Noniin, täytin 50. Nyt kai voi viimeistään sanoa goodbyet kumppanihaaveille.
Kiikkustuolin ja kävelykepin hankintaan siis.
Mitäs muuta 5-kymppisen tulee huomioida?
Kommentit (66)
Tiesin jo 14 vuotiaana etten saa koskaan kumppania. Sain discossa pakit sellaiselta rillipää nörtti tytöltä josta kukaan ei tykännyt ja se ei halunnut tanssia kanssani. Se sanoi olen ruma vaikka itse oli ruma. Silloin tiesin että suomi naiset on maailman nirsoimpia ja etten koskaan saa kumppania. Olen jo 48 vuotias ja olen ollut koko ikäni sinkku.
T: kiltti ja kunnolinen mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule ap mä oon 55 v ja saan joka pvä viestejä miehiltä deittipalvelussa. Mutta ne ovat joko 18-vuotiailta puumanhakijoilta tai sitten 70 v paapoilta.
Voi olla seassa muitakin.
Teehän ilmoitus ja huomaaat että jonkinlaista kysyntää riittää.
Joo on, joku 40v jolle kuulemma kelpaa fwb, ei muu "koska oot noin vanha", ja jokunen varattu reissumies.
No mulla on jo 41-vuotiaana tää tilanne. Reissumiehiä, polyja ja panosuhteita nuorempien kanssa tarjolla. Tai siis panosuhdetta nuo kaikki ovat vailla. Mulla ei ole mitään paljastavia kuvia, mutta munaa tunkee ikkunoista ja ovista. Ei kiinnosta.
Miksi kukaan mies haluaisi parisuhteeseen kanssasi, jos sinua ei seksi kiinnosta?
Vauvapalstalla saa sen käsityksen, että vanhempanakin voi hyppyytä miehiä ja friendzonettaa samanlailla, kuin kaksikymppisenä. Eihän siis pitäisi olla mitään hätää.
Onneksi olen nuoruuteni jo elänyt. Ei mun pakko ole enää saada yhtään mitään, mut jos annetaan niin kyllä otetaan. Nautin kyllä nuorempien miesten katseista, mut eipä ole vielä kukaan katseita pidemmälle edennyt.
Se nyt riippuu haaveiletko vielä ensimmäisestä kumppanista vai kumppanista ylipäätään.
Ensimmäistä parisuhdetta ei tuossa iässä enää suurella todennäköisyydellä ole tulossa. Ei kukaan halua teinin tasolla olevaa aikuisten väliseen suhteeseen.
Normaalin elämän ja normaalit suhteet läpikäynyt ihminen voi kyllä vielä vanhempanakin löytää parisuhteet. Pitää vain olla aktiivinen ja kehittää itseään siihen suuntaan, josta tuon ikäiset ihmiset ovat kiinnostuneet. Oma elämä pitää olla kunnossa - henkinen ja fyysinen - , pitää olla vakautta, elämäniloa, harrastuksia, sivistystä ja omaisuutta, jolla toteuttaa itseään.
Tuttu sukulaismies, vaihtoi vielä 70-vuotiaana vanhan uuteen ja sai 40-vuotiaan kaikin puolin järjissä olevan, fiksun, töissä käyvän ja kauniin suomalaisnaisen. Joten elä nyt heitä kirvestä kaivoon! Eikä mies ole edes itse mikään varakas!