NOLOINTA mitä sinulle on tapahtunut LÄÄKÄRISSÄ
Ap aloittaa:
Mulla oli ihme kipua ja ihottumaa toisen rinnan alla,nousi äkkiä kesken työpäivän ja lähdin töistä suoraan päivystykseen. Iho tuntui ihan kuumalta,särki ja tosiaan nousi ihan ihottumaa.Mulla oli neuletakin alla body ja jotta lääkäri pääsi katsomaan,piti riisua se body ensin koska sitähän ei voi nostaa. Hävetti siinä ottaa farkut pois,kengät pois, body pois,rintaliivit pois ja sitten pitää isoa painavaa riipputissiä ilmassa että lääkäri näki ongelman!
Silloin mulle selvisi ettei vyöruusu tule aina vyötärölle.
Kommentit (105)
Olin operaatiossa jossa poistetaan sappikiviä sappitiehyistä nukutuksen aikana. En kerro koska olin siellä. En ollut voinut ajaa nenässä olevaa karvaa (naisillakin on), koska olin kipeä aiemmin ja ei ollut trimmeriä kun vanha hajonnut, aion ostaa. Lisäksi edes pieniä saksia ei ollut käytetty. Takuulla asento oli sellainen että se näkyi ja kirkkaat valot, kuten hammaslääkärillä. Vaikka henkilökunta oli mukava ja operoija. Mielenkiintoisia ihmisiä siellä. En kehtaa sanoa tästä julkisesti tuolla ulkona.
Enimmäkseen erittäin hyviä, miellyttäviä
kohtaamisia lääkäreiden kanssa.
Ei nolousepisodeja. Kerran poistuin
(melko komealta) gyneltä jo
kättelyvaheessa,
koska ilmassa poreili vaivaannuttavaa
flirttiä hänen taholtaan. Ei muutoin olisi
varmastikaan haitannut, mutta
gynekologian ollessa kyseessä - kyllä.
Bussista poistuessa liukastuin ja käsi taittui kivuliaasti alleni,ystävä talutti päivystykseen.
Miula oli hupparin päällä toppaliivi ja kun koetin terveellä kädellä avata nappeja,liike jotenkin tärisytti myös kipeää kättä ja huusin keuhkojen täydeltä "AI VITTUUUJUMALAUTAA". Olen viisikymppinen nainen.
Lääkäri ehdotti että hupparin hiha leikataan auki ja suostuin,en olisi ikinä saanut sitä riisuttua (ei vetoketjua vaan pään yli vedettävä malli).
Vierailija kirjoitti:
Menin vatsakivun takia lääkäriin, ja lääkäri paineli vatsaani. Sanoi että sulla on ummetus, ja käski ensihätään hakea Microlax peräruiskeita. Meinasin kuolla häpeään.
Toinen kerta: sain hammaslääkärissä puuduteainetta aika reilusti, kun poistettiin hammasta joka oli vinossa ja pahoin tulehtunut. No, hampaat puutui mutta niin puutui puolet naamasta, toinen silmä ei mennyt kiinni. Lisäksi aloin tärisemään niin kovaa (jännitys, huoneen ilmastoin sekä puuduteaineen adrenaliini), että hammaslääkäri kysyi että eikai oo epilepsiaa. Tärinä laantui. Hävetti lähinnä se että en saanut tärinää loppumaan millään
Minulle tehtiin silmän näkökenttä tutkimus, ja siinä leuka laitetaan semmosen tuen päälle, ja otsa painetaan myös tukeen kiinni, kun pää ei saisi liikkua siinä oikeastaan yhtään. No se laite piti koko tutkimuksen ajan semmosta nopeatahtista klonks-klonks ääntä, ja kun tutkimus oli loppu, kysyin hoitajalta, että tuliko se ääni tästä laitteesta. Ei tullut. Mun leuka oli väpättänyt sitä leukatukea vasten koko tutkimuksen ajan jännityksestä.
Koe uusittiin myöhemmin, ja silloin sain pidettyä leukani kurissa, tai en jännittänyt, kun oli tuttu juttu jo. Ehkä se ekan kerran jännitys johtui siitä, että tutkittavan silmän näkökenttä oli osittain sokea ja muukin alue oli vähän vajaa (omin silmiin kaikki näytti erittäin sumealta). Diagnoosi oli näköhermon tulehdus.
Erektio kun peräsuolta tutkittiin.