Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Race Across the World Suomi Official

Vierailija
14.02.2024 |

Maaliskuussa MTV:llä alkaa täysin uusi Race Across the World Suomi -kilpailu, jossa kuusi paria matkaa Marokosta kotiin viiden välietapin kautta.

Ja ne kilpailijat (pari inhokkia, en tiedä, katsonko sarjaa, koska he ovat mukana). Jutta Larm ja Niko Saarinen. Minttu Kaulanen vielä jotenkin menee.

Kilpailijoina nähdään yrittäjäpariskunta Jutta ja Juha Larm, kirjailija Juha Itkonen poikansa Jalon kanssa, somevaikuttajat ja lapsuuden ystävät MolyBros eli Iba ja Keinan, kiinteistövälittäjä Minttu Kaulanen ja tytär Jasmin, valokuvaaja Meeri Koutaniemi ystävänsä Meiju Niskalan kanssa sekä radiojuontaja Niko Saarinen äitinsä Outi Mutkasen kanssa.

https://www.is.fi/viihde/art-2000010226180.html

Kommentit (944)

Vierailija
421/944 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi vanhana muistan, kuinka tämä Jutta Larm tuli julkisuuteen kesäkuussa 2001 ensimmäisessä Suuri Seikkailu kaudessa punapäisenä nuorena naisena sukunimellä Virtanen.  Oli tuolloin ihan täysjärkinen peluri, mutta jotain on muuttunut korvien välissä...

Ei vakuuta. Jos hänen hyvinvointikurssit (tai mitä ikinä ne ovat) muuttavat ihmisen tuollaiseksi, kiertäisin ne kaukaa.

Minä muistan Jutta Jussilana.

Jutta Larm (ent. Gustafsberg, ent. Jussila, ent. Kolhi, o.s. Virtanen, s. 6. syyskuuta 1973 Virrat

Ollut ehtiväinen

Tässä vuodelta 2001 kohdasta 5:30 eteenpäin lyhyesti, millainen Mrs Larm oli neiti Virtasena

Vierailija
422/944 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/944 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nikon äiti oli ärsyttävä jollain tavalla.

Niko on ärsyttävä jollain tavalla..

Vierailija
424/944 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ohjelmat elävät ja kuolevat sen mukana millaisia kisaajia niihin saada. Eihän nämä tämän kauden kisaajat parhaita olleet mutta olisivat ne voineet huonompiakin olla. Kun kokoajan vertaillaan Amazing Raceen niin muistakaa että sen kakkoskausi voi olla paljon huonompi jos ei saada niin hyviä kisaajia kuin ekalle kaudelle. Mutta yleisesti sanottuna näitä julkkiksia ei vain riitä enää ohjelmiin. On pakko kierrättää samoja. Niko Saarinenkin on kiertänyt jo aivan liian monta ohjelmaa, samoin Kaulasen rouva. 

Ilmeisesti moni ns. vaikuttaja on kieltäytynyt osallistumasta sekä tunnettumat radio -ja tv-juontajat joten siksi on pakko kierrättää näitä jo ohjelmiin osallistuneita. Ei tämä ohjelmakaan enää montaa jaksoa kestä. 

Ensi viikon jakso on 6. ja jaksoja on luvassa 9. 

Vierailija
425/944 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä ollut ohjelmasta aika huvittunut. 80-90-luvun taitteessa monta kesää interrailattiin ja apuna oli pelkkä paperinen juna-aikataulu. Nää valittelee, ettei pärjää ilman Googlea ja vetelee taksilla puolet matkasta, varsinkin Minttu ja tytär. Toki nykyään on vaikeampaa ostaa joitain matkalippuna ilman puhelinta. Me sovittiin tapaamiset, et nähdään Pariisin pohjoisella asemalla (gare du nord) 19.7. Puolilta päivin. Suunnitelmaa ei voinut muuttaa, mut kaikki oli aina sovitusti paikalla.ei ollut nettiä eikä puhelimia. Kaikki muut kuin junamatkat käveltiin tai liftattiin.no liftaamista en kyl nykyään suosittele kenellekään. 

Kiroileva siili
426/944 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin Nikosta ja Outista voidaan olla montaa mieltä, minä pidän Nikosta ja paljon. 

Se vaan on tosiasia, että Nikon ja Outin myötä ohjelmasta jää kaikki hauskuus pois.

Mua nauratti, kun se äiti huokasi viimeksi jossain junassa tai bussissa, että nyt me ollaan sitten toisessa luokassa. Sitten katseli jotain seinäkylttiä ja totesi : Ai, ei sellaista olekaan, hämmästyneenä. Reilun oloisia molemmat. 

Äidin tarpeeton kiroilu kyllä särähtää korvaan ja pahasti. Että sellainen Nikon kasvattaja.

moi

Vierailija
427/944 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on mahdollista, että samaan ohjelmaan on saatu kolme noin ärsyttävää paria kuin Larmit, Kaulaset ja Niko Saarinen äiteineen? Ainoat, joita viitsii katsoa, ovat Itkoset.

Vierailija
428/944 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain rajaa taksilla ajamiseen. Chamonix ja 1,2 km matka, ei pystytä sitäkään matkaa kävelemään. Vai olivatko varmoja, että kisa loppuu tähän, joten ei mitään väliä miten rahat käytetään. Toivottavasti tipahtavat seuraavina, kun olivat jo kerran viimeisiä.

Vierailija
429/944 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäiköhän Meerillä ja Meijulla bilevaihde silmään kun jäivät pois. Korona kuulostaa sellaiselta siistiltä tekosyyltä, uskon oikean syyn olevan jokin ihan muu. 

Itekkin ihmettelin tätä syytä, mistä ne olis edes puolessa päivässä saaneet testit ja tulokset ja edellisenä päivänä kumpikin ihan umpiterveenä, että joku peitetarina tää oli jollekkin. 

Tylsää että tällaset Meeri ja joku Niko, jotka reissaanneet kyllästymiseen asti, otetaan tällaseen ohjelmaan ja kisaan, jossa niiden mielenkiinto jo lähtökohtaisesti "taas uuteen reissuun" on lähes nolla. Ja sit hohhoijaa kyllästyttää, mä lähen kotiin, tai sit omille teilleni. 

Vierailija
430/944 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Itkoset voittavat. Heillä tuntuu olevan hyvä meininki, kun yhteistä huumorintajua löytyy. Hyvin poika tsempannut nuoresta iästä huolimatta.

Vierailija
431/944 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisi olla aika ottaa meiläkin jenkkityyli, että kisaajat ovat tavallisia tallaajia! Suomen kokoisen maan ns. julkkikset on niiiiin nähty jo! Samat kiertää ohjelmasta toiseen. Joten uutta verta kehiin ja samalla voisi kaikkien formaattien ilme kirkastua ja saada jopa uusia katsojia. Vaan onko siinä sitten se, että noita julkkuja voidaan ohjailla tekemään asioita ennalta mietittyjen käsikirjoitusten mukaan? Niin tai näin, olisi kiva nähdä amazing race, selviytyjät ja nyt tää race around the world pelkillä taviksilla miehitettynä!

Vierailija
432/944 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ollut mikään Niko-fani koskaan, päinvastoin. Nyt kuitenkin äitinsä kanssa muodostivat niin hyvän kilpaparin, että toivoin heille voittoa. Harmi, että luovuttivat.

Larmeja ei kai voi jaksaa kukaan, Itkoset ovat liian tasaisia ja todellakin toivon, että Kaulaset nyt vetävät ryhtiliikkeen, niin tuovat fiilistä vähän viimeisiin rutistuksiin. Toivo on heissä.

Tosi harmi, että korona vei yhden parin. Jäin vain miettimään, että kuinka monta tartuttivat jo matkalla, kun maski oli mukana kuvioissa jo jonkin aikaa...

Kaulaset ja ryhtiliike. Näkeehän sen heidän molempien ulkomuodosta ja olemuksesta, ettei ryhtiä ole eikä ole ollut koskaan. Syövät ja makaavat.

Aloin tänään vasta katsoa sarjaa. Tosiaankin surullista, miten nuori nainen Kaulanen on päästänyt itsensä tuohon jamaan, kuten toki huolestuttava ilmiö nykyisin jo taaperoikäisistä alkaen. Kyse kun ei ole vain ulkonäöstä, vaan terveydellisistä asioista. Nivelet eivät jaksa kantaa ylikuormaa määräänsä kauempaa. Ikosen nuorimies myös huolestuttavan pyöreä, ei uskoisi, että syövät samaa ruokaa kotona, kun isä Ikosta katsoo.

X
433/944 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Larmin akka muistuttaa Merja Larivaaraa ulkonäöltään. Hänelläkin on nuorempi toyboy.

Vierailija
434/944 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voi kuvitella tuotannon epätoivoa, kun kilpailijoita on yritetty houkutella jatkamaan kisaa ja pyydetty esittämään, että voittokin kiinnostaa."

https://seura.fi/tv/race-across-the-world-suomi-mika-kilpailijoita-vaiv…

Vierailija
435/944 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua hämmästyttää näissä osallistujissa, että tosi moni osaa aika huonosti edes englantia. Nelikymppiset tai jopa nuoremmat. Kyllä kai meidän koulujärjestelmä antaa paremmat eväät?

Mä en taas oo huomannut, että olis jotenkin huonoa englantia. Nikokin puhui ihan hyvin. 

Vierailija
436/944 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua hämmästyttää näissä osallistujissa, että tosi moni osaa aika huonosti edes englantia. Nelikymppiset tai jopa nuoremmat. Kyllä kai meidän koulujärjestelmä antaa paremmat eväät?

Mä en taas oo huomannut, että olis jotenkin huonoa englantia. Nikokin puhui ihan hyvin. 

MR! where is the station! the station!

Vierailija
437/944 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin kyrsii toi Minttu Kaulanen 🤮

Vierailija
438/944 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan Nikon huonoa englannin kielen taitoa kummastelin.

Vierailija
439/944 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha Itkonen on hiton kuuma, ei mulla muuta. 

X
440/944 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa ollut kiva kuulla heidän pärjäävän saksaksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän