Olin juuri suihkussa kolme tuntia.
Kerrostaloasuntoni on kuin pätsi. Ikkunan aukipitäminen ei auta juuri mitään, kuten ei myöskään tuulettimen käyttö. Ainoa asia, joka auttaisi asunnon nopeassa viilentämisessä olisi esimerkiksi kengän laittaminen ulko-oven väliin, jolloin syntyisi läpiveto, mutta tämähän ei käy yhdelle saman rapun asukkaista: hän on tehnyt minusta ilmoituksen isännöitsijälle. No, mutta suihkussa oli mukavan viileää ja raikasta. Taloyhtiön vedenkulutus nyt kasvaa jonkin verran, mutta ei voi mitään. Elämä on. (P.S. Tiedän kyllä, että huoneiston tuulettaminen rappukäytävään on kiellettyä, mutta minä en menisi koskaan valittamaan minnekään, jos joku muu asukkaista toimisi noin, koska minulla on tilannetajua.)
Kommentit (12)
Tiedän tunteen, ap. Tämä on hirveää! Hiki valuu koko ajan eikä jaksa keskittyä mihinkään.
Mitä sä oot vetäny ..mä voisin ottaa kahdelkympil sitä samaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Koska nää helteet oikein loppuu ?
Talvella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska nää helteet oikein loppuu ?
Talvella.
Viimeistään.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen, ap. Tämä on hirveää! Hiki valuu koko ajan eikä jaksa keskittyä mihinkään.
Tulee kiukkuiseksikin.
Olisin aina halunnut olla Marjorie Bennett.
"että huoneiston tuulettaminen rappukäytävään on kiellettyä". Olisiko että sekoittaa muista huoneistoista ilmastoinnin? Ei se ainakaan pelkkä paloturva juttu ole. En tiiä kun asun vanhassa hirsitalossa.
Kastele lakana ja itsesi minuutin suihkussa. Makaa viilentävän lakanan alla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä oot vetäny ..mä voisin ottaa kahdelkympil sitä samaa 😂
Kyllä tietynluontoiset ihmiset pystyvät moiseen ilman mitään 'nappeja'.
Who the hell unplugged my fan?