Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Race Across the World Suomi Official

Vierailija
14.02.2024 |

Maaliskuussa MTV:llä alkaa täysin uusi Race Across the World Suomi -kilpailu, jossa kuusi paria matkaa Marokosta kotiin viiden välietapin kautta.

Ja ne kilpailijat (pari inhokkia, en tiedä, katsonko sarjaa, koska he ovat mukana). Jutta Larm ja Niko Saarinen. Minttu Kaulanen vielä jotenkin menee.

Kilpailijoina nähdään yrittäjäpariskunta Jutta ja Juha Larm, kirjailija Juha Itkonen poikansa Jalon kanssa, somevaikuttajat ja lapsuuden ystävät MolyBros eli Iba ja Keinan, kiinteistövälittäjä Minttu Kaulanen ja tytär Jasmin, valokuvaaja Meeri Koutaniemi ystävänsä Meiju Niskalan kanssa sekä radiojuontaja Niko Saarinen äitinsä Outi Mutkasen kanssa.

https://www.is.fi/viihde/art-2000010226180.html

Kommentit (944)

Vierailija
461/944 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt Juha Larmin livenä, kireämmän oloista kaveria saa hakea.

Vierailija
462/944 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt Juha Larmin livenä, kireämmän oloista kaveria saa hakea.

Ja miten oikeita johtopäätöksiä voi vetää siitä, että ihminen on jollakin hetkellä kireä tai pahantuulinen? Että hän on aina kireä tai että kireys on perusluonne?

Itse en ainakaan ole jokaikinen hetki aurinkoinen. Jos joku näkee minut silloin, kun kärsin migreenistä, minulla tai firmallani on taloudellisisia huolia, olen juuri kuullut huonoja uutisia läheiseni terveydestä jne. Olen luultavasti sillä hetkellä kireä - ehkä niin kireä, että "kireämmän oloista kaveria saa hakea".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/944 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha ja Jutta Larmia on hyvin hankala seurata. Jutta on henkisesti kiinni miehessään, ja tämä tietää sen varsin hyvin.

Vierailija
464/944 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on en ymmärrä ollenkaan kun kauniit ihmiset koristavat tällä tavoin ihoaan..kun ihminen vanhenee ja iho menee ryppyyn nuo ovat karmeita haaleita.

Ei ulkomailla nää tällåisiä naisten tatuointeja..ennen oli vankilakundit ja merimiehet..jotka kulki tatuoinneissa ja niillä on tiettyjä merkityksiä.

Vierailija
465/944 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko keskeytykset liittyä huonosti toteutettuun tv-tuotantoon? 

?
466/944 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin kauhean surullista nähdä, miten paljon on kodittomia, yksinäisiä eläimiä vailla mitään suojaa, turvaa ja ruokaa. Auttoivatkohan osallistujat ja tuotanto niitä yhtään? 

Vierailija
467/944 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisillä eläimillä tarkoitetaan ilmeisesti kulkukoiria ja -kissoja. Valitettavasti monessa maassa näyttää olevan yleinen tapa, että koiria ja kissoja liikkuu irrallaan ja ilman ihmisen hoitoa ja turvaa. Eläimet lisääntyvät ymmärrettävästi ja ongelmat kasvavat. Surullista, mutta tuskin ohjelman tuotanto tai osallistujat on asiaan millään tavalla puuttunut.

Vierailija
468/944 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Larmit on kyllä todella raskaita. 

Vierailija
469/944 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisa puolivälissä ja pareja jäljellä kolme. Tulee hieno loppu puolisko tällä setillä...

Vierailija
470/944 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko keskeytykset liittyä huonosti toteutettuun tv-tuotantoon? 

Varmasti. Alppi-etapissa kilpailijat laitettiin menemään kylän ulkopuolelle leirintäalueelle ainoastaan Tupla-mainoksen vuoksi. Sieltä sitten takaisin kisaa jatkamaan kylään. Tällä etapilla Nikon äiti ei jaksanut kantaa rinkkaansa. Taatusti Niko ajatteli, että kilpailijoita on niin vähän jäljellä, että ei ole järjevää jatkaa.

Katsojan kannalta on hyvä, että kisassa on eri ikäisiä, mutta miksi noita juoksutetaan mainosten takia turhaan. Vaihtoehtoisesti voisivat antaa kannettavaksi vain yhden etapin tavarat.

Vierailija
471/944 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en Larmeista juurikaan pidä, niin ovat sentään kilpailemassa kilpailussa! Minttu ja tyttönsä eivät edes yrittäneet. Jos formaatti saa jatkoa, niin tarvitaan parempia osallistujia mukaan. 

Vierailija
472/944 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, onpa hassua lukea sivutolkulla valitusta ja arvostelua tästä mun lemppariohjelmasta!

Mun mielestä tää on ihanaa leppoisaa viihdettä lauantai-iltaan. 

Vierailija
473/944 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllänpettynut siihen, miten moni pari on jättänyt leikin kesken. No nyt sitten monta jaksoa se on kahden kauppa. Itse tykkäsin Nikon ja Outin meiningistä, ihana äiti ja Niko nyt vaan on niin paras.

Vierailija
474/944 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä varmasti todetaan flopiksi ja ohjelma unohdetaan nopeasti. Tuskin toista kautta tästä tehdään.

Vierailija
475/944 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotanto sitten ilmeisesti kuljetti Minttu Kaulasen ja lapsensa junalla Müncheniin ja sieltä lentämällä Suomeen?

Vierailija
476/944 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopussa sitten matka onkin ilmeisesti Krakova-Varsova ja sieltä jotakin kautta Tallinnaan ja Tallinnasta laivalla Suomeen.

Vierailija
477/944 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pareja oli alunperinkin noin vähän, miksi tiputtaa kesken kisan pois? Olisi ollut jännempää, jos kaikki olisivat saaneet jatkaa loppuun asti ja jokaisella etapilla viimeiseksi jääneelle parille vaikka aikasakko tai tietty määrä budjetista pois.

Vierailija
478/944 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllänpettynut siihen, miten moni pari on jättänyt leikin kesken. No nyt sitten monta jaksoa se on kahden kauppa. Itse tykkäsin Nikon ja Outin meiningistä, ihana äiti ja Niko nyt vaan on niin paras.

Eihän tässä oo kun kaks paria jättänyt leikin kesken. Ja toinenkin ns. sairastumisen vuoksi. Niko ja äiti on ainoita jotka on jättänyt leikin kesken huvikseen. 

Vierailija
479/944 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päättyykö tämän illan jaksossa kenenkään kisa, kun kilpailijoita on enää noin vähän jäljellä?

Vierailija
480/944 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päättyykö tämän illan jaksossa kenenkään kisa, kun kilpailijoita on enää noin vähän jäljellä?

ei

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän