Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NOLOINTA mitä sinulle on tapahtunut LÄÄKÄRISSÄ

Vierailija
13.02.2024 |

Ap aloittaa:

Mulla oli ihme kipua ja ihottumaa toisen rinnan alla,nousi äkkiä kesken työpäivän ja lähdin töistä  suoraan päivystykseen. Iho tuntui ihan kuumalta,särki ja tosiaan nousi ihan ihottumaa.Mulla oli  neuletakin alla body ja jotta lääkäri pääsi katsomaan,piti riisua se  body ensin koska sitähän ei voi nostaa. Hävetti siinä ottaa farkut pois,kengät pois, body pois,rintaliivit pois ja sitten pitää isoa painavaa  riipputissiä ilmassa että lääkäri näki ongelman!

Silloin mulle selvisi ettei vyöruusu tule aina vyötärölle.

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havahduin töissä, että toinen silmäni ei näe kunnolla. Testailin vielä asiaa peittämällä toisen silmän. Sumeaa oli. Kävin sanomassa pomolle, että täytyy lähteä lääkäriin. 

Työterveydestä sain kiireellisen lähetteen silmäpolille. Kun sitten pääsin sisään lääkärin huoneeseen tajusin, että aamun kiireessä olin laittanut piilolinssin vain toiseen silmääni ja siksi toinen silmä oli sumeampi. Että mua hävetti 🤣.

Seuraavana päivänä pomo kyseli, että mikä oli vialla. Jotain mumisin vaan vastaukseksi 🥶. En kehdannut kertoa totuutta.

Vierailija
102/103 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin jäänyt auton alle ja lääkäri (ja arvatkaa, oliko tietysti komein ikinä näkemäni) tutki mahdollisten murtumien varalta. Kaikki paikat oli tosi kipeänä, koska olin mätkähtänyt aika komeasti maahan ja koska minua oli jo tökitty ja paineltu, odotin kipua. Hän laittoi kätensä molempien lonkkaluiden päälle testatakseen ettei lonkat olleet muusina --  ja painoi patjaan päin. Ei sattunut, mutta minulta pääsi ihan järkyttävä paukku. Vieläkin hävettää, koska hän vaan nauroi ja sanoi: "Ei haittaa, noita tulee joka päivä." En voi vieläkään uskoa, että sen ainoan kerran kun on ollut komea lääkäri, kaasuttelin.

Eihän se haitannut siinä miesten kesken. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erektio kun peräsuolta tutkittiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme