Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Käytkö joulukirkossa?

Vierailija
10.12.2006 |

Jos käyt niin miksi ja sama homma, jos et käy niin miksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lähivuosina ei varmaan mennä, koska meillä on pieniä lapsia. Ehtii ne kirkon nähdä myöhemminkin, kun siitä jotain enemmän tajuavat ja jaksavat pysyä paikallaan.

Vierailija
2/7 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten menen tänäkin jouluna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lasten joulukirkossa käydään ennen joulua, meidän kaupungissa tällainen on järkätty ensi viikolla lähes joka aamulle. Viime vuonna oltiin, ja oli positiivinen kokemus! Hyvä paikka lapselle opetella kirkossa olemista, tuleehan noita häitä ja muita joskus eteen... ei ole niin tarkkaa kun on pieniä paikka täynnä, ja sopivan lyhyt että pienikin lapsi jaksaa istua ja seurata (oma lapsi oli viime vuonna 1,5v, ihmettelemistä riitti kirkossa ja uruissa ja muussa).

Vierailija
4/7 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useana vuonna olen käynyt. Siellä tulee joulufiilis (joka kylläkin kaikkoaa siinä vaiheessa kun mennään anoppilaan:-/ )

Vierailija
5/7 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole mitään uskontoa.

Vierailija
6/7 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksa enää käydä...

Vierailija
7/7 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain kyse on perinteestä, olen ihan pienestä pitäen käynyt äitini mukana joulukirkossa. Yhtään joulua en ole ollut pois siitä lähtien kun 3v. iästä olen sinne mukaan lähtenyt. Joten perinteet velvottaa tänäkin vuonna :)

Mutta perinteen lisäksi sinne vetää joulun sanoma: tänä yönä teille on syntynyt Vapahtaja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi