Onko normaalia käydä saunassa vastakkaista sukupuolta olevan perheenjäsenen kanssa?
Eli tilanne siis se että mulla on kaks vanhempaa sisarusta mutta ne molemmat on muuttanu pois kotoa ja siks muutettiin pienempään asuntoon. Täällä on tosiaan tunnin saunavuoro viikossa ja ku se on niin lyhyt niin ollaan käyty kaikki yhtä aikaa. M18
Kommentit (46)
Meillä Reijo-Setä ja Pikku-Marjukka kävivät aina yhdessä saunassa. Reijo=Setä laittoi aina oven lukkoon sisäpuolelta, että saa saunoa rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
No ehkä hiukan outoa jos olet 18v
No, ehkäpä "hiukan"..
Tähän kysymykseen ei ole kuin yksi oikea vastaus, ja se on "ei".
Hmm riippuu vähän mutta nykyään ei kovin yleistä
Jos kaikki käy uikkareita niin kyllä
Minulla ei ole saunaa
-PunikkiDemari
MSDPGA
Naisille/tytöille ei ole normaalia. Miehille/pojille se on saavutus. Vähän kuin seksi.
Vierailija kirjoitti:
Naisille/tytöille ei ole normaalia. Miehille/pojille se on saavutus. Vähän kuin seksi.
Ai saavutus jos käy äitinsä kanssa saunassa? mitä ihmettä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äiti ja poika kun käy saunassa on asia kuin kaksi kaverusta kävisi saunassa. Esimerkiksi kun sisko ja veli käy yhdessä saunassa on se saavutus veljelle.
Käytiin nuorena sisarpuolen kanssa saunassa monestikin ja aina se johti toistemme hyväilyihin saunassa ja pesuhuoneessa kiihkeään seksiin. Vanhempamme ei olleet silloin kotona. Muulloin ei seksiä harrastettu.
Homoa se on pojan siellä isänkin kanssa käydä!
Ei ole normaalia. Ellei se ole kumppani. Pientä lasta ei saa jättää yksin saunaan tai miksi edes vielä menisi saunomaan.
Hmm, tämä on asia, joka tuntuu jakavan mielipiteitä. Itselleni ei tulisi naisena mieleen käydä isäni tai veljeni kanssa saunassa. Kai se olisi pitänyt jatkua aina, ettei se olisi ajatuksena outoa tai kiusallista, vaikka sauna ei ole omassa mielessä millään tavalla seksuaalinen paikka. En koe vain mukavana ajatusta, että isä tai veli näkisi minut aikuisena alasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äiti ja poika kun käy saunassa on asia kuin kaksi kaverusta kävisi saunassa. Esimerkiksi kun sisko ja veli käy yhdessä saunassa on se saavutus veljelle.
miten?
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on outoa, jos teini tai täysi-ikäinen lapsi käy saunassa vastakkaista sukupuolta olevan vanhempansa kanssa. Ennen murrosikää saunominen yhdessä on ok.
En koe kovinkaan omituiseksi sitä, että 30-vuotias tyttäreni ja hänen tiitiäisensä käyvät kanssani saunassa.
Tässä oli kyllä melko pitkä paussi, melkein 20 vuotta ennen kuin yhteissaunaan palattiin.
Entä kun 16 v poika nukkuu isän kanssa parisängyssä. Isä 48 v. Onko ok?
Tapailen tätä isää ja olen tuon huomannut. Ihmettelen.
Vierailija kirjoitti:
Entä kun 16 v poika nukkuu isän kanssa parisängyssä. Isä 48 v. Onko ok?
Tapailen tätä isää ja olen tuon huomannut. Ihmettelen.
johtuuko esim tilan puutteesta
Mä vielä vaan ihmettelen miksi ne pois muutaneet tulee saunomaan sinne vanhempien kerrostalo saunavuoroon? Hä? Miksei ne kyläile lenkkisauna päivänä? Tai ylipäätään ota omasta taloyhtiöstä omaa saunavuoroa tai muuttaneet sellaiseen asuntoon jossa se sauna on. Tähän kun saisi järkevän vastauksen.
Vastakkaista sukupuolta? Älä nyt vain sano, että sukupuolia on kaksi? Linnaan tuollaiset bigotit tulee laittaa. Nyt pois jo sieltä vuodesta 1994. Haloo!