytä mennä työväenopiston arkunveistokurssille. Sitten kuolinsiivous ja hautajaisjärjestelytkin voisi hoitaa jo vähän etukenoon.
Kuolinsiivousta jo vähän aloittelinkin.. revin mm vanhat päiväkirjat. Arkun ostanen valmiina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumppanihaaveiden sijaan on varmaan syytä mennä työväenopiston arkunveistokurssille. Sitten kuolinsiivous ja hautajaisjärjestelytkin voisi hoitaa jo vähän etukenoon.
Kuolinsiivousta jo vähän aloittelinkin.. revin mm vanhat päiväkirjat. Arkun ostanen valmiina.
Jos on kunnon jämpti ihminen, voi vielä virkata arkun päälle kivan pitsiliinankin. Se lisää kummasti juhlallisuutta krematoriossa seurakunnan veisatessa Light my Fire. Toki isompi liina kestää jonkin aika virkata, niin että ei ole varaa kupsahtaa ennen kesää.
Älä nyt missään nimessä ajattele noin. Olen 72v ja löysin just aivan ihanan itseäni nuoremman miesystävän. Nyt haikailen vain, että olisin 50v, niin olisi enemmän elinaikaa olla tämän ihanan kanssa. mutta nautin näistä ajoista, mitä nyt on.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen niin tuolla on 20-30 miehiä jotka etsii puumanaisia
No sitä seksiä olis tarjolla kaikenikäisiltä ja -näköisiltä ukoilta. Mitään muuta ei sitten olekaan tarjolla. N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule ap mä oon 55 v ja saan joka pvä viestejä miehiltä deittipalvelussa. Mutta ne ovat joko 18-vuotiailta puumanhakijoilta tai sitten 70 v paapoilta.
Voi olla seassa muitakin.
Teehän ilmoitus ja huomaaat että jonkinlaista kysyntää riittää.
Joo on, joku 40v jolle kuulemma kelpaa fwb, ei muu "koska oot noin vanha", ja jokunen varattu reissumies.
No mulla on jo 41-vuotiaana tää tilanne. Reissumiehiä, polyja ja panosuhteita nuorempien kanssa tarjolla. Tai siis panosuhdetta nuo kaikki ovat vailla. Mulla ei ole mitään paljastavia kuvia, mutta munaa tunkee ikkunoista ja ovista. Ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just olin tulossa sanomaan, että tuttava nainen löysi 52 vuotiaana kivan 41 v miehen. Nyt ovat edelleen jo 10 vuotta onnellisen oloisena yhdessä.
Voi miesparkaa. Mies on nyt 51-vuotiaana parhaassa panokunnossa ja makuuhuoneessa hikoilee ja piereskelee 62v mummeli. Mummolla joka yskäisyllä tai naurahduksella tulee joko pissaa tai kakkendaalia lusikallinen pöksyihin. On siinä erotiikkaa kerrakseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta että kiihottaa...
M25
Ymmärrän kyllä, mutta suomalaiset vastineet löydät, kun laitat Googlen hakuun sanan huippumisukka.
Äitini oli juuri täyttyänyt 50 ja ollut sinkkuna useamman vuoden, kun sisareni perheineen asui Aasiassa ja itse olin muuttamassa Lontooseen. Niinpä laitoin hänen puolestaan deitti-ilmoituksen nettiin. Siihen vastasi samanikäinen arkkitehti ja siitäkös rakkaus roihahti.
Ei mennyt vuottakaan, kun piti tulla käymään Suomeen häissä.
Vierailija kirjoitti:
Äitini oli juuri täyttyänyt 50 ja ollut sinkkuna useamman vuoden, kun sisareni perheineen asui Aasiassa ja itse olin muuttamassa Lontooseen. Niinpä laitoin hänen puolestaan deitti-ilmoituksen nettiin. Siihen vastasi samanikäinen arkkitehti ja siitäkös rakkaus roihahti.
Toinenkin tarina tosielämästä. Mummovainaa oli vielä elossa ja olin siellä kyläilemässä. Katsoin ikkunasta ulos, jossa naapuruston varmaan 80-vuotiaat leskinainen ja leskimies kävelivät toisiaan kohti keskellä kylänraittia, ottivat toisiaan kädestä kiinni ja suutelivat. Silloin oli ilonkyynel herkässä minullakin.
Vierailija kirjoitti:
Näkikö tuo arkkitehti äidissäsi jonkun menneisyyden rakennustyylin, vai mikä merkitys tuolla ammatilla oli suhteen syntymisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on niin huono itsetunto. 50 v mies etsii yhä into piukeena 30 v kaunottaria. Mikä estää ap:tä hakemasta nuorempaa miestä? Se huono itsetuntoko. Miehet eivät ole niin kranttuja. Monelle yksinäiselle käy vanhempi nainen.
Tätä itsekin ihmettelen. Kun naisena kuitenkin saa ihan helposti paljon nuorempiakin miehiä, jos nyt edes vähän on viitsinyt terveydestään pitää huolta ja omaa positiivisen asenteen elämään.
Miksei ne nuoret miehet sitten kelpaa? Eikä edes ole kyse vaan Irtoseksiä haluavista, vaan ne haluu ihan oikean suhteen. Tämä tuli itellenikin yllätyksenä. Torjuin aluksi jokaisen, koska meidät naiset on opetettu ajattelemaan, että pitää ikuisesti pitäytyä vain oman ikäisissä, tai korkeintaan selvästi vanhemmissa miehissä. Mutta missään nimessä ei saa huolia selvästi nuorempaa miestä.
Minusta oli eräskin työpaikan mies kovasti kiinnostunut joskus vuosia sitten ja torjuin kaiken hänen lähestymisyrityksensä. Vain siksi, että hän oli minua 8v nuorempi.
En edes ajatellut mitään muuta. Olin itsekin ihan yhtä kiinnostunut hänestä, mutta näin typerästä syystä en antanut mitään mahdollisuuksia meille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsistä. Mutta jos haluat muumioitua, ei sitä mikään estäkään.
Ei nelikymppisenä ollut vientiä, joten tuskinpa tästäkään eteenpäin.
Mä olen jo yli 60, ja vientiä on edelleen. Omanikäisten ja 5 v kanssa. Mulla vain on omat reunaehdot sen verran tiukat, ettei loppuelämän kumppania ole löytynyt - vielä!
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta että kiihottaa...
M25
Tuon näköisiä on muutama prosentti ikäluokasta. Ainakin Suomessa.
No sano vaan goodbyet, jos siltä tuntuu. Ja aloita nyt loppuelämä istuu kiikkustuolissa, jos siltä tuntuu. Oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on niin huono itsetunto. 50 v mies etsii yhä into piukeena 30 v kaunottaria. Mikä estää ap:tä hakemasta nuorempaa miestä? Se huono itsetuntoko. Miehet eivät ole niin kranttuja. Monelle yksinäiselle käy vanhempi nainen.
Jep, ne miehet jotka eivät onnistu löytämään nuorempaa tai omanikäistä naista voivat mahdollisesti olla jo kiinnostuneita itseään huomattavasti vanhemmista naisista.
Joillain harvoilla miehillä saattaa myös olla fetissi vanhempiin naisiin.
Kevät vinkki. Itsesääli romukoppaan ja ylös, ulos, ja siellä se maailma odottaa. 50v nainen käy mihin vaan omalla tyylillään sitten 20vuoden päästä on harmaan tukan aika ja kansantanhujen ;)
Tuolla kyynisyydellä pysyy ihmiset yksinäisinä. Esim. 40v mies ja 50 nainen voivat mätsätä oikein hyvin, ja mies voi näyttää naista vanhemmalta jo. Ja moni mies joka nimenomaan haluaa skipata kakkavaippa-naisen joka tulee raskaaksi pelkästä kohti aivastamiseta, on luontevaa tsekkailla laajemmalta skaalalta naisia kun todennäköisesti itseä vanhempia sinkkunaisisa on enemmän lähellä. Tottakai ei mies yksilönä biologialleen mitään voi osa 40 miehistä ei hyväksy kuin 20v kumppanin, osa 40v miehistä ei halua missään nimessä 20v kumppania.
Ehkä olen henkisesti vanhempi kuin päälle 40v mies, mutta sen tiedän että minun olisi hyvin vaikea sopeutua päälle pari-kolmekymppisten kulttuuriin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei niistä kumppaneiksi ole, kertahoitoa haluavat.
Kuulemma 5-kymppinen on jo ydinjätettä saman ikäisille miehille.
Ei heille, jotka ovat järjissään. Muille kyllä, mutta mikä se menetys oli?
Nykyinen mieheni sanoi olleensa nuori -20-vuoteen saakka, aviomies 20-40 iässä, sitten 20 vuotta sinkkuna ja toivoi saavansa 20 yhteistä vuotta kanssani, olemme aikalailla samanikäisiä. Älä vielä heit' kirvettäsi kaivoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei niistä kumppaneiksi ole, kertahoitoa haluavat.
Kuulemma 5-kymppinen on jo ydinjätettä saman ikäisille miehille.
Ehkä, mutta ikäisilleen miehille ei.
Vierailija kirjoitti:
Moni nuori mies kaipais harjoitusta jotta on valmis kun löytää ikäisensä naisen.