Noniin, täytin 50. Nyt kai voi viimeistään sanoa goodbyet kumppanihaaveille.
Kiikkustuolin ja kävelykepin hankintaan siis.
Mitäs muuta 5-kymppisen tulee huomioida?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaa 50-vuotias kypsä nainen. Ja mieluiten hieman ylipainosena, koska se on ihanan pehmeää ja eroottista. Eikä tartte ajella karvoja sieltä.
M41
Uuh! Eroottista 💋
Vierailija kirjoitti:
Ei nelikymppisenä ollut vientiä, joten tuskinpa tästäkään eteenpäin.
Mullapa on ollut vientiä 40+. Ei ikä vaikuta.
Höpö höpö, elämässä on muutakin nautintoa tuovia asioita kuin kumppani.
Itse olen kohta 50v hyväkuntoinen, virkeä kujeilija nopeilla reflekseillä.
Tiedän silti arvoni, rajani ja sen mitä en halua elämääni.
Musiikki, tanssi, tuoksut, kesä, hyvä ruoka, pienet vauvat, värit tuovat elämään mielekkyyttä. Pysyy nuorena ja kärrynpyörätkin onnistuu vielä. Olen ikuinen lapsi, hulivili.
Vierailija kirjoitti:
Musiikki, tanssi, tuoksut, kesä, hyvä ruoka, pienet vauvat, värit tuovat elämään mielekkyyttä. Pysyy nuorena ja kärrynpyörätkin onnistuu vielä. Olen ikuinen lapsi, hulivili.
🤢🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nelikymppisenä ollut vientiä, joten tuskinpa tästäkään eteenpäin.
Mullapa on ollut vientiä 40+. Ei ikä vaikuta.
Good for you!
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta että kiihottaa...
M25
Suomalaiset on tuon näköisiä 30 kymppisinä, jos hyvin käy.
Vierailija kirjoitti:
Kuule ap mä oon 55 v ja saan joka pvä viestejä miehiltä deittipalvelussa. Mutta ne ovat joko 18-vuotiailta puumanhakijoilta tai sitten 70 v paapoilta.
Voi olla seassa muitakin.
Teehän ilmoitus ja huomaaat että jonkinlaista kysyntää riittää.
Joo on, joku 40v jolle kuulemma kelpaa fwb, ei muu "koska oot noin vanha", ja jokunen varattu reissumies.
Huomioi, että miehet ikääntyessään alkavat harveta, ja monet naiset sen kun porskuttavat ... mutta kaipaavat seuraa.
Pidä huolta itsestäsi, niin mahdollisuudet jopa paranevat
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Itse olen vasta kolmekymppinen, mutta ei ole kiinnostusta lihomiseen ja yleiseen jäykistymiseen henkisesti tai fyysisesti. Eikä myöskään pariutumiseen.
Kumppania ei tosiaan tarvi hyvään elämään, kaverit ja mielekäs elämänsisältö on itselleni tärkeää. Tai no ei ees kaverit sillain, vaan mielekäs seura (ihmisiä joiden kanssa hengailla, pitää hauskaa, keskustella maailman asioista, jakaa sisäisiä maailmoja, nauttia)
Vierailija kirjoitti:
Jätä vauvat rauhaan,pedari.
Viidenkympin villitys! Kyllä se siitä :)
Tapasin 52 v. miesystäväni. Ja minulla on kiikkustuoli ja kävelykeppikin.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin 52 v. miesystäväni. Ja minulla on kiikkustuoli ja kävelykeppikin.
Seisooko tuon ikäisellä kuin pillereillä, jos niilläkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko reppana, että tarkoitin tällä lapsenlapsia, jotka tuovat iloa elämääni!!! Vedä vaan kätees itse , pedari!
No jaa, olen omasta mielestäni aika kulahtanut 5-kymppinen ja niinpä vaan taas tänäänkin joku kolmevitonen mies on vongannut seksiä. Eipä kiinnostele, vaikka mies on kyllä ihan jees. Näin viiskymppisenä hieron mieluummin tuhkaa hiuksiini ja harjoittelen karjalaisia itkuvirsiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen niin tuolla on 20-30 miehiä jotka etsii puumanaisia
Et erota kumppanista haaveilevaa naista miehen "done that" bingo-kortista?
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on niin huono itsetunto. 50 v mies etsii yhä into piukeena 30 v kaunottaria. Mikä estää ap:tä hakemasta nuorempaa miestä? Se huono itsetuntoko. Miehet eivät ole niin kranttuja. Monelle yksinäiselle käy vanhempi nainen.
Jep, ne miehet jotka eivät onnistu löytämään nuorempaa tai omanikäistä naista voivat mahdollisesti olla jo kiinnostuneita itseään huomattavasti vanhemmista naisista.
Joillain harvoilla miehillä saattaa myös olla fetissi vanhempiin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumppania ei tosiaan tarvi hyvään elämään, kaverit ja mielekäs elämänsisältö on itselleni tärkeää. Tai no ei ees kaverit sillain, vaan mielekäs seura (ihmisiä joiden kanssa hengailla, pitää hauskaa, keskustella maailman asioista, jakaa sisäisiä maailmoj
Eipä ole mielekästä seuraakaan kun kaikki parisuhteissa ja reissaavat sekä viettävät aikaa ukkojensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko reppana, että tarkoitin tällä lapsenlapsia, jotka tuovat iloa elämääni!!! Vedä vaan kätees itse , pedari!
Pedolla meni tunteisiin. Onhan tuo outoa yksilöidä "pienet vauvat", eikä todeta, että lapsenlapset. Eihän ne ole pieniä vauvoja kuin hetken. Taitaa käsi käydä.
Taitaa nainen sitten olla aika herkku