Mikä tutkinto hankkia
Kun mikään ei kiinnosta? Ehdottakaa sellainen ala minkä läpäisee vaikka kiinnostus olisi täysi nolla
Kommentit (15)
Laitoshuoltaja
Kannattaa valita ala mikä työllistää
Vierailija kirjoitti:
Lähihoitaja
Ei todellakaan.
Datanomi. Ei sillä mitään tee mutta sopii aloituksen kuvaukseen
Valtiotieteiden maisteri. Sillä aukeaa mikä tahansa virka vaikka vähällä työkokemuksella.
Yo.
Elämässä et tarvii muuta.
Katso vaikka Haavistoa.
Vierailija kirjoitti:
Tekee ja ei tee. Riippuu ihan milloin tuon on opiskellut. Viime kädessä ratkaisee se, että osaako itse mitään. Itsellä on datanomin tutkinto, ja kyllä ihan IT-alalla olen töissä. Täytyy osata hieman kaikkea sieltä ja täältä.
Tuollaisella asenteella ei opiskelemaan edes kannata lähteä, koska tulet keskeyttämään opinnot aivan varmasti.
Henkilökohtaiseksi avustajaksi pääset ihan ilman tutkintoa. Siihen ei ole koulutusvaatimusta. Se on paskatöiden aatelia. Siivoojaa ja työtöntäkin alemmalla tasolla yhteiskunnan nokkimisjärjestyksessä.
Henkilökohtaiseksi avustajaksi pääset ihan ilman tutkintoa. Siihen ei ole koulutusvaatimusta. Se on paskatöiden aatelia. Siivoojaa ja työtöntäkin alemmalla tasolla yhteiskunnan nokkimisjärjestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Ei sovellu tuo työ kaikille
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisella asenteella ei opiskelemaan edes kannata lähteä, koska tulet keskeyttämään opinnot aivan varmasti.
Mikä ihmeen asenne, jos mikään ala ei kiinnosta niin ei sitä kiinnostusta voi tyhjästä repiä
Vierailija kirjoitti:
Yritin opiskella joskus datanomiksi, olin valinnut ihan väärän alan. Se ei kiinnostanut yhtään mutta ajattelin että olisi hyvä ollut joku vaan. Lopetin jo viikossa kun ei ohjelmoinnit yms napannut pätkääkään. Tuntui että sielu karkasi ruumiista, niin tylsää eikä aivot käsittänyt. No onneksi sain töitä
leipuriksi.mukavat työajat ja rahaakin saa.
Vierailija kirjoitti:
leipuriksi.mukavat työajat ja rahaakin saa.
Oho, tämähän voisi oikeasti jopa kiinnostaa. Tykkään leipoa
ap
Lähihoitaja