Paras pikkupaikkakunta, jossa olet asunut ja jonne voisit palata
Vaihteeksi tällainen hyvän mielen ketju :)
Itsellä Oulu. Parinkymmenen ulkomailla vietetyn vuoden jälkeen olen alkanut lämmetä ajatukselle kotiseudulle paluusta.
Kommentit (411)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oulu, pikkupaikkakunta? :D
Sanon Savonlinna
On se mm. Los Angelesissa asuneen silmin :)
ap
Eikö tämä ole sitten aika hölmö ketju? Kansainvälisessä vertailussa myös Helsinki on pikkupaikkakunta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Oulu on pieni, tai keskisuuri kaupunki Suomenkin mittakaavassa. Väkiluku on kasvanut kuntaliitosten myötä.
Itse voisin muuttaa takaisin Kemiin, jossa olin pari vuotta töissä. Kyllä, luitte oikein. Meren läheisyys on siellä aivan ainutlaatuista, toisin kuin vaikkapa Oulussa, josta olen kotoisin. Koin myös, että ihmiset Meri-Lapissa olivat mukavampia kuin kotiseudulla.
Oulu on suuri kaupunki Suomen mittakaavassa.
Toijala. Mukavia ihmisiä, hitaita hämäläisiä eikä kiirettä. Palvelut löytyy ja tarvittaessa junalla minne vaan asioimaan jos jotain puuttuu.
Heinola! Heinolassa jyrää aina!!
T: Mies Heinolasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse käsitän pikkupaikkakunnaksi sellaisen missä väliluku alle 10 000
Niin minäkin ja tulin ehdottamaan oikein ihanaa pikkukylää, mutta jos aplle joku Oulu on pieni paikkakunta niin ehkä häntä ei pienet kylät kiinnosta
Ap kysyikin sinun mielipidettäsi.
Oulu on Suomen viidenneksi suurin kaupunki. Muuten hyvä ketju, mutta otetaans tähän oikeasti vaan pikkupaikkakuntia.
Karijoki (lounaisella E-Pohjanmaalla)
Vierailija kirjoitti:
Oulu on Suomen viidenneksi suurin kaupunki. Muuten hyvä ketju, mutta otetaans tähän oikeasti vaan pikkupaikkakuntia.
Ap halusi vain päästä sanomaan, että on asunut el eissä. Muutenhan suomen kontekstissa, jos ulkomaihin verrataan niin tuosta voidaan ihan suoraan jättää tuo sana pikku pois, sillä sitähän ne kaikki on muuhun maailmaan verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon Savonlinna
ap
No nyt olet Suomessa ja keskustelet suomalaisten kanssa. Voit lopettaa ton lesoilun.
Kiuruvesi. Hipsterhenkinen keidas keskellä Ylä-Savoa. Pohjois-Savon Punavuoreksikin olen kuullut sanottavan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon Savonlinna
ap
No nyt olet Suomessa ja keskustelet suomalaisten kanssa. Voit lopettaa ton lesoilun.
Just tämä. Ja vielä painotti hyvänmielen ketju kun itse piilov*ttuilee hymyilevällä hymiöllä😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon Savonlinna
ap
Just tämä. Ja vielä painotti hyvänmielen ketju kun itse piilov*ttuilee hymyilevällä hymiöllä😂
Siinäpä se oululainen mentaliteetti!!! AP sopii hyvin joukkoon!!!
Helsinki ainakin ollut ällöttävin tuppukylä. Tampere oli ihan jees.
Suonenjoki.