Joko teillä on iso upea plasma-taulutv?
Kommentit (13)
Ihan tuon normaalinkin television aiomme heittää menemään kevään muutossa.
Lautapelit kehiin :D
Miehen uusin lelu, itse pärjäisin ilman koko vekotinta
Ihan sääliksi kävi meidän ' vanhaa' laajakuvaa...
ap
Vanha töllö oli jo kymmenisen vuotta vanha, ja kauheen iso ja painava. Uusi piti saada.
Jos taulu-tv pitää hankkia, niin ei plasmaa hankita, kun on sähkösyöppö. Toistaiseksi pärjätään yli 10 vuotta vanhalla kuvaputkitelkalla,joka ei ole edes laajakuva-tv.
Siis en edes laajakuva. Myyjä ei ymmätänyt millään kun sanoin että en halua missään nimessä laajakuvatelkkaria koska se on mun mielstäni kuvan puolesta ihan vääristynyt. Ihmiset näyttää siinä puolimetrisiltä ja satakiloisilta. Eli todella laajoilta.
Kehui plasmaa maasta taivaaseen :o On kuulema kaikista paras, myös kuvalaadun suhteen. Itse emme tiedä noista tuon taivaallista.
ap
Sopivan kokoinen meidän olkkariin 42 tuumaa ja kiva kun on sellainen ohut. Mä oon ihan untamo elektroniikan suhteen. Kaukosäätimiä osaan käyttää, vaikka niitäkin on kolme käytössä. Jippii!
Vierailija:
videotykille pitää olla tosi pimeä
Ei huoneen tarvitse pilkkopimeä olla, ei meillä edes niin pimeäksi saa.
Hyvillä ystävillämmekin on :) Itse asiassa kokonainen huone on pyhitetty multimediakeskukseksi ja hieno onkin!
Kysymyksen pointti oli, että kuinka moni noita uutuuksia on jo hommannut. No nyt tuli sitten sekin selväksi, ettei plasma mikään huippu-uutuus olekaan...
ap
Syö hirveästi sähköä verrattuna normaaliin telkkariin.